Szmekken Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Tro det eller ei, det er en gråtende 18 årig mann som sitter her nå. Oppvarmingstimen med kjørelærer gikk knirkefritt, med hans bemerkning "vi går vel for gull nå", så jeg det som høyst sannsynlig at dette ville gå den rette veien. Så, sensor kommer og kjørelæreren min tasser velanende inn til bilsakkyndig for den daglige kjørelærerpraten. Sensor, en tilsynelatende konservativ kar i midten av 60 årene, setter seg som den haugen med gammelt skinn og rottende knokler han er, inn i bilen. Odøren av eldgammel svette kombinert med piss, river i nesa før jeg får beskjed om å kjøre. Jeg følger så min ordre. Tiden går, og som seg hør og bør i høstferien, uteblir den helt store trafikken. Alt går etter mitt syn greit, sensor holder kjeft annet enn når han nå og da sier med den knirkete og utrøkte stemmen sin; Veeeeeenstre, høøøøyre, E18 mot Høøøvik. Og slik jeg ser det har jeg ikke gjort noen avgjørende feil når sensor omsider sier at vi tar turen tilbake til bilsakkyndig. Jeg får beskjed om å parkere ved første mulighet. Når parkeringen er gjort drar jeg i brekket, setter bilen i revers, og skrur av tenningen. Jeg tenker at dette må jo være bankers når sensor omsider spør meg om hvordan jeg følte at det gikk. Jeg svarte at jeg jo måtte innrømme at jeg synes det gikk bra. Da sa sensor, og merk mine ord; Da tror jeg ikke vi har vært på samme turen i dag! Hva faen er det for noe liksom? Er dette kjørelæreryrkets idé om pedagogikk. Han forklarer årsaken til at jeg ikke har bestått så godt som bare en gammel mann med senil demens kan. Grunnen til at jeg ikke sto var utelukkende fordi jeg var for reservert i rundkjøringer og kryss. Ergo at jeg var litt for forsiktig. Han mente da at jeg ikke var i nærheten av normal trafikkavvikling. Så nå sitter jeg altså her. Jeg visste ikke at det gikk ann å bli så skuffet. Fy faen. Jeg er første i min omgangskrets til å stryke og ja, dette ER verdens undergang. Heldigvis holdt jeg maska i bilen, men når jeg lukket inngangsdøren bak meg, var det umulig å hindre tårene fra å sildre nedover ansiktet. Jeg kan ikke huske sist gang jeg var så langt nede. Faen! Mr. Jack Daniel’s, here I come … Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Synd, du må ha vært svært passiv i alle rundkjøringene og kryss ser det ut som. En svært kjedelig ting å stryke på må jeg si. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Faen du også Jorchi nå føler jeg mindre sikker til imorgen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 noen som vet hvordan det gikk med SupremeX ?? er vell ikke ferdig enda.. 9616944[/snapback] Jeg sto, som faen! Gjorde bare en liten feil, og den var visst så ubetydlig at jeg ikke fikk vite hva det var engang. Spurte ikke heller da. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Åååh du er heldig! grattis. Håper det går så bra som det gikk med deg med meg også imorgen. *skummelt* Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Åååh du er heldig! grattis.Håper det går så bra som det gikk med deg med meg også imorgen. *skummelt* 9621246[/snapback] Føler med deg. har oppkjøring halv 1.. glad for tidspunkter ihvertfall.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Åååh du er heldig! grattis.Håper det går så bra som det gikk med deg med meg også imorgen. *skummelt* 9621246[/snapback] Føler med deg. har oppkjøring halv 1.. glad for tidspunkter ihvertfall.. 9621316[/snapback] det er ikke jeg. har oppkjøring kl:07.40, og det er mitt i den store rushen i stavanger området edit:leif Endret 2. oktober 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Men da har du en god grunn til å kjøre forsiktig da.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Joa har vel det Bør jeg forklare sensoren under oppkjøringa hvorfår jeg gjorde sånn å sånn, eller er det ikke så viktig? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har en kompis så redda seg sånn ja, det kan vel lønne seg.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Alle 87, fortell alt som du ikke følte gikk bra du alt det lille hjelper, kanskje han har et lite usikkert bilde, så visst du forklarer at du veit det du gjorde feil, så kanskje han vipper over på den gode siden Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Allright, godt tips Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Åååh du er heldig! grattis.Håper det går så bra som det gikk med deg med meg også imorgen. *skummelt* 9621246[/snapback] Takk! Har kjørt i hele dag, er rimelig sliten nå. Lykke til i morgen! Går helt sikkert fint. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ahh.. starter om 2 timer Mixed feeilings Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Faen, det gikk i dass dessverre. Jeg sto ikke pga sensor mente jeg kjørte for fort mot rundtkjøringene og kryss, viste ikke tilfredsstiller kunnskaper og ferdigheter til sikker kjøring. Planla ting dårligt sånn at det ble feil fartstilpassning. Menmen sånn kan det gå, tar det ikke så tungt. Det som plager meg mest er at jeg må forsette med å ta tog å buss i noen par uker til Endret 3. oktober 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg strøyk også første gangen. Det er ikke verdens undergang selv om det føles jævlig første dagen. Man lærer av sine feil. Jeg har oppkjøring i morgen og har en blandet følelse. Forrige gang strøyk jeg på dårlig plassering i kryss og slikt. Men nå skal jeg være skjerpet og konsentrert hele veien. Jeg gruegleder meg. Har skikkelig vondt i magen atm fordi jeg er så spent ... Har oppkjøring 08.30 forresten, samme som sist gang og det var perfekt. Nesten ikke trafikk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Faen, det gikk i dass dessverre.Jeg sto ikke pga sensor mente jeg kjørte for fort mot rundtkjøringene og kryss, viste ikke tilfredsstiller kunnskaper og ferdigheter til sikker kjøring. Planla ting dårligt sånn at det ble feil fartstilpassning. Menmen sånn kan det gå, tar det ikke så tungt. Det som plager meg mest er at jeg må forsette med å ta tog å buss i noen par uker til 9624848[/snapback] Dem er så JÆVLA nøye på at du skal komme sakte inn i rundkjøringer å kryss, så det ikke ser ut for de andre at du kommer til å kjøre rett ut vet selv ossen det er, ser jeg folk som kommer raskt ut mot kryss/rundkjøringer tror jeg dem kjører rett ut, å da trykker jeg automatisk på bremsen, plagsomt Men lykke til neste gang, øv deg, går sikkert bra Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Faen, det gikk i dass dessverre.Jeg sto ikke pga sensor mente jeg kjørte for fort mot rundtkjøringene og kryss, viste ikke tilfredsstiller kunnskaper og ferdigheter til sikker kjøring. Planla ting dårligt sånn at det ble feil fartstilpassning. Menmen sånn kan det gå, tar det ikke så tungt. Det som plager meg mest er at jeg må forsette med å ta tog å buss i noen par uker til 9624848[/snapback] Synd, det der... Du må da ha hatt en voldsom fart? Jeg bremsa kanskje 30 meter før kryssene, og sensor sa til meg at jeg hadde en veldig behagelig kjørestil. Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fikk endelig somla meg til å få tatt oppkjøringen i morges og det gikk som smurt! Han syntes jeg hadde litt for høy fart, men siden jeg hele tiden hadde et godt overblikk over trafikken og ellers kjørte veldig bra så gikk det greit Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg strøyk også første gangen. Det er ikke verdens undergang selv om det føles jævlig første dagen. Man lærer av sine feil. Jeg har oppkjøring i morgen og har en blandet følelse. Forrige gang strøyk jeg på dårlig plassering i kryss og slikt. Men nå skal jeg være skjerpet og konsentrert hele veien. Jeg gruegleder meg. Har skikkelig vondt i magen atm fordi jeg er så spent ... Har oppkjøring 08.30 forresten, samme som sist gang og det var perfekt. Nesten ikke trafikk i det hele tatt. 9625620[/snapback] Lykke til! Fikk endelig somla meg til å få tatt oppkjøringen i morges og det gikk som smurt! Han syntes jeg hadde litt for høy fart, men siden jeg hele tiden hadde et godt overblikk over trafikken og ellers kjørte veldig bra så gikk det greit 9627777[/snapback] Gratulerer så meget! Endret 3. oktober 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå