Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppkjøring i morra klokka 12.30 jeg, i Kongsvinger. Håper så inderlig at det går bra, har grua meg fryktelig lenge nå..

 

Er egentlig mest skeptisk til sikkerhetstesten..

 

Noen siste tips til en stakkar som meg? Andre som har kjørt opp i Kongsvinger?

 

 

 

Mvh

Magnus

Lenke til kommentar
Oppkjøring i morra klokka 12.30 jeg, i Kongsvinger. Håper så inderlig at det går bra, har grua meg fryktelig lenge nå..

 

Er egentlig mest skeptisk til sikkerhetstesten..

 

Noen siste tips til en stakkar som meg? Andre som har kjørt opp i Kongsvinger?

 

 

 

Mvh

Magnus

9664873[/snapback]

 

Ja jeg kjørte opp der for en stund tilbake, MYYYE høyreregel på ene siden av bruen, andre siden er det forkjørsvei. Enkel regel, Enveiskjørte-gater er det også der.. Også en del fotgjengerfelt, som du må være obs på.. & en tog-overgang han garantert kommer til å ta deg over, jeg hadde i alle fall 2x parkeringer i byen, og en lukeparkering helt på slutten ;) Går nok bra, lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg er bosatt i nærheten, så begynner å kjenne byen ut og inn! Kjørte et par timer der i dag, og det gikk virkelig bra! Men er så fryktelig redd for å gjøre en sånn dum feil som jeg ALDRI gjør ellers!

 

Jaja, nå tar jeg kvelden! Greit med litt ekstra søvn før en så viktig dag :)

Takk for kjempegode tips :-)

 

 

Sier ifra hvordan det gikk i løpet av morgendagen :-)

Lenke til kommentar
Jeg er bosatt i nærheten, så begynner å kjenne byen ut og inn! Kjørte et par timer der i dag, og det gikk virkelig bra! Men er så fryktelig redd for å gjøre en sånn dum feil som jeg ALDRI gjør ellers!

 

Jaja, nå tar jeg kvelden! Greit med litt ekstra søvn før en så viktig dag :)

Takk for kjempegode tips :-)

 

 

Sier ifra hvordan det gikk i løpet av morgendagen :-)

9665938[/snapback]

 

Lykke til da! Får krysse fingrene for en snill sensor og hyggelige medtrafikkanter. :D

Lenke til kommentar

JEG BESTOD! :D

 

Kjøringen gikk helt greit! Når vi kom i mål sa sensor "Du har stått, det er det da ingen tvil om".

Det eneste jeg fikk "feil" på var at jeg var litt treg på enkelte luker. Men det tror jeg kommer med erfaringa! Er så utrolig fornøyd, og ikke minst stolt!

 

 

Juhuuu :D

Lenke til kommentar
JEG BESTOD! :D

 

Kjøringen gikk helt greit! Når vi kom i mål sa sensor "Du har stått, det er det da ingen tvil om".

Det eneste jeg fikk "feil" på var at jeg var litt treg på enkelte luker. Men det tror jeg kommer med erfaringa! Er så utrolig fornøyd, og ikke minst stolt!

Juhuuu :D

Gratulerer så meget. Har du noen bil å cruise rundt i da?

Lenke til kommentar

Morsom tråd, godt å vite at jeg ikke er den eneste i verden som gruer meg. Har oppkjøring i neste uke, på torsdag nærmeste bestemt - har ergo begynt å grue meg i god tid i forveien.

 

I det siste har jeg selv vært meget fornøyd med kjøringen min, kjørte nokså offensivt (kommentar fra kjørelæreren med spøkefull tone: "Du kjøre som du har kjørt drosje i 20 år") bare for noen uker siden, men det har kommet seg veldig i det siste. Under landeveien kjørte jeg men en annen kjørelærer en den faste, da fikk jeg høre at jeg kjørte bra, og hun hadde ingenting å bemerke seg. Dette var riktig nok på landevei, så mulig hun hadde sagt noe om bykjøringen, men tror da ikke det :p

 

Regner vel med jeg skal kjøre byen rundt (Tromsø) noen ganger til helgen, så blir det oppvarming på onsdag, og oppkjøring kl 8:05, torsdag.

Lenke til kommentar
Morsom tråd, godt å vite at jeg ikke er den eneste i verden som gruer meg. Har oppkjøring i neste uke, på torsdag nærmeste bestemt - har ergo begynt å grue meg i god tid i forveien.

 

I det siste har jeg selv vært meget fornøyd med kjøringen min, kjørte nokså offensivt (kommentar fra kjørelæreren med spøkefull tone: "Du kjøre som du har kjørt drosje i 20 år") bare for noen uker siden, men det har kommet seg veldig i det siste. Under landeveien kjørte jeg men en annen kjørelærer en den faste, da fikk jeg høre at jeg kjørte bra, og hun hadde ingenting å bemerke seg. Dette var riktig nok på landevei, så mulig hun hadde sagt noe om bykjøringen, men tror da ikke det :p

 

Regner vel med jeg skal kjøre byen rundt (Tromsø) noen ganger til helgen, så blir det oppvarming på onsdag, og oppkjøring kl 8:05, torsdag.

 

Ut ifra det du beskriver så ser jeg overhodet ingen grunn til at du skal stryke.

Dette går nok veien! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...