Daehli Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Som den jævla taper geeken eg er... er dette det største som har hendt meg: Jeg satt på et bord i klasse rommet og så på noen spilter poker... så kom den fineste jenten i klassen bort og satt på den andre halv delen av borde... ohhhhh det varmer godt enna Ikke dårlig, ikke dårlig. Det skjønneste noen har gjort for meg må være... Hmm, hvorfor er det ingen som gjør noe for meg må'n tro, jeg gjør jo alt jeg kan fot å glede andre? NB. Det utelukker tvillingbrødre. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Som den jævla taper geeken eg er... er dette det største som har hendt meg: Jeg satt på et bord i klasse rommet og så på noen spilter poker... så kom den fineste jenten i klassen bort og satt på den andre halv delen av borde... ohhhhh det varmer godt enna Ikke dårlig, ikke dårlig. Det skjønneste noen har gjort for meg må være... Hmm, hvorfor er det ingen som gjør noe for meg må'n tro, jeg gjør jo alt jeg kan fot å glede andre? NB. Det utelukker tvillingbrødre. O M F G Morten, har du glemt den gangen jeg gidde deg en klem? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Må vel være den gangen ei jente har vært så hyggelig å gitt meg en klem ( ikke sikker hvorfor though ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 men fra fleip til revolver. Trur det fineste jente minnet jeg har er fra den første dama mi. Jeg hadde fått husarrest etter å ha drikki meg helt kanon dritings...så kom hun på besøk til meg og dreit i alle planer,bare for å være hos meg og snakke.... savner henne enda... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Også en ting til... I dag var jeg litt sur på skolen, så kom den ene jenten i klassen(Katrine) bort til meg og klappet meg på skulderen og spurte om eg hadde det bra... det var snillt... Når går jeg 3 år på gym, sist jeg kysset en jente gikk jeg i 6.klasse Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Også en ting til... I dag var jeg litt sur på skolen, så kom den ene jenten i klassen(Katrine) bort til meg og klappet meg på skulderen og spurte om eg hadde det bra... det var snillt... Når går jeg 3 år på gym, sist jeg kysset en jente gikk jeg i 6.klasse fuck it... du kommer til å savne den singel tia du har nå,når du er gift,med 2.5 unger og volvo stasjonsvogn med golden retriever **edit: mente ikke at du gifta deg med ungene dine... Endret 16. september 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 **edit: mente ikke at du gifta deg med ungene dine... Dama spanderte Staind-billett på meg. Det var koselig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 **edit: mente ikke at du gifta deg med ungene dine... :!: shh... gå å se på follo tv Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 :!: shh... gå å se på follo tv Får ikke inn Follo Tv lenger. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Også en ting til... I dag var jeg litt sur på skolen, så kom den ene jenten i klassen(Katrine) bort til meg og klappet meg på skulderen og spurte om eg hadde det bra... det var snillt... Når går jeg 3 år på gym, sist jeg kysset en jente gikk jeg i 6.klasse fuck it... du kommer til å savne den singel tia du har nå,når du er gift,med 2.5 unger og volvo stasjonsvogn med golden retriever **edit: mente ikke at du gifta deg med ungene dine... Det er godt mulig... men det er litt for ensomt for tida.... de siste 4 åra har jeg kun forlatt huset når jeg skal på skolen! Det går fint hele året men sommer ferien er veldig tung... Har har litt problemer med å få kontakt med folk, spesielt jenter Etter så mange år på et trangt lite gutterom så har den sosiale-IQ`n min sunke til et negativ tall tror eg :!: Jeg har hatt lyst til å spørre en jente i klassen om hun har en søster heter Lise, (hun ser bare så jævlig lik ut en jeg gikk i klasse med i fjord) sant! Nå har det gått 3 og en halv uke, har enda ikke turt og spurre hun. Selv om jeg er 18 og hun er 16... jada jeg går om igjen... men jeg har gått GK elektro og Vk1 elektro.. så jeg ekke treig i hode... faglig i allefall :!: Endret 16. september 2005 av chills Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 :!: shh... gå å se på follo tv Får ikke inn Follo Tv lenger. kjiiiipt...er bare så mange spennende reportasjer and stuff der nå Lenke til kommentar
EVH Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er godt mulig... men det er litt for ensomt for tida.... de siste 4 åra har jeg kun forlatt huset når jeg skal på skolen! Det går fint hele året men sommer ferien er veldig tung... Har har litt problemer med å få kontakt med folk, spesielt jenter Etter så mange år på et trangt lite gutterom så har den sosiale-IQ`n min sunke til et negativ tall tror eg :!: Du minner meg veldig om megselv. Så du er ikke alene Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er godt mulig... men det er litt for ensomt for tida.... de siste 4 åra har jeg kun forlatt huset når jeg skal på skolen! Det går fint hele året men sommer ferien er veldig tung... Har har litt problemer med å få kontakt med folk, spesielt jenter Etter så mange år på et trangt lite gutterom så har den sosiale-IQ`n min sunke til et negativ tall tror eg :!: Du minner meg veldig om megselv. Så du er ikke alene Tankz... that helps Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hehe... Så prøver vi å holde humøret oppe her folkens (dessuten, så er det nok tonnevis som har det likt som deg, ikke aleine!) Håper og tror det ordner seg for deg Endret 16. september 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når går jeg 3 år på gym, sist jeg kysset en jente gikk jeg i 6.klasse Gå på fest ? Du er sikret ***** med engang Og det ser ut til at du trenger noe annet en hånda.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du er sikret ***** med engang Og det ser ut til at du trenger noe annet en hånda.. Kjøp deg en fiin bil: "Har du trøbbel med å få deg dame? Bruk Honda" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Når går jeg 3 år på gym, sist jeg kysset en jente gikk jeg i 6.klasse Gå på fest ? Du er sikret ***** med engang Og det ser ut til at du trenger noe annet en hånda.. sist jeg kyssa ei jente var.. alldri oh well. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Seriøst, dra på byen. Utrolig mange desp kvinnfolk... Hvis du ikke får deg noe på byen må du være deformert i ansiktet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eventuelt så drar du på bondefest. Der er jentene så lause at det er lettere å få seg et pul i skogen enn det er å få seg en ørefik, noe som for øvrig er garantert på disse festene. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Seriøst, dra på byen. Utrolig mange desp kvinnfolk... Hvis du ikke får deg noe på byen må du være deformert i ansiktet lol, men for meg vil det være STORT og dra på byn! :!: F.eks på clashohlson i dag, så var to kasser ledig, jeg tok den med mannlig ekspeditør fordi jeg var nesten litt redd den digge jenta i den andre kassa Noe som har noe tekster elns som bygger opp selvtilliten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg