TEE Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Legger ved et bilde satt sammen fra www.norek no, øverste del av bildet er fra forsiden deres, nederste del er fra sida om produktet.Hvor tette er de i hodet som reklamerer med "Xbox 360 er her!!" når de så har lagerstatus ubekreftet 25/11-05. Noen der inne burde seriøst skjerpe huet sitt litt. useriøst vil jeg påstå det er, for å ikke si villedende reklame. Nå er dette Norek, som kun selger for videresalg igjen. Det er med andre ord opp til butikkene selv om de ønsker å reklamere med dette videre. Skjønner ikke helt hva poenget med tråden i denne kategorien her er heller, siden Norek ikke er noen vanlig webshop. Fra Noreks sider: Våre kunder er kun dataforhandlere som driver med videresalg. Privatpersoner og andre sluttbrukere kan vi dessverre ikke å håndtere. Så, siden du er logget inn og ser prisene, hvem er det du skal selge til, siden du blir så frustrert over vanlig markedsføring som brukes overfor butikker? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Norek er som nevnt flere ganger IKKE en webshop men derimot en grossist. Om de tar imot forhåndsordre på Xbox fra sine forhandlere (som sikkert godt vet når releasedato er) så er det en sak mellom disse forhandlerne og dem. Personlig klarer jeg godt å tolke "Xbox 360 er her" i den sammenhengen som at "Nå er den endelig lansert!" Siden Norek ikke er en åpen webshop og ikke selger til forumets medlemmer, ser jeg ingen grunn til diskutere deres interne markedsføring her på forumet. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg