Ascubal Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei, sitter nå med et Creative Audigy 2 ZS lydkort, bruker den til hjemmekinoen.. Men på den grønne utgangen (den til fronthøytalerne) så skurrer det i mellom tone, høres skikkelig ille ut.. Har egentlig ikke tukla noe særlig med innstillinger heller, noen som veit råd? takker for alle svar Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Første jeg tenker er : Reinstallasjon av lyddriverene. Hvis det er no bøll med instillinger så er jo det problemet eliminert med å installere nye drivere. Prøv det! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Støtter forslaget! Btw; Er ikke redd for pussy, anyhow. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Reinstallerte lydrivere nettopp, uten at det hjalp det grann Men merklig nok legger jeg omtrent bare merke til det hvis jeg skrur opp windows lydnivået høyere enn 50% i den mikser saken som følger med lydkortet.. Er foresten bare i den grønne utgangen det skurrer, alle de andre utgangene funker helt fint.. Er litt irriterende og se på film med fronthøytalere som nesten skurrer vettet av seg (og nei, de er ikke sprengt) Kan det hende lydkortet har blitt skada (fysisk)? første gangen jeg skrudde på pc'n som dette lydkortet sitter i gikk sikringa (10A sikring for hele over etasjen) og forsterkern var tilkobla lydkortet da, via 3,5mm jack til RCA plugger. Kan det hende forsterkern ga ut et "støt" som utgangen på lydkortet som den ikke helt tålte? Alle gode tips og hjelp tas imot med stor takknemmelighet Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Fikk en løsning på problemet nå, kjører nå lyd ut av digital utgangen videre til forsterkern, ble bedre lyd også, og ikke noe skurring fra noen av høytalerne Endret 11. september 2005 av Knudre Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Flott å høre! Er sånne problemer som er irriterende! Men godt å høre at det funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå