Hotel Papa Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Uaktsom kjøring kanskje? Kjenner en som blei stoppa etter å ha ligget brett i rundkjøring, men han slapp med advarsel.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Du kan si at du var uheldig hvis de stopper deg, men hvis det så ut som at du gjorde det med vilje så får du bot for noe med å ikke kjøre eller å ikke ha kontroll over bilen. 9538230[/snapback] Hvordan kan de si de syns det så ut som jeg gjorde det med vilje? Kanskje jeg nettopp har fått ny bil og er litt uvant eller noe i den duren. Er en slik bot dyr da? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Skal ha kjøretentamen imorra, er sjansen min større får å bestå oppkjøringa hvis jeg består kjøretentamen tror du? 9534857[/snapback] Nei. Klart, det er fint om du består tentamen, da får du litt ekstra selvtillit og blir kanskje ikke sååå nervøs før selve oppkjøring. Men det har likevel ikke noe å si, du kan være maks uheldig og ha en skikkelig dårlig dag på tentamen og en knallgod dag der alt stemmer på oppkjøringen. En kamerat av meg fikk beskjed av kjøreskolelæreren at han strøk glatt på tentamen, men kjørte knallbra på oppkjøringen noen dager senere og fikk lappen uten problemer. Alt med kjøretentamen/oppkjøring ligger i det mentale og kun det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ehe good får jeg strøk idag på tentamen pga av en tabbe jeg gjore da jeg skulle legge meg over på den andre siden av veien å det var en bil rett bak meg som jeg glømte å se etter så kjørelæreren måtte gripe inn pluss han syntest at jeg kjørte litt for sakte i innkjørselen på motorvegen. Skal øve mye de siste dagene før oppkjøringa, må ha lappen fortest muligt! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Fikk lappen igår Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Grattis! Første forsøk? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Fikk lappen igår 9547623[/snapback] shit! hvordan klarte du å få oppkjøringa så fort? hadde ikke tatt teorien sist uke? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Takk ja på første forsøk Tok oppkjøring ei uka etter teoriprøven..selv om det egentlig er en måneds vente tid. hehe Først å fremst så må du ha gode kontakter med eieren av kjøreskolen, å i tillegg må du ha litt flaks med at en person blir syk Endret 23. september 2007 av Cheese_king Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 må hive meg inn på mine innlegg. tar lappen til februar gleder meg vilt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du kan si at du var uheldig hvis de stopper deg, men hvis det så ut som at du gjorde det med vilje så får du bot for noe med å ikke kjøre eller å ikke ha kontroll over bilen. 9538230[/snapback] Hvordan kan de si de syns det så ut som jeg gjorde det med vilje? Kanskje jeg nettopp har fått ny bil og er litt uvant eller noe i den duren. Er en slik bot dyr da? 9538628[/snapback] En jeg kjenner lå breit i rundkjøring, politiet så han, og han mistet lappen i 2 måneder :/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Må ha vært mye trafikk da han gjorde det eller no da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du kan si at du var uheldig hvis de stopper deg, men hvis det så ut som at du gjorde det med vilje så får du bot for noe med å ikke kjøre eller å ikke ha kontroll over bilen. 9538230[/snapback] Hvordan kan de si de syns det så ut som jeg gjorde det med vilje? Kanskje jeg nettopp har fått ny bil og er litt uvant eller noe i den duren. Er en slik bot dyr da? 9538628[/snapback] En jeg kjenner lå breit i rundkjøring, politiet så han, og han mistet lappen i 2 måneder :/ 9555995[/snapback] Såpass.. Noen bot også da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sto på oppkjøring i dag Eneste som var dårlig var sikkerhetskontrollen av lysa på bilen, men det har jo ikke noe å si for om du står eller ei. Godkjente parklysa som nærlys bl.a. Lenke til kommentar
martbert Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Får vel hive meg på tråden jeg også. Har oppkjøring førstkommende mandag i Bodø. Gleder meg veldig, og gruer meg litt. Ser virkelig fram til å få det hele overstått. Føler meg ganske trygg på kjøringen min, og læreren min mener jeg er veldig klar til å kjøre opp. Det eneste jeg vet jeg må terpe litt mer på er parkering/rygging. Får øve litt på dette de neste dagene. Noen som vet hva sjangsene er for å få parkering etc. under oppkjøringen? Ellers må jeg si takk til alle som har bidratt i tråden, har plukket opp mange gode tips, råd og erfaringer her. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) det er vel så godt som garantert at du får parkering på oppkjøringen. Endret 25. september 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 det er vel så godt som garantert at du får parkering på oppkjøringen. 9573504[/snapback] Fikk ikke det, jeg bare kjørte og rundt og parkerte når vi kom tilbake. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hmm merkelig, trodde parkering var obligatorisk på oppkjøringen. Men mest sannsynlig så blir det nok en parkering. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde 2 parkeringer, 1 utenfor en butikk, og 1 midt i en gate.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde 0 parkering.. Men måtte snu sånn 5 ganger på en vei Stressa litt noen ganger, for jeg visste ikke hva som var den "tryggeste" måten å snu på .. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du kan si at du var uheldig hvis de stopper deg, men hvis det så ut som at du gjorde det med vilje så får du bot for noe med å ikke kjøre eller å ikke ha kontroll over bilen. 9538230[/snapback] Hvordan kan de si de syns det så ut som jeg gjorde det med vilje? Kanskje jeg nettopp har fått ny bil og er litt uvant eller noe i den duren. Er en slik bot dyr da? 9538628[/snapback] En jeg kjenner lå breit i rundkjøring, politiet så han, og han mistet lappen i 2 måneder :/ 9555995[/snapback] Såpass.. Noen bot også da? 9559192[/snapback] Stemmer, ble en god bot også. Tja trafikk å trafikk, var en del mennesker der. Kjipt kjipt, men man lærer av sine feil, i alle fall de fleste (a) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå