Snublefot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Overskriften sier vel det meste... Jeg lurte bare på om dere hadde noen "episoder" dere husker spess godt. Store eller små ting en jente har gjort for deg. Slike ting som du forsatt husker og smiler over selv om det kanskje er åresvis siden det skjedde. Så fyr løs! Hvem vet, kanskje jeg "tester " et par av dem Endret 16. september 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Skjønneste ei jente har gjort må vel ha vært det å bite meg før hun la mark i jakka mi, ah, de glade årene der alle plagde hverandre. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 En uanmeldt blowjob. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Glem det, det er ikke det beste. Endret 9. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Min beste jentevenn har gitt med noen av de mest minneverdige øyeblikkene i livet mitt så langt. Rett og slett ved å sitte sammen med meg ute på kalde kvelder på hytteturer, si at hun er glad i meg og gi meg det beste kysset jeg noensinne har fått. Høres kanskje ikke ut som noe særlig, men det betyr utrolig mye for min del Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Høres koselig ut Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hehe, høres ikke ut som om det skal mye til for å glede en gutt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg satt og så på tv da (eks)-dama kom med popcorn, øl og varme, gode tøfler. "Kos deg med fotballkampen kjære, jeg stikker ned i kjellern og leser litt." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Min beste jentevenn har gitt med noen av de mest minneverdige øyeblikkene i livet mitt så langt. Rett og slett ved å sitte sammen med meg ute på kalde kvelder på hytteturer, si at hun er glad i meg og gi meg det beste kysset jeg noensinne har fått. Høres kanskje ikke ut som noe særlig, men det betyr utrolig mye for min del Noe av det samme men hun var kjæresten min. Glemmer aldri de kveldene vi bare satt og preiket i en benk en kald høst/vinter om natten og så på stjernene og hun fortalte kor mye hun elsket meg. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Kysset meg (mye) til tross for at jeg har hatt whisky, absinthe, øl og hvitløksånde. Og latet som ingenting. En gang jeg hadde influensa og hun kom gående 20min tiiidlig på morrakvisten i verste regnet på mange uker, bare for å være med meg. Uten å ha noe regntøy/paraply tilgjengelig. Stakkars, måtte jo ta av seg de våte klærne med en gang hun kom. Lekt sykesøster når jeg hadde skarlagensfeber. Bodde for tida hos dama, når jeg fikk sykdommen ymtet jeg at jeg kanskje skulle flytte hjem til jeg ble frisk, så jeg slapp å smitte noen. Fikk beksjed om å "holde kjeft" og "legge meg i senga vår". Tror aldri jeg har hatt det så bra som syk før. Endret 9. september 2005 av Nemo} Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 En uanmeldt blowjob. hell yea ...nothing like it... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg satt og så på tv da (eks)-dama kom med popcorn, øl og varme, gode tøfler. "Kos deg med fotballkampen kjære, jeg stikker ned i kjellern og leser litt." you are the man Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg satt og så på tv da (eks)-dama kom med popcorn, øl og varme, gode tøfler. "Kos deg med fotballkampen kjære, jeg stikker ned i kjellern og leser litt." you are the man Haha! De er det ikke mange av... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 En uanmeldt blowjob. Er vel det besten en jente har gjort for meg og. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Min beste jentevenn har gitt med noen av de mest minneverdige øyeblikkene i livet mitt så langt. Rett og slett ved å sitte sammen med meg ute på kalde kvelder på hytteturer, si at hun er glad i meg og gi meg det beste kysset jeg noensinne har fått. Høres kanskje ikke ut som noe særlig, men det betyr utrolig mye for min del Det hørtes helt knall ut! *gledesegtilåmøtenyjente* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 skjønneste ei jente har gjort for meg må være alle de laterkrampene veronica har gitt meg fineste en gutt har gjort må vel være da jeg ringte klokka fem på morgenen, 10 mil unna og spurte om han kunne hente meg, og han kom! Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg,ei jente som jeg likte veldig godt og andre venner skulle spille fotball.Da vi skulle dele opp lag, sto hun ved siden av meg og sa "Vi kommer alltid på lag.Ikke sant?" og kastet ene armen rundt skulderen min og smilte til meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg