Gaardon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 skal kjøre opp for andre gang i morgen gruer meg noe j..... første gangen hadde jeg veldig mye uflaks så håper det går veien denne gang har bil og alt i orden så hadde vært deilig å bare komme hjem og kjøre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jadda! Sto med glans! Hadde så godt som ingen feil.. Digg! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer til dere som sto! Herlig å få lappen. Ut å sladde nå? Husk at man ikke vet alt med en gang man får lappen, selvom man har lappen. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Yey, greide teorien i dag med 6 feil(!). Da er det bare mørkekjøring og langkjøring som er igjen av det obligatoriske. Endret 3. januar 2008 av quakie Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer til dere som sto! Herlig å få lappen. Ut å sladde nå? Husk at man ikke vet alt med en gang man får lappen, selvom man har lappen. Og at det kan bli VELDIG dyrt hvis onkel ser deg kjøre litt bredt eller leke seg på en p-plass Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg sto :D Har kjørt nesten hele tiden fra halv 2 til nå. Skikkelig snålt de første turene aleine. Føles ut som man gjør noe ulovlig Hadde bare noen få enerfeil Men ellers så kjørte jeg hele ruta (omtrent eksakt) jeg fikk under oppvarminga. Så det var litt digg å kjøre et sted man hadde kjørt på og testa ut rett før Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og at det kan bli VELDIG dyrt hvis onkel ser deg kjøre litt bredt eller leke seg på en p-plass Jepp, det kan bli dyrt.. Hold på å bli politianmeldt når jeg å 2 kompiser drev å "la den bredt" her oppe på en trailerstasjon. litt teit i å med at det er ett tomt område på størrelse med en fotballbane, som er perfekt til å leke seg på.. kom ut en dude å sa at han ringte politiet om han så oss igjenn.. Gi oss en bane å herje på sier nå bare jeg.. Lenke til kommentar
Banditt100HJ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg sto :DHar kjørt nesten hele tiden fra halv 2 til nå. Skikkelig snålt de første turene aleine. Føles ut som man gjør noe ulovlig Hadde bare noen få enerfeil Men ellers så kjørte jeg hele ruta (omtrent eksakt) jeg fikk under oppvarminga. Så det var litt digg å kjøre et sted man hadde kjørt på og testa ut rett før Gratulerer Hvor var det du kjørte henn?? Og i hvilken trafikkskole hadde du opplæringen din i? Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjørte med eidsvoll trafikkskole, og hadde oppkjøring i Hamar Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 fikk lappen for ca en uke siden, og har allerede ødelagt en felg pga snøføret artig å ligge bredt, men er ikke så artig når man treffer fortauskanten. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Gjett hva! Jeg fikk lappen for 30 minutter siden! Fikk ingen feil uten om at sensor synes jeg burde brukt 4. gir istedetfor 3. gir ute på landeveien. Det var mye landeveiskjøring og ikke noe E6 og akselerasjonsfelt. 20 min med øde landevei. Var nesten ikke biler der. Bykjøringa gikk knirkefritt og det var tydelig at jeg konsentrerte meg maks fordi jeg fikk med meg absolutt ALT. Tidligere har jeg ofte misset enveiskjøringsskilt ol. men nå var det ikke noe problem. Phew...nå skal jeg ut å kjøre! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvilken bil kjørte du? Om det var greie forhold på landeveg bør man vel lenger opp en 3. gir ja Om man ikke skal øke farten kan man jo bare ligge i 5/6 gir. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvilken bil kjørte du? Om det var greie forhold på landeveg bør man vel lenger opp en 3. gir ja Om man ikke skal øke farten kan man jo bare ligge i 5/6 gir. Kjørte en Opel ettellerannet, men det snødde veldig mye og føre var glatt så derfor kjørte jeg forsikitg, men jeg burde nok hatt den i 4. gir, men det var ikke noen høy konsert fra motoren Er veldig lettet over å ha bestått nå. Strøk jo første gangen. Må forresten nevne at min jomfrutur helt alene ble en merkelig opplevelse. Føltes nesten som om jeg gjorde noe galt, som om jeg stjal bilen til faren min og kjørte ulovlig Satt med et bredt glis om munn hele tiden ^^ Endelig! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 heh, hadde samme følelsen selv. Kjørte kjørelæreren sin bil tilbake fra trafikkstasjonen til kontoret deres. Måtte kikke en del ganger på arkene før jeg innså at jeg hadde stått og fått lappen. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal ha oppkjøring i morgen kl 08:00 på kongsvinger. Kommer nok tl å være sinnsyk nærvøs før jeg begynner å kjøre. Men det blir borte når jeg begynner å kjøre og jeg skal ha en oppvarmingstime først. Var i værtfall sånn i dag på oppkjøringstesten i dag. Veldig nærvøs før, helt greit når jeg kjørte. Gikk veldig bra på oppkjøringstesten. Skal nok klare det i morra. Er mest redd for å gjøre en stygg tabbe eller få en sensor fra helvete. Fullstendig glemme vikeplikt på steder jeg vet det er vikeplikt o.l. Hadde vært sinnsykt fint og bestå siden jeg skal i forsvaret 16 januar. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvilken bil kjørte du? Kjørte en Opel Astra forresten.. Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjørte en Opel ettellerannet, men det snødde veldig mye og føre var glatt så derfor kjørte jeg forsikitg, men jeg burde nok hatt den i 4. gir, men det var ikke noen høy konsert fra motoren Er veldig lettet over å ha bestått nå. Strøk jo første gangen. Må forresten nevne at min jomfrutur helt alene ble en merkelig opplevelse. Føltes nesten som om jeg gjorde noe galt, som om jeg stjal bilen til faren min og kjørte ulovlig Satt med et bredt glis om munn hele tiden ^^ Endelig! Haha! Hadde akkurat samme følelsen, men den gikk fort over. Nå føles det helt normalt å kjøre Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tok EN kjøretur før jeg fikk en normal følelse av å kjøre bil Kan sikkert ha noe med at jeg kjørte 30mil den første dagen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7815234 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da besto jeg óg gitt! Brukte kun 45 av 65 minutter, ingen sikkerhetskontroll, men de er vel litt sløve når det gjelder det i Trondheim. Fikk ingen feil, bare en liten oppmuntring om å ta det litt roligere i svingen før aks-feltet. Kan beskrive ruten detaljert dersom det ønskes for oss "trondhjæmmera". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå