Gå til innhold

Bilde i signaturen

Gef

Ønsker dere bilde i signaturen?  

299 stemmer

1. 1. Ønsker dere bilde i signaturen?

• Ja
      95
    • Nei
      204

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laget meg nå netopp:

http://img335.imageshack.us/img335/9352/signaturv16kl.jpg

La meg få ha den i signaturen, så får dere se på den 150 ganger pr. dag :roll:

Den kan jeg fint tåle å se hver dag. Gjør meg ikke noe. Er sikker på at de fleste skifter bilde i signaturen av og til uansett.

Denne signaturen sier meg noe om deg, og den skiller seg ut, noe som avataren din ikke gjør. Jeg personlig hadde husket deg mye mye lettere.

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Den kan jeg fint tåle å se hver dag. Gjør meg ikke noe.

Vel, den har jo litt mørke og avslappende farger da, men hva med skikkelig lyse farger :ermm:

Hva med synsbedrag i signaturen? Har det ville blitt lov? :p

synsbedrag9ck.jpgsynsbedrag9ck.jpg

10innlegg med den der: :sick:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Den kan jeg fint tåle å se hver dag. Gjør meg ikke noe.

Vel, den har jo litt mørke og avslappende farger da, men hva med skikkelig lyse farger :ermm:

synsbedrag9ck.jpgsynsbedrag9ck.jpg

10innlegg med den der: :sick:

You've made you point.. Men nei, forumet her skal ikke ha bilder i signaturer. Er ingen tvil om at mye bilder drar bort fokus fra tekst :)

Lenke til kommentar

http://img208.imageshack.us/img208/6148/sy...nsbedrag9ck.jpg

10innlegg med den der:  :sick:

haha, det måtte selvfølgelig diskuteres :p Det er utrolig mye vi kan få til om brukere flittig bruker rapport knappen ;)

Hvis vi ser at brukere har slike bilder for å provosere, blir jo selvfølgelig dette slått ned på.

Edit: Helt serriøst, jeg er FOR en prøveperiode på 1 måned med å gi lov til å ha bilder i signaturen, hvor det gikk ann å disable visning av bilde i signaturen for de som ønsker det. Da kunne vi sett hvordan det gikk. Gi forumet en sjanse :p

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Laget meg nå netopp:

Kommer det slike Counter-Strike-bilder i avatarene så finner jeg meg et nytt forum. Hvorfor forandre på det perfekte?

Jeg syntes dette forumet blir litt ensformigt til tider. Lite variasjon. Jeg liker å sette liv på ting, gjøre det litt mer personlig.

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Jeg syntes dette forumet blir litt ensformigt til tider. Lite variasjon. Jeg liker å sette liv på ting.

Du har jo flere forum å besøke? Ta deg et besøk på de med 40 bilder i signaturen :)

Edit: Mine overdrivelser tar overhånd noen ganger :roll:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Jeg syntes dette forumet blir litt ensformigt til tider. Lite variasjon. Jeg liker å sette liv på ting.

Du har jo flere forum å besøke? Ta deg et besøk på de med 40 bilder i signaturen :)

Jeg tilbringer tiden mye på bimmerforums ;)

Blir du ikke lei av de samme bildene av de samma bilene hele tiden? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Laget meg nå netopp:

Kommer det slike Counter-Strike-bilder i avatarene så finner jeg meg et nytt forum. Hvorfor forandre på det perfekte?

*mekke til CS-bilder til samtlige på forumet*

*evil grin*

"CS-Signatur klubben" :mrgreen:

Nei huff.. Kan ikke fordra CounterStrike.

Men bilder i signatur blir for mye styr på dette forumet hvor alle er opptatt av å ha perfekt avatar.

Vi på dette forumet er vel litt pirkete :p

Lenke til kommentar

Jeg tilbringer tiden mye på bimmerforums ;)

Blir du ikke lei av de samme bildene av de samma bilene hele tiden? :dontgetit:

Aldri. Jeg har vært registrert der i over 1 år nå. Kanskje der jeg har utviklet den gode egenskapen til å kunne tåle slikt i signaturen :p

Du trenger kun lære å kunne skille tekst å bilde, så går alt fint!

Prøv f.eks å les denne og se om det er noe problem.

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=410899

Lenke til kommentar

Jeez... Før (i de gode, gamle dagene) var det omtrent ingen som ville ha noe slikt. :(

Bilder i signatur er en uting, med absolutt null nytteverdi. Jeg gir så blanke faen i om dere er flnke i photoshop, eller digger en bil så mye at dere rett og slett må ha den i signaturen for å vise den til alle.

Dere har avatar, bruk den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...