daim Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 besto i dag på 1 forsøk kjørte opp i tr.heim rute nr 18 tror jeg det var. landevei What he said. Rute 18 i Trondheim, stod med glans! Leit, quakie. Men, trøst deg med at folk har gjort det før deg- nå er det bare å trene mye i en måned. hehe ja Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 wii fikk lappen i dag slaska jævlig med no.2... kjørte opp i Drøbak rute B3 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tok lappen i går. Bor i Tromsø og fikk tidenes letteste rute. Tunnelen fra Lagnes, så inn til byen. Ut av byen, bort E8 mot brua og tilbake til byen igjen. Så var det Stakkevollveien og Tverrforbindelsen tilbake til vegvesenet. Fikk et merkelig spørsmål. "Kan du sjekke om airbaggen er i orden?". Vrei om tenninga å så bare at Airbag lampa gikk på og av, og forklarte at den funka. Han sa det var i orden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ser for meg en elev som tar på seg beltet, svelger litt, og kjører rett i veggen. Gratulerer med lappen. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Har hatt lappen i over et år nå, og jeg klarte oppkjøringen på første forsøk. Har ikke peiling på hvor mange mil det har blitt på et år, men det er veldig mye mer enn jeg regnet med. Av lengre turer har det blitt en tur til Mosjøen (85 mil én vei) og et par "småturer" til for eksempel Trondheim (30 mil én vei). Ellers ukependler jeg Elverum - Oslo. Drar innover på søndag og hjemover på fredag. Siden november 07 - har jeg kjørt straks 800 mil. (INGEN LANGTURER PÅ DENNE TIDEN) Endret 23. februar 2008 av mads182 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 i morgen skal jeg ha den andre oppkjøringa mi , håper jeg består denne gangen Wish me luck Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 i morgen skal jeg ha den andre oppkjøringa mi , håper jeg består denne gangen Wish me luck Lykke til, og kjør pent- så går det nok bra denne gangen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har hatt lappen i over et år nå, og jeg klarte oppkjøringen på første forsøk. Har ikke peiling på hvor mange mil det har blitt på et år, men det er veldig mye mer enn jeg regnet med. Av lengre turer har det blitt en tur til Mosjøen (85 mil én vei) og et par "småturer" til for eksempel Trondheim (30 mil én vei).Ellers ukependler jeg Elverum - Oslo. Drar innover på søndag og hjemover på fredag. Siden november 07 - har jeg kjørt straks 800 mil. (INGEN LANGTURER PÅ DENNE TIDEN) Blitt en del kjøring her også, ganske mye igrunn... Fikk lappen i fjor sommer, og har kjørt tur/retur Stjørdal(Nord for trondheim) 4 ganger (320 mil), og kjører mellom hjemme og Gardermoen 2 ganger pr. uke i snitt siden oktober(900mil) Så jeg har kjørt 1200mil siden 1. august.. Glad jeg har fått dekket en del av dette Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 i morgen skal jeg ha den andre oppkjøringa mi , håper jeg består denne gangen Wish me luck lykke til.. regner med du oppdaterer oss om hvordan det gikk senere idag eg skulle egentlig ha min andre oppkjøring nå på torsdag, men så ble det slik att eg sikkert må utsette den litt, fordi eg jobber på havet, og turen kan bli litt lengre enn eg håpet på Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 wooohooo Bestod opplkjøringa! oh for en deilig følelse!! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 gratis hvor kjørte du opp Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 kjørte opp i stavanger, var såvidt innom sandnes Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) kk kjørte opp i drøbak selv for lit under uke siden betalte du moms? på min kvittering står det 0.00% moms Endret 25. februar 2008 av Nightmeare Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) står det på min også, 0 % moms... 720 kr i gebyr Endret 25. februar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gidder du beskrive ruten din? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) wooohooo Bestod opplkjøringa! oh for en deilig følelse!! gratulerer så mye.. håper eg og klarer det på 2 forsøk.. blir nervøs bare av tanken av og stryke igjenn.. er så kjipt og bare kunne se på bilen min som står klar liksom Endret 25. februar 2008 av veluci Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 wooohooo Bestod opplkjøringa! oh for en deilig følelse!! gratulerer så mye.. håper eg og klarer det på 2 forsøk.. blir nervøs bare av tanken av og stryke igjenn.. er så kjipt og bare kunne se på bilen min som står klar liksom lykke til. går sikkert bra Lenke til kommentar
veluci Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 wooohooo Bestod opplkjøringa! oh for en deilig følelse!! gratulerer så mye.. håper eg og klarer det på 2 forsøk.. blir nervøs bare av tanken av og stryke igjenn.. er så kjipt og bare kunne se på bilen min som står klar liksom lykke til. går sikkert bra jaja.. ble nødt til og utsette oppkjøringen til neste onsdag grunnet att det var usikkert om eg kom hjem til oppkjøringen min i måren. men nå kommer eg hjem idag istedet, så da er det litt surt å måtte vente.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 da har du enda mer tid til å kjøre og øve deg på så du består Lenke til kommentar
aemil Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Da var oppkjøringa bestått! Fikk rute 4 fra Billingstad. Virka som en av de verre; masse kjøring i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå