NothgaliC Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Wops, nei glemte poenget mitt. ehehehe. "viser at ungdommen idag er ikke av glupeste sort" <--- en idiots utsagn. Så og si bare idioter generaliserer på denne måten Endret 12. september 2005 av NothgaliC Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Velger å sitere meg selv: Viser at ungdommene idag ikke er av glupeste sort Ok, enkelte da 1. Har en smily der som viser til at det ikke var seriøst meint. 2. Sier like bak smilyen at det ikke stemmer. Så og si bare idioter generaliserer på denne måten Så og si, med unntak av meg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 I you fredrikrb, you made my day..... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er ikke det smarteste trekket jeg har hørt om, men kan jo virke som om noen har tvinga han til å gjøre det da.. er jo jævlig dårlig gjort å ødelegge for fok på den måten! ihvertfall i en så ung alder! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Hehe.. Men den ranshistorien får konkuranse av noe som skjedde for noen år siden her. En bank ble ranet av voksne menn, rannsutbytte var ikke allverden, men det var nok snakk om rundt 100000,- Ranerne fikk også med seg omlag 20000 Portugisiske Escudo, noe som tillsvarer ca 900 Norske Kroner. Ranerne ble tatt da de prøvde å veksle inn disse pengene i en annen bank Endret 14. september 2005 av zaico Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Bedre lykke neste gang! Kanskje det NothgaliC sa bare var dumt, men dette da? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dumt? ja. Minner meg på at jeg må slutte å lese på forum når jeg er trøtt og en smule irritert Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Bedre lykke neste gang! Kanskje det NothgaliC sa bare var dumt, men dette da? Det var da ganske tydelig ironi! Eller er kanskje ditt innlegg også det? Ironi på nett er ikke alltid lett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå