Snublefot Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hehe....Tss, det får du aldri vite :p OK, no tror eg du missforsto litt her. Det eg mente var at du kunne ta med i topic: Hva er det skjønneste en jente/gutt har sagt eller gjort for deg? (deg= ikke deg personlig, men sånn generelt ) Vet,men ble gjort litt på inpuls.. Så kom ikke så langt i tankegangen Skal huske det til neste gang.. okei? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vet,men ble gjort litt på inpuls.. Så kom ikke så langt i tankegangen Skal huske det til neste gang.. okei? Okey... Weird å quote deg btw Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dama mi, som blir kona mi om under to uker, kjøpte meg en sølvfarga playstation2 i bursdagsgave. gratis med det! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 "gratis" faktisk Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har faktisk blitt spurt om dette 2 (!) ganger før, svaret er fortsatt det samma, ingen jenter (eller gutter) gjør noe snilt/søtt/skjønt for Lord-Myrrah, kan egentlig ikke påstå at jeg bryr meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har faktisk blitt spurt om dette 2 (!) ganger før, svaret er fortsatt det samma, ingen jenter (eller gutter) gjør noe snilt/søtt/skjønt for Lord-Myrrah, kan egentlig ikke påstå at jeg bryr meg. Med den holdninger, så lurer jeg virkelig på hvorfor. Meeen, jeg tipper at alt er skuespill uansett *klappe på skulderen* Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 1. var at min kjærste kom på min komformasjon og stilte opp til alle bildene, og ga meg et nydelig sølvkjede 2. fikk meg til og få latterkrampe i 1 time, fikk så vondt i magemusklene mine etterpå 3. sex og en blowjob vi har altså vært sammen i 2 måneder ,og vi er lykkelige sammen! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det må være at min mor fødte meg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ei som egentlig ikke tåler å se bold fikk meg hjemmatt etter at jeg hadde vraka albuen på byen Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Vet,men ble gjort litt på inpuls.. Så kom ikke så langt i tankegangen Skal huske det til neste gang.. okei? Er jo bare å gjøre det nå da? Ser ikke helt problemet... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 E det et dårlig tegn om du ikke kommer på en eneste ting? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har faktisk blitt spurt om dette 2 (!) ganger før, svaret er fortsatt det samma, ingen jenter (eller gutter) gjør noe snilt/søtt/skjønt for Lord-Myrrah, kan egentlig ikke påstå at jeg bryr meg. Med den holdninger, så lurer jeg virkelig på hvorfor. Meeen, jeg tipper at alt er skuespill uansett *klappe på skulderen* Du får tru hva du vil. Lenke til kommentar
joku Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Når dama mi reiste 1500km for å se meg i noen dager. hu måtte gjøre skole arbeid fra klokka 8:00 til 19:00 (11 tima) hver dag i en uke for at hu kunne få fri fra skolen og komme hit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ikke ofte ei jente har gjort noe fantastisk for meg faktig.. Syntes det hele med jenter altid enner med dritt jeg.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Ikke ofte ei jente har gjort noe fantastisk for meg faktig.. Syntes det hele med jenter altid enner med dritt jeg.. Hehe.. jaja, bra du holder humøret oppe da Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har du tenkt å forandre på tråden eller sistah? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Har du tenkt å forandre på tråden eller sistah? Greit! Endret 16. september 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Djezzezz lighten up girl Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Som den jævla taper geeken eg er... er dette det største som har hendt meg: Jeg satt på et bord i klasse rommet og så på noen spilter poker... så kom den fineste jenten i klassen bort og satt på den andre halv delen av borde... ohhhhh det varmer godt enna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg