GBD Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Dette må være det morsomste ranet jeg noen gang har hørt om. Det skjedde ca. 500m fra der jeg bor. Scenario: Gutt 15, som går i klasse med lillesøsteren min bestemmer seg for å begå et ran. Han har tydeligvis ikke tenkt nøye gjennom hvor mye han skal tjene på dette, for han bestemmer seg for å rane den lokale brodeributikken. Han kommer inn i butikken, med sin vesle soft-gun, og skremmer de ansatte. Får med seg byttet og stikker unna, 2 timer etterpå blir han funnet hjemme, hvor han gjemmer seg. I butikken står det en lapp om "Væpnet ran" selv om "våpenet" altså var en soft-gun. Vel, hva er så den beste delen med dette ranet? Jo det er byttet. Han kan virkelig ikke ha tenkt at han skulle tjene på dette her, for byttet er dette: - 320kr - 2 synåler Og mulighet for kraftig straff. Oh yeah.... Endret 9. september 2005 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ikke den skarpeste kniven med andre ord... Hva får en 15-åring til å rane egentlig? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Gjeld? EDIT: Foresten, tror du virkelig på at han tok med seg to synåler, eller tror du at det er noe BS som folk har funnet på i etter tid for å mobbe han? Endret 9. september 2005 av Carrox Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvordan får en 15-åring gjeld? He he..synålene var kanskje verdifulle? Kanskje han gutten har skikkelig peil på sytinger Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Han skulle sikkert ha garn til å strikke seg en finlandshette før han gikk løs på banken Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg kjenner noen som ranet en butikk for 2 pakker tobakk og 200 spenn.. De var 5 stk med på det. De hadde lånt en plombert pistol som de kastet i hagen ved siden av butikken... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Han skulle sikkert ha garn til å strikke seg en finlandshette før han gikk løs på banken Synålene skulle han kanskje bruke til å brodere veska han skulle ha pengene i? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 det er væpnet ran selv om han stikker fingeren i lomma og peker mot kassadama. Det eneste som gjelder er om offeret tror det er en pistol. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 HAHA, håper han får en streng straff Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 heh... For en dumbass... kunne jo bare ha kjøpt nålene! de koser vel ikke flesk, vis de ikke er av gull da Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Viser at ungdommene idag ikke er av glupeste sort Ok, enkelte da. Uff, må nesten le av hvor dumme enkelte folk er. Hva med å tenke mer enn 5 sekunder fremover? Rikdom avhenger av hvor lenge en har pengene. I dette tilfelle svært lite penger i svært kort tid. Uff. Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen du heller smetho. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen du heller smetho. Ok? Hva mente du med den? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Viss man skal rane noe/noen så krever det tid, penger, og gode venner! Et ran er godt gjennomført viss ingen personen har kommet til skade fysisk/psykisk! Det blir oppdaget lenge etter på! Det blir ikke oppdaget i det hele tatt..... faktisk mulig folk har så mye drit hjemme nå at det går sikkert an å stjele en data uten at noen merker det Det kommer også veldig annpå om det er verdier, eller penger som skal stjeles... penger er vanskeligst og stjele men lettest og bli kvitt.... verdier som biler, elektronikk, smykker er mye lettere Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Du redigerte posten. Endret 12. september 2005 av NothgaliC Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du redigerte posten. He he..hvis det var svaret til smehto så må jeg le høyt! Skaff deg briller eller bli edru! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du redigerte posten. Var den til meg? Som du kan se har jeg ikke redigert noe som helst. Beklager å måtte gå off topic, men fant den tidligere posten din i gråsonen til hetsende (og i tillegg uten begrunnelse). Har du noe å si om meg så får du ta det på PM! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan godt hende jeg leste feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå