mirene Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei...jeg har et GF4 - 4600 kort. Her om dagen så prøvde jeg å overklokke det...noe som førte til at 3D Mark og maskinen låste seg.Når jeg restartet maskinen,så satte jeg kortet til vanlig hastighet....men nå ville ikke 3D Mark kjøre i hele tatt.Fikk bare feilmelding om "3D Mark201 SE was not able to detect the required minimum features in your 3D accelerator"....i tilleg får jeg feilmelding når jeg prøver å starte spillet Moto GP (det fungerte fint før). Har prøvd å reinstalere både driverne til kortet og Direct x 8.1 Uten at dette hjalp. Jeg har XP...maskinen fungerer fint ellers. Er takknemlig for alle svar Mirene Hva har egentlig skjedd Lenke til kommentar
Zodiac86 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Prøv og instaler window på nytt! Det slår aldrig feil! mvh. Kristian Johnsen Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har du prøvd å avinnstallere overklokkingsprogrammet? -Er litt kjipt å måtte innstallere windows på nytt da, men det bruker å funke....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå