Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eventuelt så drar du på bondefest. Der er jentene så lause at det er lettere å få seg et pul i skogen enn det er å få seg en ørefik, noe som for øvrig er garantert på disse festene. OHHHH noe for meg... kan du utdype litt? :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Vel, dra på fest på landet. Jentene er spruta fulle, og spriten gjør dem så klamme i hakket at de løper etter deg. Så så lenge du ikke er brannskadd all-over eller noe sånt skal du få deg ditt første nyp så lett som bare det (Sykdommer, tap av vitale organer og lignende er på eget ansvar. Denne tråden er skrevet for å tilby en ren teoretisk viten.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Seriøst, dra på byen. Utrolig mange desp kvinnfolk... Hvis du ikke får deg noe på byen må du være deformert i ansiktet tøv og tull...de "trengen" velger de pene mannfolkene hver gang og taperene (les meg og andre ) går hjem uten fun Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =) Virker ikke som det er et kriterie for de fleste her. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Vel, dra på fest på landet. Jentene er spruta fulle, og spriten gjør dem så klamme i hakket at de løper etter deg. Så så lenge du ikke er brannskadd all-over eller noe sånt skal du få deg ditt første nyp så lett som bare det (Sykdommer, tap av vitale organer og lignende er på eget ansvar. Denne tråden er skrevet for å tilby en ren teoretisk viten.) Hehe, men hvordan altså.... se her: Jeg kjenner absolutt ingen som vet om den slags fester ka gjør eg: tar bilen og kjører ut på bondeland, skrur av motoren og hører etter høy musikk Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =) Mine verste mareritt dreier seg rundt samfunnshuset på Melhus, ja :/ chills: Bare se litt rundt på nettet, det, spør fjortissene på det nærmeste kjøpesenteret. De vil gjerne ha bondekuk, ofte 10 år eldre kuk også. Endret 17. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =) Virker ikke som det er et kriterie for de fleste her. Stemmer det du.... De fineste jentene mener jeg dette om: PS: sikkert en tvang forstilling jeg har etter dårlig erfaring med jenter og mange år uten et sosialt liv De står opp om morgene og ser seg i speilet og tenker: FY FAEN så digg eg e... jeg fortjener bare det beste........ Og hva fører dette til jo: At folk som ikke er fysisk veldtrent, ser bra ut, og ikke har bil ender opp med no pussy what so fucking ever Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =) Virker ikke som det er et kriterie for de fleste her. Vel, det er det for meg, sålenge jeg er singel og ute etter litt helgekos. Psykologifestene ser bra ut. 70-80% damer hvor kanskje 40% er ålreite og 20% er særdeles flotte. =P Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det stemmer Loeve, bare synd at damene ikke akkurat er top notch. =) Mine verste mareritt dreier seg rundt samfunnshuset på Melhus, ja :/ chills: Bare se litt rundt på nettet, det, spør fjortissene på det nærmeste kjøpesenteret. De vil gjerne ha bondekuk, ofte 10 år eldre kuk også. damn boy.... Hadde vært kult... det skal finne på noe... en trang fjortis er jo alltids velkommen *ikke ment på alvor, kun spøk" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Venninnen min er dritheit, og er sammen med den styggeste gutten ever, men fy faen så sykt morsom og bra personlighet han har. De er nå forlovet. Utseendet har mye å si for førsteinntrykket, men du kommer ikke langt med bare utseendet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 AnAnAs: PICTURES!!11oneone av gutten! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Indeed. Du forelsker deg i utseendet og elsker personligheten. Jeg hadde aldri greid å være sammen med noen jeg ser på som stygg, men jeg setter ikke listen så jævla høyt så lenge jenta har vett i skallen. Skal jeg ha meg et kjapt pul, derimot, står utseendet høyt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Skal jeg ha meg et kjapt pul, derimot, står utseendet høyt. ENIG.... Jenter som er drit pen er heller ikke noe langtid materiale heller! :!: Endret 17. september 2005 av chills Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jenter som er drit pen er heller ikke noe langtid materiale heller! chills: Jenter KAN faktisk være veldig pene OG ha bra personlighet. Endret 17. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har denne trådem sporet litt av? Veldig hyggelig lesning noen av de første postene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Så kommer det da sterkt ann på hva en person mener er pen da... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jenter som er drit pen er heller ikke noe langtid materiale heller! chills: Jenter KAN faktisk være veldig pene OG ha bra personlighet. Sier meg enig..... Men, det finnes ganske mange som er sinnsykt pene og helt skutt i hodet. Føler nesten det er flere som er slik, enn jenter som er ikke fult så pene men har verdens beste personlighet...! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Dette vil jeg si er pent: -- Bilder slettet av moderator -- Endret 17. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Japp, hun var sinnsykt pen. Og med en gang jeg ser jenter som ser sånn ut, kan jeg ikke unngå å tenke "Ja atte lissom jeg er opptatt av krig og fred og politikk og sånn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg