Gå til innhold

Bilde i signaturen

Gef

Ønsker dere bilde i signaturen?  

299 stemmer

1. 1. Ønsker dere bilde i signaturen?

• Ja
      95
    • Nei
      204

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er blitt diskutert før og det er ikke meningen at det skal bli slik på dette forumet. Er bare interessert i å se hva folk her mener om å ha bilde i signaturen, i dag som flere og flere har blitt tilknyttet bredbåndsnettet/fibernettet. Personlig syntes jeg ikke at det gjør noe, syntes bare at det er kjekt. Det gir en viss personlighet til brukerne og litt variert atmosfære på forumet.

Henger daglig på forum hvor dette er lov og dette ikke er noe problem i det hele tatt.

Jeg vet det fortsatt finnes de som har 56K modem eller noe i den duren, men det går vel ann å lage en funksjon som filtrerer bort bilder i signatur om man ønsker det. Slik som noen forum har "ignore list", hvor brukere som man ikke ønsker å lese noe av blir blokkert.

Det er fullt mulig å sette begrensninger om hvor stort bildet skal være i signaturen, så jeg tenker ikke svære desktop størrelser. Mer som 200*500 og maks 100kb størrelse f.eks.

Henger endel her som jeg vil bruke som eksempel på forum med bilder i signaturen - http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=410973

Hva syntes dere? Diskuter

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg digger signaturene her på HW, er det eneste forumet jeg har vært på som ikke har slike jalla ikoner og bilder i signaturene sine. Om en absolutt vil ha bilde i signaturen er det jo like godt å ha link.

Synes signaturene er perfekte slik de er nå, og håper ingenting endres. :)

Lenke til kommentar
Med størrelse- og tekstbegrensning, så kanskje.

Det er det jeg mener. Jeg er imot at man skal få velge fritt av hva man vil ha i signaturen. Størrelse og slikt burde det være regler for. Dersom noen overstrider dette er det f.eks mulig å nekte brukeren tilgang til bilde i signaturen.

Lenke til kommentar

Nei. Hvorfor? Resonnementet er enkelt. Man har avatar for å skulle kjenne igjen brukeren lett, samtidig som en får uttrykt litt gjennom avataren. Et bilde i signatur vil således ikke ha noen klar rolle, utover å skulle være estetisk appellerende/stilig/hipp et cetera. Jeg har intet ønske om å se disse bildene mange hundre ganger, uansett hvor fantastisk pene de måtte være, det blir gørrkjedelig å scrolle seg forbi i lengden.

Lenke til kommentar
Mer som 200*500 og maks 100kb størrelse f.eks.

200 pixler høyde er isåfall alt for mye.. 100 er vel mere passelig. 100x500

Men jeg er imot bilder i signatur uansett ;)

200 i høyde er ikke store greiene. Denne størrelsen syntes jeg er helt ok

eks. 200*375 og 50K

post-63-1126303651_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nei. Hvorfor? Resonnementet er enkelt. Man har avatar for å skulle kjenne igjen brukeren lett, samtidig som en får uttrykt litt gjennom avataren. Et bilde i signatur vil således ikke ha noen klar rolle, utover å skulle være estetisk appellerende/stilig/hipp et cetera. Jeg har intet ønske om å se disse bildene mange hundre ganger, uansett hvor fantastisk pene de måtte være, det blir gørrkjedelig å scrolle seg forbi i lengden.

Personlig vil jeg raskere kunne kjenne igjen via bilde i signaturen fordi størrelsen på bildet er større og folk vil mest sansynlig ha bilde av noe de liker/har interesse for (noe man ikke kan ha som avatar pga. den lille størrelsen). Avatarene her på forumet er så altfor små IMO. Min scrollefinger er ikke så lat som din tydeligvis :p

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...