M-J Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 gjorde ingen spesielle feil egentlig. var ute og kjørte i en halvtime - 3 kvarter. hadde en liten minus poå at jeg godt kunne kikka litt oftere i speilet. Kjørte opp i drammen sensor var egentlig ganske hyggelig og lett og få i gang en samtale med, men noen ganger ble han helt stille og sa ingentig selvom jeg snakka. da ble jeg nærvøs so bare faen hehe. men jeg har lappen :D Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 huff.. jeg har oppkjøring i morgen og er drit nervøs. hvor på vestlandet bor du adrvas ? for jeg selv har ei rundkjøring her i ålesundområdet som du MÅ faktisk gire ned i første for å klare uten å kvæle motoren. men utenom det så skal man bruke andregiret ja. men noen som har noen råd å gi ang oppkjøring? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 ta det helt rolig. prøv og glemme at det er en sensor du sitter med. tenk det er en vanlig kjøretur og kjør som du pleier Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kan forøvrig legge til nå, jeg besto den 4. Desember i Drøbak. Fikk en utrolig hyggelig sensor (Skal ikke mye til etter møtet med Mysen). Ingen feil, og jeg har beholdt lappen til nå! Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 har stryket 2 ganger på oppkjøring, nå begynner jeg å bli jævlig lei hadde den samme senoren begge gangene. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Oppkjøring den 12. mars i Trondheim her. Gruer meg litt nå gitt. Skal ha en kjøretime til før oppkjøringa, bare for å være sikker. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Skal ha oppkjøring 8.mars skal også ha en kjøretime før oppkjøringa, men det er kun rygging å småting. Håper det går bra, så jeg slipper å mase på foreldrene mine om de kan kjøre meg hit å dit bestandig. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Skal ha oppkjøring 7. Mars selv, så vi ligger temmelig likt Skrote Er veldig nervøs, men jeg skal kjøre opp på Notodden, noe som er et nokså lite sted med liten trafikk og veldig få ting man må passe på i forhold til i en større by Men er det noen som har en oversikt over spørsmålene man får før man kjører? Noen fortalte meg at noen kjørelærere pleide å gi elevene et ark hvor de stod... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vi gikk igjennom dem ett og ett på siste kjøretimen før oppkjøringen. Dvs. han forklarte og viste hvordan hvert enkelt spørsmål skulle besvares/demonstreres. Om du har en kjøretime før oppkjøringen kan det nok tenkes at den bl.a blir brukt til å gå igjennom disse. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 klokka 11 i morra så har jeg lappen! 7974092[/snapback] God innstilling Lenke til kommentar
volvo11 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 kan berolige alle som gruer seg til oppkjøringen, er ikke så farlig som du tror. sensor vet at du er nervøs, og så lenge du holder deg rolig, og gir beskjed når du gjør en feil, så skal alt gå bra. skal selv ta oppkjøringen opp igjen, ikke fordi jeg strøk, men jeg var dum nok til å gi litt for mye gass på motorveien, og mistet lappen. Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har oppkjøring 29 mars selv. Skal greie lappen den 29'ende også Må vel se sånn på det hehe! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har oppkjøring nr. 2 i morgen kl. 10.00. Har liten tro på at man er mindre nervøs etter å allerede har strøket en gang. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eller så er presset større fordi du har strøket en gang fra før :o Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 hadde teori i dag og får oppkjøring den 21 Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har oppkjøring nr. 2 i morgen kl. 10.00. Har liten tro på at man er mindre nervøs etter å allerede har strøket en gang. 8097523[/snapback] Så, blir du å treffe på veiene framover? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skal ha oppkjøring 8.mars skal også ha en kjøretime før oppkjøringa, men det er kun rygging å småting. Håper det går bra, så jeg slipper å mase på foreldrene mine om de kan kjøre meg hit å dit bestandig. 8074909[/snapback] Da har jeg fått lappen! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 hadde teori i dag og får oppkjøring den 21 8106671[/snapback] Der ser sånn ut! Sensor da at det var en bestått oppkjøring, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gratulerer! Det føles vel herlig? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Faen nå har jeg lyst på lappen!! Skal prøve å ta teorien til uka som kommer, også prøve å kjøre opp asap! Gidder ikke å drøyen den lenger Noen som har fått "strykejernet" i drøbak som sensor? Får jeg hun, så forlanger jeg å ha kjørelærer i baksetet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå