Mr. Bojangles Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 skal kjøre opp på torsdag.. gleder meg faktisk og er lite nervøs... lurer på hvorfor egentli:P skal ha sånn avsluttende greie i mårra, og kjøre læreren min sier att utviklingn har vert stor, og att han tror eg består... blir forbanna om eg ikke består da.. hehe.. da må mini cooperen stå i ro i en måne liksom:( Hvilken kjøreskole kjører du på? Ikke så mange som har Mini Cooper til skolebil (jeg kjørte Mini Cooper S ). Morsom bil å kjøre opp med, sensoren sier: "finn et sted å snu" og kan bare legge om og snu på en femøring. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 skal kjøre opp på torsdag.. gleder meg faktisk og er lite nervøs... lurer på hvorfor egentli:P skal ha sånn avsluttende greie i mårra, og kjøre læreren min sier att utviklingn har vert stor, og att han tror eg består... blir forbanna om eg ikke består da.. hehe.. da må mini cooperen stå i ro i en måne liksom:( Hvilken kjøreskole kjører du på? Ikke så mange som har Mini Cooper til skolebil (jeg kjørte Mini Cooper S ). Morsom bil å kjøre opp med, sensoren sier: "finn et sted å snu" og kan bare legge om og snu på en femøring. hadde vert morsomt om det var kjøre skolen som hadde cooper, men det er nokk dessverre min egen bil:P Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 skal kjøre opp på torsdag.. gleder meg faktisk og er lite nervøs... lurer på hvorfor egentli:P skal ha sånn avsluttende greie i mårra, og kjøre læreren min sier att utviklingn har vert stor, og att han tror eg består... blir forbanna om eg ikke består da.. hehe.. da må mini cooperen stå i ro i en måne liksom:( Hvilken kjøreskole kjører du på? Ikke så mange som har Mini Cooper til skolebil (jeg kjørte Mini Cooper S ). Morsom bil å kjøre opp med, sensoren sier: "finn et sted å snu" og kan bare legge om og snu på en femøring. Kjørte du opp i Moss, eller er det flere steder som har fått Mini Cooper nå? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 I dag var jeg verdens heldigste person når kjørelæreren og jeg bestillte oppkjøring! Vi har ventet to uker på fornyelse av vandelsattesten som hadde gått ut, og i dag var det i orden. Det er jo veldig lange ventelister på oppkjøring for tiden, men med en god dose flaks og gullhår i ræva klarte vi å få en allerede på onsdag, hadde ikke regnet med å få noe før i slutten av april/begynnelsen av mai! fikk tilogmed i drøbak, der jeg har kjørt hver gang jeg har hatt kjøretime Gleder meg som en unge nå, snart kan jeg råne rundt i den fantastiske rosa Hyundai Accent'en til mamma Og jeg trodde jeg var heldig som fikk 22 Januar når jeg bestilte i slutten av november, da fikk jo de andre i mars... Lykke til da, når på dagen kjører du opp? Kjører opp på onsdag i ti tiden, hadde siste kjøretime før oppkjøring i dag, og det virker som at dette skal gå bra, kjørelæreren har troa på at jeg står uten noe problem hvertfall Gleder meg så sinnsykt til å få friheten til å kunne sette meg i bilen, og kjøre dit jeg vil, når som helst! er så lei av å styre med buss og tog for å komme meg rundt Lykke til! Jeg stod uten noen feil.. Det er ikke noe problem å stå i alle fall.. Lenke til kommentar
wokka Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da var oppkøyringa ferdig. Gjekk ikkje heilt som planlagt. Eg strauk. Sensor meinte eg hadde for dårlig planlegging og kom altfor raskt oppi situasjonane og at eg ikkje var nok observang. Da er det berre å bestille ny time. Detta blir ein dårleg dag Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da var jeg ferdig og jeg sto på prøven! fikk ingen feil, annet en at jeg brukte de utvendige speilene litt lite, men det var ikke så farlig på denne årstiden, mere viktig når det kommer motorsykler og slikt på veien (han skrev ingen minus på dette da jeg påpekte det selv). Fikk verdens enkleste rute i Drøbak, ingen rygging eller noe, bare landevei mot Ås, ned på E6 mot Oslo, så av E6 ved Nordby tunellen og rundt opp på E6 mot Drøbak igjen, så litt landevei og en tur innom Drøbak sentrum. Deilig å være ferdig med det, bare litt kjipt at jeg må på jobb og ikke får kjørt bil før i morgen Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da var jeg ferdig og jeg sto på prøven! fikk ingen feil, annet en at jeg brukte de utvendige speilene litt lite, men det var ikke så farlig på denne årstiden, mere viktig når det kommer motorsykler og slikt på veien (han skrev ingen minus på dette da jeg påpekte det selv). Fikk verdens enkleste rute i Drøbak, ingen rygging eller noe, bare landevei mot Ås, ned på E6 mot Oslo, så av E6 ved Nordby tunellen og rundt opp på E6 mot Drøbak igjen, så litt landevei og en tur innom Drøbak sentrum.Deilig å være ferdig med det, bare litt kjipt at jeg må på jobb og ikke får kjørt bil før i morgen Hehe grattis! Hvilken bil kjører du? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 skal kjøre opp på torsdag.. gleder meg faktisk og er lite nervøs... lurer på hvorfor egentli:P skal ha sånn avsluttende greie i mårra, og kjøre læreren min sier att utviklingn har vert stor, og att han tror eg består... blir forbanna om eg ikke består da.. hehe.. da må mini cooperen stå i ro i en måne liksom:( Hvilken kjøreskole kjører du på? Ikke så mange som har Mini Cooper til skolebil (jeg kjørte Mini Cooper S ). Morsom bil å kjøre opp med, sensoren sier: "finn et sted å snu" og kan bare legge om og snu på en femøring. Kjørte du opp i Moss, eller er det flere steder som har fått Mini Cooper nå? Ikke Moss nei. Skolen min har vel 4-5 Mini Copper S (160 hk ca.), den jeg kjørte var cabriolet - morsomme biler! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Da var jeg ferdig og jeg sto på prøven! fikk ingen feil, annet en at jeg brukte de utvendige speilene litt lite, men det var ikke så farlig på denne årstiden, mere viktig når det kommer motorsykler og slikt på veien (han skrev ingen minus på dette da jeg påpekte det selv). Fikk verdens enkleste rute i Drøbak, ingen rygging eller noe, bare landevei mot Ås, ned på E6 mot Oslo, så av E6 ved Nordby tunellen og rundt opp på E6 mot Drøbak igjen, så litt landevei og en tur innom Drøbak sentrum.Deilig å være ferdig med det, bare litt kjipt at jeg må på jobb og ikke får kjørt bil før i morgen Gratulerer! Hvilken rute fikk du? Det står på den lappen der det står: Bestått og et kryss;) Drøbak sentrum er litt stress de første gangene man kjører der, men er ikke veldig vansklig når du har tatt et par runder. Er et par høyre regler, enveiskjørte veier, forkjørsvei etc. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 oppkjøring i mårra tili... wish me luck:D:D Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hehe grattis! Hvilken bil kjører du? Nå kjører jeg rundt i en flott rød/rosa 94' Hyundai Accent, med sliten klutsj og uling i viftereima (mammas bil) Gratulerer! Hvilken rute fikk du? Det står på den lappen der det står: Bestått og et kryss;) Drøbak sentrum er litt stress de første gangene man kjører der, men er ikke veldig vansklig når du har tatt et par runder. Er et par høyre regler, enveiskjørte veier, forkjørsvei etc. Står faktisk ikke på den hvilken rute jeg kjørte, er bare krysset av for bestått, også står det noen kommentarer om kjøringen min under (bare positive selfølgelig ) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 oppkjøring i mårra tili... wish me luck:D:D Lykke til! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 gikk dessverre strykenes.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 alt gikk utroli fint.. fikk vite det etterpå. men så kom eg til en plass hvor det var høyre regel. var fullstendig klar over dette.. eg og kjøre læreren min hadde til og med kjørt samme veien rett før oppkjøringen. eg og sensoren satt og snakket da, og så var det ett eller annet eg skulle spørre sensoren om, og i det øyeblikket eg skulle spørre han om det, så kom det pluttselig en bil, som gjorde att han måtte bremse... utroli kjipt, att sånne baggateller kan ødelgge alt... hadde det ikke vert for den bilen, eller att vi hadde snakket i det hele tatt, så hadde eg nokk bestått lett.. men sånn er det bare... Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ah Da var oppkjøringen bestått, utroli deili Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 alt gikk utroli fint.. fikk vite det etterpå. men så kom eg til en plass hvor det var høyre regel. var fullstendig klar over dette.. eg og kjøre læreren min hadde til og med kjørt samme veien rett før oppkjøringen. eg og sensoren satt og snakket da, og så var det ett eller annet eg skulle spørre sensoren om, og i det øyeblikket eg skulle spørre han om det, så kom det pluttselig en bil, som gjorde att han måtte bremse... utroli kjipt, att sånne baggateller kan ødelgge alt... hadde det ikke vert for den bilen, eller att vi hadde snakket i det hele tatt, så hadde eg nokk bestått lett.. men sånn er det bare... Man kan jo velge om man vil snakke eller ikke. Men i ditt tilfelle tenker jeg at du bare syntes det var greit med unntak av denne lille episoden din da som kostet deg lappen. Men for all del. Å snakke med sesnsor er bare fint. Jeg gjorde det selv og ble mye roligere og mindre preget av nerver. Lenke til kommentar
klasserom Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg hadde oppkjøring idag og jeg strøyk.. jeg kjørte utrolig bra hele veien! Jeg var stolt og trodde det ville gå bra, det viste seg at jeg la meg feil på motorveien (dette skjønte jeg når jeg kjørte også, men trodde det gikk bra siden jeg retta opp feilen) Jeg lå i høyre felt på motorveien, men ble presset av 3 trailere og ville kjøre forbi. I samme slengen trodde jeg at jeg måtte legge meg et hakk til venstre fordi fila jeg lå i gikk av mot høyre, feil som dette skjedde flere ganger og det var nok til at jeg strøyk =/ Det er forståelig nå, men surt. Dette skrev sensoren: - gjennomgående uriktig valg av felt (venstre felt velges på flerfelts veg. Dette medfører hindring av trafikk i feltet, som kjører forbi oss på høyre side. Venstre felt velges inn mot rundkjøringer, og det byttes over til høyre felt ut av rundkjøringene uten synlig planlegging) Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Woohoo:D Sto på oppkjøringen i går! gikk kjempelett! var jo ikke noe å gruve seg til dette, jo:D Vil takke for alle tipsene jeg fikk i denne tråden! Hjalp meg mye! Cheers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå