Fredrik Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Damn you! Damn you all! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har fått utrolig mye "skjønt" gjort mot meg av eks-en min. Plutselig kom hun med en film, ny iskald snus og seg selv. Neste uke var det gjerne Godfather-collection og snacks. Kan vel også nevne at det er hun som har kommet med maskinen jeg sitter på, begge tv'ene mine og en god del av filmene mine. Tilbake har jeg bragt henne kameraet hun tar bilder med, iPoden, minidiscen og mobilen hun bruker. What goes around comes around Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Damn you! Damn you all! Du skulle bare visst! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Never met a nice girl. Åjo kom på en Var på tg, og våkna opp med tannkrem på hele genseren. så kom det bort ei jente ( som jeg så vidt hadde prata med irl ) og sa hu kunne vaske genseren min <3 Endret 11. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Komme rett bort til meg etter ein lang skoledag og kysse meg på kinnet og spørre om vi skulle være sammen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Var på fest, og en veninne av meg og jeg begynte å kysse fordi hun mente vi var så gode venner. Spesielt full var vi heller ikke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Da Xdama ba meg reise til helvete og komme hjem fra byen for hun la seg faen ikke før jeg var kommet hjem til henne. Da skjønte jeg at hun var glad i meg.... Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Et par plagsomme jenter har vell vært så skjønne at de holder seg unna?God bless the! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 nå er jeg faen meg enda mer deprimert! takker... takker... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dama mi, som blir kona mi om under to uker, kjøpte meg en sølvfarga playstation2 i bursdagsgave. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Da Xdama ba meg reise til helvete og komme hjem fra byen for hun la seg faen ikke før jeg var kommet hjem til henne. Da skjønte jeg at hun var glad i meg.... *humre* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Sympatiklapp på skulderen. *snufs* Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dama mi, som blir kona mi om under to uker, kjøpte meg en sølvfarga playstation2 i bursdagsgave. har det begynt å gro lenker ut håndleddene dine? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jepp, jeg har kommet til hengelåsene. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hey sistah! du bør ta med: det skjønneste en jente/gutt har sagt til deg også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 To episoder, to forskjellige gutter. Ene gangen var da jeg var noen år yngre enn jeg er nå, og fikk husarrest. Eksen min tok buss hele veien fra Flaktveit til Søfteland sent om kvelden(det sier sikkert ikke de fleste noe, men man må bytte buss underveis. Hele reisen tar vel ca 1t - 1.5t) bare for å gi meg brus, snop og masse filmer jeg kunne se. Andre episoden var med min nåværende kjæreste. Jeg var trist og nedfor pga jeg savnet venner og familie, og alt virket håpløst. For å gjøre meg litt lettere til sinns, snek han seg inn på Spaceworld og kjøpte ny mobil til meg. Da han kom tilbake hadde han gjemt den i en Nordli-pose sånn at jeg skulle tro han hadde vært på bokhandleren. Så søtt Lenke til kommentar
pakke Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Herlig tråd. Det første jeg kommer på er en episode jeg hadde med eksen min en sommerdag for noen år siden. Vi var ute og gikk tur på kvelden, og hun plukka blomster som hun dytta langt inn i snyteskaftet mitt for at jeg skulle kjenne hvor godt de lukta. Det var den kvelden hun fant ut at jeg er allergisk mot omtrent alt som vokser i naturen. Jeg ble liggende langflat med høysnue og hovne øyne, men det var var til å leve med ettersom eksen transformerte seg til ivrig sykepleier med den dårligste samvittigheten nord for Garmisch-Partenkirken. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Herlig tråd. Det første jeg kommer på er en episode jeg hadde med eksen min en sommerdag for noen år siden. Vi var ute og gikk tur på kvelden, og hun plukka blomster som hun dytta langt inn i snyteskaftet mitt for at jeg skulle kjenne hvor godt de lukta. Det var den kvelden hun fant ut at jeg er allergisk mot omtrent alt som vokser i naturen. Jeg ble liggende langflat med høysnue og hovne øyne, men det var var til å leve med ettersom eksen transformerte seg til ivrig sykepleier med den dårligste samvittigheten nord for Garmisch-Partenkirken. owned? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hey sistah! du bør ta med: det skjønneste en jente/gutt har sagt til deg også Hehe....Tss, det får du aldri vite :p Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hehe....Tss, det får du aldri vite :p OK, no tror eg du missforsto litt her. Det eg mente var at du kunne ta med i topic: Hva er det skjønneste en jente/gutt har sagt eller gjort for deg? (deg= ikke deg personlig, men sånn generelt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg