PrayingMantis Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg har tweaket innstillingene så de står på Ultra High, noe jeg gjorde i en fil. Dette går ikke ann å få til i selve spillet. Det jeg da lurer på er om maskinen min kan kræsje pga for hissige innstillinger. Jeg vet det lagger nå og da pga mangel av RAM(sjekk profil for specs, har 1GB) og jeg får 1GB mer RAM om under en uke. Jeg vet at maskinen krever mer RAM enn jeg har nå så jeg bare lurer på om det er problemet ? Maskinen min skulle duge bra nok for dette spillet så det er ergelig hver kveld det kræsjer. Er kun i BF2 og ja, alt av drivere er av absolutt nyeste versjon. Inget virus, ingenting... Endret 10. september 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vil tro det er rammen din som sliter, ja. Det er jo anbefalt 2gig med RAM og du skal kjøre alt på Hight, og når du kjører Ultra Hight, sliter den nok enda mer. Vi kan ikke få den filen vell? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Går hit: C:\Documents and Settings\USERNAME\My Documents\Battlefield 2\Profiles\0001 og åpner Video.con i note eller wordpad. Så gjør du bare slik: VideoSettings.setTerrainQuality 4VideoSettings.setGeometryQuality 4 VideoSettings.setLightingQuality 4 VideoSettings.setDynamicLightingQuality 4 VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 4 VideoSettings.setEffectsQuality 4 VideoSettings.setTextureQuality 4 VideoSettings.setTextureFilteringQuality 4 VideoSettings.setResolution 1024x768@75Hz VideoSettings.setAntialiasing Off VideoSettings.setViewDistanceScale 4 VideoSettings.setVideoOptionScheme 4 Kan godt justere Antialiasing også, men jeg gidder ikke. Krever mer enn hva det gir tilbake føler jeg Lenke til kommentar
V36a Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvorfor kjører du så lav oppløsning? Det viktigste for meg er alltid at oppløsningen er så høy som mulig, for bildet er så mye klarere da. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Fordi 1152x864 er høyeste og med det formatet ser ting litt rart ut her. Men nok om det. Noen som vet noe om problemet mitt ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 er ikke umulig at det er ram'en nei Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hjalp ikke med mer Ram. Altså, spillet går helt super dupert nå, men det kræsjer en og annen gang. Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke kan få meg en bluescreen fri maskin Er så lei nå. Er 100% stabil ellers, men i BF2 så må den absolutt kræsje. Why oh why ? Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kanskje CPU eller skjermkortet blir for varmt med ultra high. Sjekk temepraturene. Hva skjer når det krasjer? (fryser, krasjer til windows, restarter maskinen etc.) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Alt er uklokket, og CPU makser på 69grader og GPU makser på 88grader. Har jo Nvidia og de blir jo varme har jeg hørt av mange. Kjører med AC nvr2 vifte. Med kræsje så mener jeg BSOD - BlueScreen Of Death. Da må jeg trykke på reboot knappen og starte maskina på nytt. Endret 16. september 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg hadde lignende problem med et spill før. PCn min var mer en god nok, men fikk likevel en og annen bluescreen. For å bli kvitt problemet flashet jeg biosen. Etter det har alt fungert knirkefritt (6-7 måneder siden nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå