Gå til innhold

Tidenes "beste" norske ran

GBD

Anbefalte innlegg

Dette må være det morsomste ranet jeg noen gang har hørt om. Det skjedde ca. 500m fra der jeg bor.

Scenario:

Gutt 15, som går i klasse med lillesøsteren min bestemmer seg for å begå et ran.

Han har tydeligvis ikke tenkt nøye gjennom hvor mye han skal tjene på dette, for han bestemmer seg for å rane den lokale brodeributikken.

Han kommer inn i butikken, med sin vesle soft-gun, og skremmer de ansatte. Får med seg byttet og stikker unna, 2 timer etterpå blir han funnet hjemme, hvor han gjemmer seg.

I butikken står det en lapp om "Væpnet ran" selv om "våpenet" altså var en soft-gun.

Vel, hva er så den beste delen med dette ranet? Jo det er byttet. Han kan virkelig ikke ha tenkt at han skulle tjene på dette her, for byttet er dette:

- 320kr

- 2 synåler

Og mulighet for kraftig straff. Oh yeah.... ;)

Endret av gaute/NeO^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viser at ungdommene idag ikke er av glupeste sort :p Ok, enkelte da. Uff, må nesten le av hvor dumme enkelte folk er. Hva med å tenke mer enn 5 sekunder fremover? Rikdom avhenger av hvor lenge en har pengene. I dette tilfelle svært lite penger i svært kort tid. Uff. Bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar

Viss man skal rane noe/noen så krever det tid, penger, og gode venner!

Et ran er godt gjennomført viss ingen personen har kommet til skade fysisk/psykisk!

Det blir oppdaget lenge etter på!

Det blir ikke oppdaget i det hele tatt..... faktisk mulig folk har så mye drit hjemme nå at det går sikkert an å stjele en data uten at noen merker det :p

Det kommer også veldig annpå om det er verdier, eller penger som skal stjeles... penger er vanskeligst og stjele men lettest og bli kvitt.... verdier som biler, elektronikk, smykker er mye lettere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...