Gå til innhold

Bilde i signaturen

Gef

Ønsker dere bilde i signaturen?  

299 stemmer

1. 1. Ønsker dere bilde i signaturen?

• Ja
      95
    • Nei
      204

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle hatt prøveordning i en uke. Jeg lover dere at dere som stemmer for hadde ombestemt dere etter det verste mspaint-bilde etter det andre.

Det måtte jo bli klare regler for dette. Ala bildet som Ustedalen ville ha er jo helt på trynet spør du meg. Et lite bilde i signaturen, som f.eks bare viser nicket synes ikke jeg blir noe problem.

Noe slikt kunne jeg tenkt meg som størrelse:

Der skulle de fleste få plass til f.eks nicket sitt

For å runde av kunne vi sagt størrelse: 30x200, og paint bilder/animasjoner/bilder som lyser VELDIG opp (eks:mspaint bilder) er forbudt.

post-63-1126383080_thumb.jpg

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Med maks-størrelse på bildene tror jeg det kan funke fett med bilder i signaturen! :)

Bare se på Acme Games' forum! Helt ok spør du meg! :)

Signatur bildene fanget nok mye mer oppmerksomhet enn selve innleggene :p Blir håpløst å lete tilbake poster nå alt er kaos, sånn som der.

Derfor måtte det i tilfelle hvert grense på hvor store bildene skulle vært, eller noe annet smart! :)

Lenke til kommentar
Det verste med denne tråden er at det er en moderator som startet den og er tilhenger av dette. Går kaldt nedover ryggen min dersom han skulle klare det utenkelige, og overtale de andre moderatorene til å ødelegge forumet.  Og at det er en skremmende stor andel som vil ha bilder i signatur (over 25%).

Jeg ønsker helst å bli tatt som en vanlig forumbruker. Det med at jeg har status som moderator betyr kun at jeg har noen par ekstra funksjoner. Ellers er jeg likt stilt som alle andre, så det vil jeg ha meg fratatt om at det er spesielt galt at jeg tar opp et spørsmål som dette.

Grunnen til at jeg startet denne tråden var fordi jeg selv lurer på hvordan forumbrukere står når det gjelder dette spørsmålet. Visste nok fra før av at det ville bli et soleklart nei, men jeg syntes det er interessant å diskutere litt. Nå ser jeg en tendens til at folk begynner å tenke på alternativer, og det syntes jeg er meget interessant. Her er det mye som kan gjøres for å forbedre, absolutt! :)

Jeg har ikke hatt noen diskusjon whatsoever med forumstyret angående dette temaet og hadde ikke tenkt at det skulle bli noe utav det heller. Hadde tenkt at dette skulle bli noe mellom oss.

Så langt må jeg si at forumbrukere har klart å holde seg veldig til temaet, noe jeg setter stor pris på.

Jeg som forumbruker er fortsatt for bilde i signaturen (begrenset størrelse), men andre løsninger som større avatar, eller noe annet i signatur er også spennende. Jeg er FOR å sette litt farger på forumet. Syntes i dag at det blir litt for casual og lite personlig.

Endret av Gef
Lenke til kommentar

så lenge det blir mulig å velge bort display av sig bilder (uten å fjerne teksten i signatur), så er jeg åpen for bilder i sig. Men hvis det ikke blir mulig å filtrere vekk bildesignaturen, så blir det nei fra meg.

HW.no forum er som ett trygt krypinn på nett hva forum angår. rent og pent uten "dritt" som forstyrrer fra det som faktisk er viktig på ett forum, nemlig postene. Ikke de pixelerte penisforlengerene til posterene.

edit: og hvis det blir lovlig, ffs ha en relativt konservativ størrelsesbegrensning på dem!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Syntes i dag at det blir litt for casual og lite personlig.

Hvorfor vil du at det skal være mer personlig? :hmm:

Syntes det blir en koseligere og anderledes atmosfære :p

Det er det samme som med rommet jeg sitter i nå. Har hatt det helt siden jeg var født og jeg har forrandret på det i årevis. Etter som jeg vil ha det. Liker å gjøre det om til mitt eget, ikke etterligne andre sitt eller ha det helt tomt med kun en pc og ei seng omringet av hvite tomme vegger. På grunn av at det har et preg, liker jeg å være her fordi det er koselig.

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...