surrehue Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei, jeg har følgene oppsett på min maskin. - Aopen Midi tower ATX HQ48A Blue (P-4) Kabinett m/300W Power for Pentium 4 - DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC266MHz) - AMD Athlon XP1800+ 1.53 GHz 266 MHz bus Socket A (Palomino) prosessor - Maxtor IDE ATA-133 60GB 7200RPM DiamondMax Plus D740X - GlobalWin CPU-Vifte Socket A/7/370/FCPGA CAKII68, Opp til 2,0GHz - A7V333 RAID Hovedkort Socket A DDR VIAKT333, ATA/133, ATX, USB2.0, IEEE1394 Windows Xp med SP2 Problemet med maskinen er at jeg under oppstarten ser at loading baren til Windows fryser seg en stund, før den går videre og jeg får logget inn. Inne i Xp får jeg maks være 5 min før maskinen starter på nytt. Denne maskinen har ikke vært problemfri, men har fungert greit etter at jeg byttet ram for et års tid siden. Maskinen har stått stille de siste månende, men jeg kan ikke huske at noe spesielt har blitt gjordt med den. Jeg har sjekket Eventlog og ser at Feilen 1003 gjentar seg stadig vekk. får Feilkode på faultrep.dll. Jeg har kjørt memtest uten å finne noe feil. Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) jeg lurer på om ikke dette har noe med nettverk å gjøre. Du kan kanskje forsøke å deaktivere/aktivere på nytt netterksportene i bios... Har du noen kort i PCI-sporene? Endret 9. september 2005 av schwami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå