Gå til innhold

Bilde i signaturen

Gef

Ønsker dere bilde i signaturen?  

299 stemmer

1. 1. Ønsker dere bilde i signaturen?

• Ja
      95
    • Nei
      204

Anbefalte innlegg

Nei. Nei, nei og atter nei nei nei.

Bilder i signatur er en uting, med absolutt null nytteverdi. Jeg gir så blanke faen i om dere er flnke i photoshop, eller digger en bil så mye at dere rett og slett må ha den i signaturen for å vise den til alle.

Dere har avatar, bruk den.

Quoted for truth. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer meg godt uten. Jeg har vært medlem av flere forum der man ikke ser meldingene for bare signaturer. Kunne man hatt en begrensning på størrelse? Ja, selvsagt, men det blir bare nok en unødvendig ting for moderatorene å styre med.

Og de fleste av oss er ikke designere. For hvert bilde som var fint ville det garantert være 9 som bare var intetsigende, for ikke å snakke om alle de heslige eller støtende. Etter folks avatarer å dømme hadde det sikkert blitt relativt mange "copy and paste" fra babe-threaden... ;)

Det man ikke kan si med avataren trenger kanskje ikke sies...

Geir :)

Lenke til kommentar

Nei, helst ikke. Og ihvertfall ikke 500*200!

Å få en slik boks plantet i bunnen av hvert innlegg, fører utelukkende til at innholdet i posten forsvinner. Bare se her (500*200): :sick: :sick:

Skrevet av Endre - 01.01.1990

Ja, dette er dumt.

-------

signatur.png

Selv ikke med med halve størrelsen vil det se pent ut (250*100). :sick:

Ja, dette er dumt.

-------

signatur2.png

Men noe ala denne størrelsen kunne kanskje bidratt til å lage litt krydder i hverdagen på forumet (100*40): :hmm:

Ja, dette er dumt.

-------

signatur3.png

Men da med kun én lovlig linje med tekst eller noe sånt i tillegg.

Smileys kunne kanskje vært lov. BBCode-smiley'ene fra forumet altså.

Lenke til kommentar

1. Brukerne her på forumet klarer ikke å holde seg til gjeldende regler for avatar. Bilde i signatur = mer arbeid for moderatorer.

2. Blir bildene liggende på hw.nos server (høyst usannsynlig om et slikt forslag skulle gå gjennom), stiger båndbredden noe voldsomt. Mindre penger kan brukes til mer fornuftige ting.

3. Blir bildene liggende på private servere (home.no, home.no.net, etc.), vil det føre til at bildene kommer i rykk og napp. Der sitter man og leser et lengre innlegg, og plutselig blir to-tre bilder lastet inn. Innlegget forskyves nedover. Alle som har bladd i en større bildetråd (f.eks. babethreaden) vet hvordan dette er.. irriterende.

4. Mer fjortis-forum-look. Vi har allerede et problem med barn som er vant med IRC og mer slepphendte fora, så å gjøre forumet mer innbydende for analfabete, CS-spillende unger som ikke bidrar med annet enn "ROFL", "LOL" og "Mordi", er ikke særlig ønskelig.

5. Det viktigste med innlegget skal være nettopp det vedkommende skriver, ikke hvor mange filtre og lensflares som går an å stappe inn i et bilde/hvilken bil vedkommende liker/hvilken PC han/hun har, og så videre.

Edit: legger til signaturbildet jeg snekret sammen forrige gang (halvannet år siden eller så).

storting.jpg

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Det er stygt, rotete og ingen bryr seg om ditt "personlige" emo-crap banner med nicket ditt og fancy effekter i?

Som om jeg skulle ha skrevet det selv...

Nei takk til bilder i signaturen. Og for de stakkars jævlene som sitter på isdn eller lavere så vil det ta votter og vinter å lese seg igjennom noen få poster. Kan det misbrukes så vil det bli misbrukt , nei takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...