Bandidos-Pelle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Det skjønneste en jente har gjort for meg? Hmm, vrien, det skjer ikke så ofte, men en middels digg jente sa på fredag at jeg var sexy. Det hører jeg ikke ofte. EDIT: En annen jente sa også at jeg hadde det fineste håret av alle guttene. Endret 17. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Japp, hun var sinnsykt pen. Og med en gang jeg ser jenter som ser sånn ut, kan jeg ikke unngå å tenke "Ja atte lissom jeg er opptatt av krig og fred og politikk og sånn" LOL... kunne ikke vært mer enig. :!: -- Bilde slettet av moderator -- Endret 17. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det skjønneste en jente har gjort for meg? Hmm, vrien, det skjer ikke så ofte, men en middels digg jente sa på fredag at jeg var sexy. Det hører jeg ikke ofte. EDIT: En annen jente sa også at jeg hadde det fineste håret av alle guttene. OMG hadde det sjedd med meg... hadde eg blitt spreng rød i tryne så hadde hjerte mitt stoppet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har fått overnatte hos Marte to ganger etter jeg har vært på byen. Det er skjønt gjort det! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det skjønneste en jente har gjort for meg? Hmm, vrien, det skjer ikke så ofte, men en middels digg jente sa på fredag at jeg var sexy. Det hører jeg ikke ofte. EDIT: En annen jente sa også at jeg hadde det fineste håret av alle guttene. OMG hadde det sjedd med meg... hadde eg blitt spreng rød i tryne så hadde hjerte mitt stoppet Jeg begynte å rødme inni meg, det gjorde jeg. Nå skal det sies at det sjeldent skjer, men allikevel. Var litt artig å høre det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ja, komplimenter varmer godt, uansett hvem det er fra og medium. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 En gutt på komfe leir sa en gang til meg at jeg hadde fine øyne. Han bare stoppet opp å sa det.... Var litt koselig Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En gutt på komfe leir sa en gang til meg at jeg hadde fine øyne. Han bare stoppet opp å sa det.... Var litt koselig Jeg er seff gutt... og hadde aldri i helvete turt og si det til en jente han må være jævla tøff! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Chills: Kødder du nå eller er du seriøs? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 En gutt på komfe leir sa en gang til meg at jeg hadde fine øyne. Han bare stoppet opp å sa det.... Var litt koselig Jeg er seff gutt... og hadde aldri i helvete turt og si det til en jente han må være jævla tøff! Han var det..... Ganske digg fyr oxo. Men var sammen med en fyr da så gjorde lissom ikke noe mer ut av det jeg. Bare sa takk jeg å smilte =) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Chills: Kødder du nå eller er du seriøs? Se her: Jeg er nesten 18: min historie På barneskolen 5.6 klasse var jeg på klasse fest sant! Det gikk til helvete. Ble mobbet en del, var forelska og det gikk til HELVETE Jeg blr mer eller mindre følelses messig ødelagt på barneskolen. Jeg er så utrolig redd for å oppleve noe slikt igjen, på den tiden drev jeg med selvskading bare kutting mindre skader! Helligvis sluttet det etter relativt kort stund Ungdomskolen ble egentlig det samme... så ble jeg bare mer og mer avsosial og nå for tida de siste 4 åra forlater jeg kun huset for skole og ikke noe annet... sommer feriene er litt tunge... Har til og med problemer på skolen viss jeg skal jobbe med jenter i prosjekt arbeid blir eg så redd for å si noe feil i deres nærver at eg bare holder kjeft! Har rett og slett begravd meg i dataens verden... den klager ikke på meg... den e snill og hyggelig med meg Anngående den jente eg posta bilde av: Hun gikk i parralell klassen min i et år... hadde så lyst og snakke med hun... hun var det eneste eg tenkte på.... eneste gangen jeg kunne være i samme rom med hun var når hun var på datarommet.. i friminutten... Jeg skulket timer bare for å sitte på data rommet i hunnes nærvær Endret 17. september 2005 av chills Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Skjønner du ikke har hatt det så lett akkuratt... Men du er jo ikke happy med livet ditt slik det er no. Den eneste som kan forandre på det er jo faktisk bare deg! Bare hoppe ut i det, ta en sjanse. Plutselig ordner ting seg for deg litt etter litt å du vil lure på hva som holdt deg tilbake i så mange år, og hvorfor du ikke gjorde det før... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skjønner du ikke har hatt det så lett akkuratt... Men du er jo ikke happy med livet ditt slik det er no. Den eneste som kan forandre på det er jo faktisk bare deg! Bare hoppe ut i det, ta en sjanse. Plutselig ordner ting seg for deg litt etter litt å du vil lure på hva som holdt deg tilbake i så mange år, og hvorfor du ikke gjorde det før... Har hatt lyst til å gjøre det lenge... men det er liksom en liten "haug" eg må over... kommer liksom ikke i gang! Se då: to siste åpene gikk jeg GK Elektro, VK1 Elektro, Nå går jeg GK Almenne så jeg er 2 år eldra enn folka i klassen!... og siden de er de eneste menneskene jeg faktisk har kontakt med... blir det litt stress og bare begynne på barbakke....... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Skjønner.... Men jenter har en vane med å syntes eldre gutter er digge så. Tror du har en liten fordel der i vertfall Tror du vil klare dette jeg Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Skjønner.... Men jenter har en vane med å syntes eldre gutter er digge så. Tror du har en liten fordel der i vertfall Tror du vil klare dette jeg Jeg håper.... Må iallefall prøve... Har medlemsskap på sats... kanskje jeg skal gå på trening og bli e bedre form... er det viktig... og være i god form... er det liksom det som står i senteret for en jente? Jeg må komme igang med noe... føler at det er noe som mangler noe som ikke er som det skal... Også er jeg så humør syk at det er jævlig... viss en jente har sagt noe til meg så kanskje kan tolkes som sårende er den uken ødelagt for meg.... då gjør eg dumme ting.. f.eks driter i lekser og begynner og tenke på ka eg skal gjøre når eg blir uteligger og at skolen er for hardt for meg... og bla bla bla... må gjøre noe får eg klikker Endret 17. september 2005 av chills Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Skjønner.... Men jenter har en vane med å syntes eldre gutter er digge så. Tror du har en liten fordel der i vertfall Tror du vil klare dette jeg Jeg håper.... Må iallefall prøve... Har medlemsskap på sats... kanskje jeg skal gå på trening og bli e bedre form... er det viktig... og være i god form... er det liksom det som står i senteret for en jente? For meg er det det vitkigeste lissom, tror ikke det er det for de fleste jenter. Men at gutter holder seg litt i form og trener er garantert et pluss! Litt muskler, eller bare at man ser sunn og frisk ut er bra =) Man får oxo veldig mer enn fin kropp av å trene. Hjelper på alle måter, føler seg bedre er gladere rett å slett..! ( slik har jeg det i vertfall).. Treningstudioet er oxo et godt sted å bli kjent med folk... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skjønner.... Men jenter har en vane med å syntes eldre gutter er digge så. Tror du har en liten fordel der i vertfall Tror du vil klare dette jeg Jeg håper.... Må iallefall prøve... Har medlemsskap på sats... kanskje jeg skal gå på trening og bli e bedre form... er det viktig... og være i god form... er det liksom det som står i senteret for en jente? For meg er det det vitkigeste lissom, tror ikke det er det for de fleste jenter. Men at gutter holder seg litt i form og trener er garantert et pluss! Litt muskler, eller bare at man ser sunn og frisk ut er bra =) Man får oxo veldig mer enn fin kropp av å trene. Hjelper på alle måter, føler seg bedre er gladere rett å slett..! ( slik har jeg det i vertfall).. Treningstudioet er oxo et godt sted å bli kjent med folk... Høres bra ut... kanskje jeg finnner på å stikke på sats i morra... lol hakke vært der på over 3 måneder nå... Greit... rett på slanke kur.... jeg var faktisk i ganske god form i mine yngre dager... Men altfor mange år foran dataen har at muskler har minsket", fettet har lagt seg... så får slanke meg og begynne og jogge det burde hjelpe selvtilliten og Du er et bra menneske i min "bok"... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Føler dette vil ordne seg for deg Lykke til på treningen. Husk at det finnes en der ute for oss alle! Du virker som en veldig grei fyr, så kan ikke skjønne hvorfor du ikke skal kunne finne deg noen =) Tusen takk Lykke til da, med alt... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Beklager for at "ødela" tråden... måtte bare get it of my chest!... takk igjen Endret 17. september 2005 av chills Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 bare stå på skal du nok se det går bra! jeg som kanskje ikke alle jentene faller for,gikk på litt treningstudio, og i tillegg er jeg litt sånn og ikke snakke med jenter, men etter en stund og ha trent så ble jeg faktisk litt kjent med en jente som kjenner liksom alle jentene, etter det har jeg nesten vært sammen alle de populære jentene på skolen, bare stå på som jeg sier og ikke vær beseden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg