_M@ts_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ny installert XP. Hvis jeg f.eks. skal spille av en fil så lagger pcen noe ekstremt. HVa kan det være ? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du har installert oppdaterte drivere? Du har oppdatert med SP2 + alle patcher? Du har antivirus/brannmur som hindrer virus/orm/trojaner/spionprogrammer å kjøre i bakgrunnen? Den store performance tråden Den store sikkerhets-guiden Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Skjermkort driverne har jeg installert. Burde jeg installere hovedkort driverne også? Har SP2 og alt er oppdatert. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Skjermkort driverne har jeg installert. Burde jeg installere hovedkort driverne også? Ja... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ser på profilen din at du har Asus A8N. Det bruker nForce4-chipset. Driverne til det finner du hos nVIDIA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå