darkness| Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 chills: hvis du ikke har fått tillatelse av jenta til å poste det bildet, ville jeg kanskje ha fjernet det hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) chills: hvis du ikke har fått tillatelse av jenta til å poste det bildet, ville jeg kanskje ha fjernet det hvis jeg var deg. Det bilde har ligget på hennes OFFENTLIGE hjemmeside i over et år... så tviler på hun bryr seg: Her er siden hennes: -- Link slettet av moderator -- Endret 17. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 jenter er et helvete, duger kunn til å pule på, å lange mat til meg etterpå! ja jeg er bitter hvis noen lurte Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 jenter er et helvete, duger kunn til å pule på, å lange mat til meg etterpå! ja jeg er bitter hvis noen lurte Generelt... kjærlighet er hardt, trist, og tungt! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Beklager for at "ødela" tråden... måtte bare get it of my chest!... takk igjen Går greit det. Vet hvordan den følelsen er Håper bare jeg var litt til hjelp Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 noen sett the doors morrison hotel?? "are you fucking this girl? Morrisen? Yes! HAHAHAAH Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 noen sett the doors morrison hotel?? "are you fucking this girl? Morrisen? Yes! HAHAHAAH Hva hadde det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 AnAnAs: PICTURES!!11oneone av gutten! Kanskje litt gammelt innlegg jeg svarer på, men VENNINA er DRIHEIT, og du spør etter bilder av GUTTEN? AnAnAs: send heller bilder av kvinnemennsket, du Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og da var denne gått langt av sporet også. (Det var noe om "det skjønneste noen har gjort for deg", husker dere...?) Stenges. Bildene som var postet uten tillatelse fjernes. Enten hun bryr seg eller ikke... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg