The Stig Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Handler vel like mye om kjøringa vel? Piratsjåfører kan ta seg en lang bolle, men ser ikke noe galt at man kompenseres for bensin. Har forøvrig fått min første bil, Toyota Carina II 87' <3 ... litt off-topic tåler vi Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er nå ikke ulovlig å si nei til folk heller. Klart, være litt hyggelig med bil og lapp kan man være om man har tid, men jeg kommer ikke til å kjøre hele bydelen heller. Lenke til kommentar
Svenn9 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vet ikke om noen har sagt dette før(orker ikke lese 82 sider for å finner det ut), men: På oppkjøringen må man huske å si ifra alle feil du gjør, sånn at sensoren vet at du vet du gjorde feil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 huff.. ja gled dere til dere får lappen og må være sjofør for alle.har kjørt folk siden klokken 9 i kveld, og kom akkurat hjem... and guess what, sitter her med 300,- og en tom bensintank, og fylte bensin for 300,- da jeg begynte å kjøre.. såe.. hadde tjent akkurat like mye på å sitte hjemme og sture.. jaja, får nå brukt bilen i alle fall Konklusjonen: Du tar for lite betalt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 huff.. ja gled dere til dere får lappen og må være sjofør for alle.har kjørt folk siden klokken 9 i kveld, og kom akkurat hjem... and guess what, sitter her med 300,- og en tom bensintank, og fylte bensin for 300,- da jeg begynte å kjøre.. såe.. hadde tjent akkurat like mye på å sitte hjemme og sture.. jaja, får nå brukt bilen i alle fall Konklusjonen: Du tar for lite betalt. Tjopp.. meen, tjente 1500,- på lørdagen da, - en 400,- i bensin, så nå går det i pluss Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vet ikke om noen har sagt dette før(orker ikke lese 82 sider for å finner det ut), men: På oppkjøringen må man huske å si ifra alle feil du gjør, sånn at sensoren vet at du vet du gjorde feil. Ja, det er viktig. Tror jeg hadde strøket dersom jeg ikke hadde kunne vise litt sjølvinnsikt. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) GRATOLERER! Im sorry to be the person that breaks the news to you. Du må fortsatt ta teorien på en vegvesenstasjon Men lykke til skal du ha! Endret 1. november 2007 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ville jobbet litt mer med den teorien, jeg. 6 av 7 mulige feil på en nettbasert prøve kan ikke kalles bankers akkurat. Fortsett å ta prøver, les (og forstå) boka, så minimerer man sjansen for to ukers sperrefrist og sløste penger. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Joda, det er jeg klar over. Vurderer å ta teoiren på mandag, men føler det blir litt for liten tid. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Endelig klarte jeg det! HERREGUD hvor godt det føles, det er en enorm lettelse! Og fordi dette er en tråd om TIPS til oppkjøring: - aldri bryt vikeplikten - bruk blinklys - se deg GODT om - aldri kjør over fartsgrensa - stopp for fotgjengere - ha lav fart mot kryss og rundkjøringer - plasser deg riktig Tja det er vel det viktigste, ellers er det jo bare å kjøre så godt man kan. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer Hyperio. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Endelig klarte jeg det! HERREGUD hvor godt det føles, det er en enorm lettelse! Og fordi dette er en tråd om TIPS til oppkjøring: - aldri bryt vikeplikten - bruk blinklys - se deg GODT om - aldri kjør over fartsgrensa - stopp for fotgjengere - ha lav fart mot kryss og rundkjøringer - plasser deg riktig Tja det er vel det viktigste, ellers er det jo bare å kjøre så godt man kan. Jeg strøk nesten fordi jeg fulgte fartsgrensen, som du kan se hvis du leser inlegget mitt lenger opp/en side tilbake Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vel, du stryker hvertfall hvis du kjører merkbart over fartsgrensen, hvis sensoren sa at du burde kjøre over 60(fartsgrensen) så skulle du bare sagt det til læreren din etter oppkjøringen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 grats Hyperio. Nevnte sensor om noe små feil du gjor eller? Kan ver greit å vite får oss som venter på oppkjøringa sånn at vi ikke gjør det samme:) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Greide den i dag jeg og;D Ting ho sa jeg kunne gjort bedre var; -Høyere fart på landvei ( kjørte i 50-60km noen steder med mye svinger) -Litt lavere fart inn mot kryss slik at jeg fikk bedre oversikt tidligere... -Kunne tatt noen luker i rundtkjøringene, men ville ikke ta noen sjanser. Bortsett fra det sa ho at alt var perfekt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer Nikkor. Har du noen bil da? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 grats Hyperio.Nevnte sensor om noe små feil du gjor eller? Kan ver greit å vite får oss som venter på oppkjøringa sånn at vi ikke gjør det samme:) Ja, jeg var ved et par anledninger litt dårlig å se meg om før jeg kjørte ut på forkjørsveg. Han mente jeg tok en sjanse. Det kom en bil jeg ikke hadde sett ganske fort slik at jeg måtte gi på. Pluss litt dårlig plassering i rundkjøring. Pugg/tren på rundkjøring! Får det liksom aldri helt til. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer Nikkor. Har du noen bil da? Ja, audi a6 2000 mod. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det jeg vil annbefale til oppkjøring er faktisk 'godteri' Ja du leste riktig....godteri Kjøp suge drops / pastiller med MINT smak. Mint smak gjør at du reagerer fortere og er mer oppmerksom under kjøringen, og dette har blitt bevist på tester. Har selv sett det på tv på 'National Geographic Channel' i programmet 'I Didn't know that' der testa de akkurat dette. Vet ikke om det var en god tips, men kom på en ting som kan hjelpe til, og som er godt. Endret 1. november 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå