Stian89 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Husk at hvis bussen holder i en lomme på en vei der fartsgrensen er over 60, så har bussen vikeplikt.. 8702252[/snapback] Stemmer, men man bør vel allikevel gi uttrykk for at man er obs på at noen kan komme løpende ut foran bussen. Endret 25. mai 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dersom det er mulig kan man også legge seg over i venstre kjørefelt når man passerer, eller legge seg nærmere midten av veien. .. busser er noe dritt Bare problemer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dersom det er mulig kan man også legge seg over i venstre kjørefelt når man passerer, eller legge seg nærmere midten av veien. .. busser er noe dritt Bare problemer. 8751465[/snapback] Også sååå liten beinplass Lenke til kommentar
haugen10 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Skal kjøre opp i hamar kl 12.00 i morra. noen som har noe tips? noe jeg burde være obs på? føler meg ganske sikker, men vet jo hvor nervøs man blir ved å ha noen som følger med på alt du gjør. Endret 1. juni 2007 av haugen10 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Skal kjøre opp i hamar kl 12.00 i morra.noen som har noe tips? noe jeg burde være obs på? føler meg ganske sikker, men vet jo hvor nervøs man blir ved å ha noen som følger med på alt du gjør. 8754402[/snapback] Ikke bryt vikeplikten. Høyreregel og fotgjengere er noe som ikke alltid er like greit å få med seg når en konsentrerer seg veldig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Skal kjøre opp i hamar kl 12.00 i morra.noen som har noe tips? noe jeg burde være obs på? føler meg ganske sikker, men vet jo hvor nervøs man blir ved å ha noen som følger med på alt du gjør. 8754402[/snapback] Du har vel hatt oppkjøringa nå? Uansett, i Hamar sentrum er det JÆV**** mange enveiskjørte veier! Det er vel stort sett det eneste som er vanskelig! Også pass på ved det ene lyskrysset, ikke så langt fra togstasjonen. Der må du stoppe forholdsvis langt fra veien, sørg for å stoppe ved den hvite stripen der Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har hatt oppkjøring i Hamar to ganger. Om man bor der så er det null problem med de enveiskjørte gatene synes jeg. Hvordan gikk det for deg forresten? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Gikk knall bra Hadde bare 3 kjøretimer der før jeg kjørte opp, og fikk ikke en meter av oppkjøringa i Hamar sentrum Hvem fikk du som sensor? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det husker jeg ikke. Første karen var en kort med måne og lite hår (noe som sier seg selv når han har måne). På andre husker jeg heller ikke Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jess Da har jeg også stått på oppkjøring, første forsøk! Kjørte opp på Billingstad, og kjørte litt rundt i Sandvika og innover mot Skui og Tanum og rundt der. Det føles godt Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer med lappen Kjør forsiktig. Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Oppkjøring i morgen... Er en smule nervøs ja Wish me luck Endret 4. juni 2007 av Ambidex Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Gratulerer Peprepupp! Hvor har du oppkjøring Ambidex? Endret 4. juni 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er vel peprepupp du skal gratulere, ikke meg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Huh? Har jeg da alltid sakt? Endret 4. juni 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Catop Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har oppkjøring i morgen 13:20 for andre gang, har ikke fortalt dette til noen Finner desverre ikke sikkerhetsspørsmålarket mitt, noen som husker dem/har dem liggende? Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Tusen takk I dag kjørte jeg på gitar på egenhånd. Og lykke til Catop og Ambidex! Kjør pent, og hold hodet kaldt. Tenk langt fremover, og tenkt hva ville dere gjort om du var alene i bilen, hadde voldsomt god tid og ikke hadde noe press på dere Endret 4. juni 2007 av Peprepupp Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Svolvær-Lofoten 8781988[/snapback] :!: huska å ta på kjettingen? Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hehe.. Jepp, den er på... Bare å håpe jeg ikke treffer noen isbjørner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå