-Shark- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Men den kan umulig bli det samme på vinteren?!? bare og skylde på at det var glatt og f.eks at du har piggfrie som ikke sitter så godt eller noe. Det må jo funke. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Men den kan umulig bli det samme på vinteren?!? bare og skylde på at det var glatt og f.eks at du har piggfrie som ikke sitter så godt eller noe. Det må jo funke. 9575154[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er jo ikke så vanskelig å høre om du prøver å legge bilen ut i sladd, da. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg sto i dag! 9588530[/snapback] Grrrrrrrratulerer! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jeg sto i dag! 9588530[/snapback] Grrrrrrrratulerer! 9588578[/snapback] Gratulerer så masse! Er jo ikke så vanskelig å høre om du prøver å legge bilen ut i sladd, da. 9588505[/snapback] Om sommeren(på regn) så må de fleste clutche og gasse, men om vinteren er det jo noe helt annet! Litt stor fart, vri på rattet og litt gass og vips en sladd. (bakhjulstrekker spesielt) Feilhjulstrekk gidder jeg ikke diskutere engang- for det er ikke morsomt! Endret 27. september 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skal kjøre opp i høstferien, ergo til uken. Kjører opp i Bærum, på Billingstad trafikkstasjon. Jeg er så nervøs at jeg har mareritt om det om natten. Det må bare gå dårlig Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skal nok gå bra skal du se. Bare bla sånn 10 sider bakover, så finner du veldig masse nyttige tips som kan være greit å gå igjennom noen dager før. Bare husk, det er ikke noe å stresse seg over. Ta det som en vanlig kjøretime. Stryker du så stryker du. Livet ditt forandres ikke så masse av den grunn Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vi burde få en oppsamlingspost på en bestemt side også ha det i overskriften. Evt få oppdatert første post. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 HAr oppkjøring på onsdag.. Gruer meg som ville helvette.. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vi burde få en oppsamlingspost på en bestemt side også ha det i overskriften. Evt få oppdatert første post. 9590543[/snapback] Enig der ! Samle sammen de viktigeste tipsene osv og legge det i første post. Tror det kan være til stor hjelp. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skal kjøre opp i høstferien, ergo til uken. Kjører opp i Bærum, på Billingstad trafikkstasjon. Jeg er så nervøs at jeg har mareritt om det om natten. Det må bare gå dårlig 9589968[/snapback] Neh..jeg er skikkelig ikke flink til å kjøre, men jeg besto da prøven. Det handler bare om å ikke være farlig, verken for deg sjøl eller andre. Og det klarer du, det veit både du og jeg. Kjørelærern din hadde ikke latt deg kjøre opp om han mente du ikke var klar. Jeg bomgira en gang, som førte til at jeg kvelte motoren en gang, var litt overdrevent nære et par fotgjengere og..hadde generelt ikke helt dagen. Men jeg sto. Dette fikser du. Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Vi burde få en oppsamlingspost på en bestemt side også ha det i overskriften. Evt få oppdatert første post. 9590543[/snapback] Enig der ! Samle sammen de viktigeste tipsene osv og legge det i første post. Tror det kan være til stor hjelp. 9590639[/snapback] Som trådstarter av denne tråden, så kan jeg være enig i det at alt skulle blitt samlet opp i en enkel post/tråd. Sånn at Ola/Kari slipper og bla gjennom hele 75 sider etter tips til hans/hennes oppkjøring. Fordi de siste sidene nå er jo stortsett kun gratulasjoner, med kun ett par tips. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skal kjøre opp i høstferien, ergo til uken. Kjører opp i Bærum, på Billingstad trafikkstasjon. Jeg er så nervøs at jeg har mareritt om det om natten. Det må bare gå dårlig 9589968[/snapback] Neh..jeg er skikkelig ikke flink til å kjøre, men jeg besto da prøven. Det handler bare om å ikke være farlig, verken for deg sjøl eller andre. Og det klarer du, det veit både du og jeg. Kjørelærern din hadde ikke latt deg kjøre opp om han mente du ikke var klar. Jeg bomgira en gang, som førte til at jeg kvelte motoren en gang, var litt overdrevent nære et par fotgjengere og..hadde generelt ikke helt dagen. Men jeg sto. Dette fikser du. 9590830[/snapback] Såpass feil ja Er ikke alle sensorer som lar slikt gå.. Bare så du vet det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Haha, jeg tviler ikke et sekund. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Okei, da er det 4 dager igjen. Tirsdag, klokka 08:05 skjer det. Har oppvarmingstime på mandag klokka 14:00. Skal ta å gå gjennom alle sikkerhetsspørsmålene en gang til med kjørelæreren, siden jeg plutselig ble usikker på et par av dem. Jeg kjenner ikke nervene skikkelig enda, men de kommer nok. :!: Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Okei, da er det 4 dager igjen. Tirsdag, klokka 08:05 skjer det. Har oppvarmingstime på mandag klokka 14:00. Skal ta å gå gjennom alle sikkerhetsspørsmålene en gang til med kjørelæreren, siden jeg plutselig ble usikker på et par av dem. Jeg kjenner ikke nervene skikkelig enda, men de kommer nok. :!: 9594858[/snapback] Nerver skal man ha, det er bare sunt og øker konsentrasjonen Men man bør ikke være så nervøs at man blir redd og usikker. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hvilke teorioppgaver kan man få på oppkjøring og hvordan gjennomføres dem? Sliter jævlig her. tror at alt annet skal gå helt greit, men kjipt å ha en liten fillefeil eller to som gjør at å stryke på teorioppgaven på oppkjøring blir utslagsgivende. Endret 29. september 2007 av Insty Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Teoridelen av oppkjøringen har lite å si, det er det praktiske som avgjør om du får lappen eller ikke. Endret 29. september 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
martbert Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ja i morgen er den store dagen. Kjenner det kiler litt i magen, men kjenner at jeg egentlig gleder meg. Føler meg trygg bak rattet, må bare være 100% fokusert under oppkjøringen. Skal ut en liten øvekjøringstur en siste gang i kveld. (Har ikke noe oppvarmingstime i forkant av oppkjøringa). Får pugge litt ekstra på sikkerthetsspørsmålene også. Vel.. wish me luck!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå