Ingeniørstudent Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ja i morgen er den store dagen. Kjenner det kiler litt i magen, men kjenner at jeg egentlig gleder meg. Føler meg trygg bak rattet, må bare være 100% fokusert under oppkjøringen. Skal ut en liten øvekjøringstur en siste gang i kveld. (Har ikke noe oppvarmingstime i forkant av oppkjøringa). Får pugge litt ekstra på sikkerthetsspørsmålene også. Vel.. wish me luck!! 9606924[/snapback] Lykke til! Måtte den beste vinne! Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 ja lykke til martbert du får si fra hvordan det går da Lenke til kommentar
martbert Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan jo skrive en liten oppsummering. Begynte veldig bra, hilste på sensor, veldig trivelig fyr. Fikk spørsmål om bilens lasteevne på sikkerhetskontrollen. Svarte bra og vi begynte å kjøre. Først litt landevei, vi satt og pratet om skole, jobb, fotball og så videre. Gikk helt fint. Snudde i ei busslomme og kjørte inn mot sentrum. Her gikk også alt bra, fikk skryt for bra avvikling av trafikk i en del kryss med mye trafikk. SÅ kommer vi til et kryss hvor jeg har vikeplikt fra høyre.. sjekket høyre - venstre og høyre: klart. Begynte å kjøre ut i krysset. Da ser jeg en tulling som kommer spinnende rundt hjørnet av et bygg og kommer i hundre fra min høyre. Jeg var halveis igjennom krysset, og sensor meisla ned bremsepedalen. Bilen kjørte forbi oss, vi kjørte tilbake til trafikkstasjonen, og jeg fikk stryk pga den ende feilen. Ellers kjørte jeg helt fint og han hadde ingenting annet å utsette. Resultat: stryk - og jeg føler meg helt forjævlig... Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 isj jaja, bedre lykke neste gang da, om du hadde alt helt bra bortsett fra den uheldigheten der så går nok glatt neste gang så uflaks kan man ikke ha 2 ganger! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Uff.. Slikt er skikkelig kjipt!! Han kom vel fra din høyre og du har vikeplikt. Men slik er det bare. Lykke til neste gang Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan jo skrive en liten oppsummering. Begynte veldig bra, hilste på sensor, veldig trivelig fyr. Fikk spørsmål om bilens lasteevne på sikkerhetskontrollen. Svarte bra og vi begynte å kjøre. Først litt landevei, vi satt og pratet om skole, jobb, fotball og så videre. Gikk helt fint. Snudde i ei busslomme og kjørte inn mot sentrum. Her gikk også alt bra, fikk skryt for bra avvikling av trafikk i en del kryss med mye trafikk. SÅ kommer vi til et kryss hvor jeg har vikeplikt fra høyre.. sjekket høyre - venstre og høyre: klart. Begynte å kjøre ut i krysset. Da ser jeg en tulling som kommer spinnende rundt hjørnet av et bygg og kommer i hundre fra min høyre. Jeg var halveis igjennom krysset, og sensor meisla ned bremsepedalen. Bilen kjørte forbi oss, vi kjørte tilbake til trafikkstasjonen, og jeg fikk stryk pga den ende feilen. Ellers kjørte jeg helt fint og han hadde ingenting annet å utsette. Resultat: stryk - og jeg føler meg helt forjævlig... 9610736[/snapback] Kjip den der.. Man må ha litt flaks or å stå oppkjøring tror jeg. Eller uflaks for å stryke slik som i din situasjon.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har oppkjøring i lillestrøm på onsdag.. Eller starter i lillestrøm.. Noen tips? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan jo skrive en liten oppsummering. Begynte veldig bra, hilste på sensor, veldig trivelig fyr. Fikk spørsmål om bilens lasteevne på sikkerhetskontrollen. Svarte bra og vi begynte å kjøre. Først litt landevei, vi satt og pratet om skole, jobb, fotball og så videre. Gikk helt fint. Snudde i ei busslomme og kjørte inn mot sentrum. Her gikk også alt bra, fikk skryt for bra avvikling av trafikk i en del kryss med mye trafikk. SÅ kommer vi til et kryss hvor jeg har vikeplikt fra høyre.. sjekket høyre - venstre og høyre: klart. Begynte å kjøre ut i krysset. Da ser jeg en tulling som kommer spinnende rundt hjørnet av et bygg og kommer i hundre fra min høyre. Jeg var halveis igjennom krysset, og sensor meisla ned bremsepedalen. Bilen kjørte forbi oss, vi kjørte tilbake til trafikkstasjonen, og jeg fikk stryk pga den ende feilen. Ellers kjørte jeg helt fint og han hadde ingenting annet å utsette. Resultat: stryk - og jeg føler meg helt forjævlig... 9610736[/snapback] Fin oppsummering! Veldig synd du ikke sto, men du greir det neste gang! På oppkjøring så kan jo alt skje egentlig fordi det er jo ute i den virkelige verden man skal kjøre, og der kan man møte alle slags bilister. Noen er heldige og kommer oppi bare rolige situasjoner, mens andre som du er uheldige og møter slike råkjørere som er en fare rett og slett. Da var du ihvartfall ferdig med uflaksen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 martbert: En venn av meg gjorde det samme, bare det var etter 10 min Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kan jo skrive en liten oppsummering. Begynte veldig bra, hilste på sensor, veldig trivelig fyr. Fikk spørsmål om bilens lasteevne på sikkerhetskontrollen. Svarte bra og vi begynte å kjøre. Først litt landevei, vi satt og pratet om skole, jobb, fotball og så videre. Gikk helt fint. Snudde i ei busslomme og kjørte inn mot sentrum. Her gikk også alt bra, fikk skryt for bra avvikling av trafikk i en del kryss med mye trafikk. SÅ kommer vi til et kryss hvor jeg har vikeplikt fra høyre.. sjekket høyre - venstre og høyre: klart. Begynte å kjøre ut i krysset. Da ser jeg en tulling som kommer spinnende rundt hjørnet av et bygg og kommer i hundre fra min høyre. Jeg var halveis igjennom krysset, og sensor meisla ned bremsepedalen. Bilen kjørte forbi oss, vi kjørte tilbake til trafikkstasjonen, og jeg fikk stryk pga den ende feilen. Ellers kjørte jeg helt fint og han hadde ingenting annet å utsette. Resultat: stryk - og jeg føler meg helt forjævlig... 9610736[/snapback] jeg skjønner ikke, du var jo mitt i krysset lenge før han kom vel? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Uff, jeg har oppkjøring på Billingstad i Bærum i morgen tidlig, og denne historien gjør ikke akuratt ting noe bedre Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) jeg skjønner ikke, du var jo mitt i krysset lenge før han kom vel? 9613955[/snapback] Strøyk nok fordi sensoren måtte bremse før eleven gjorde det, kanskje det hadde blitt en liten kollisjon. Endret 1. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 martbert: Synd, det der. Oppkjøring klokka 08:05 i morgen tidlig. Wish me luck.... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 martbert: Synd, det der. Oppkjøring klokka 08:05 i morgen tidlig. Wish me luck.... 9614910[/snapback] Lykke til Bare kjør sikkert Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har oppkjøring i lillestrøm på onsdag.. Eller starter i lillestrøm.. Noen tips? 9612979[/snapback] Hjelp en stakkars urolig sjel da :S Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har oppkjøring i lillestrøm på onsdag.. Eller starter i lillestrøm.. Noen tips? 9612979[/snapback] Hjelp en stakkars urolig sjel da :S 9614979[/snapback] Mange tips i denne tråden- bare å lete litt Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tenkte mest hvis noen hadde noen gode huske regler for rutene man får i lillestrøm, de andre har jeg lest Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tenkte mest hvis noen hadde noen gode huske regler for rutene man får i lillestrøm, de andre har jeg lest 9615041[/snapback] Er vel bare å huske det du har lært Lenke til kommentar
martbert Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Takk for trøst fra alle sammen.. Må innrømme at jeg var ganske nedenfor i timene rett etter oppkjøringen, men nå har jeg fått ny oppkjøring i begynnelsen av novemeber, satser på at ting ordner seg da. I mellom tiden skal jeg skru på bil, og koble bilstereo. Satser på at tida går fort. Lykke til til alle som skal kjøre opp fremover!! (og hvis noen er uheldige å stryke: ja, det føles elendig rett etterpå, men bare tenk fremover, tida går fort og vips er det oppkjøring på ny) Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 noen som vet hvordan det gikk med SupremeX ?? er vell ikke ferdig enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå