Windoge Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Når jeg må vente 1 måned ekstra på å gjøre den jobben jeg egentlig skal gjøre pga stryk på førerprøven så er det passe krise for meg. Må få unna den mobile vakttjenesten, og helst fort. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Se hva du skrev...og hva jeg skrev. Dårlig humor? Å, jadda! Kan vel også nevne at jeg tenkte akkurat likt før jeg skulle ha oppkjøring, aldri vært så nervøs før. Lenke til kommentar
jostein013 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 I dag skjer det. Kl. 13.20! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Strøyk! Vel vel, da er det "bare" 4 uker igjen til nestegang jeg før prøve meg. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Strøyk! Vel vel, da er det "bare" 4 uker igjen til nestegang jeg før prøve meg. 7748358[/snapback] Hva strøyk du på? Greit å vite i forkant av min oppkjøring i morgen.. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Strøyk! Vel vel, da er det "bare" 4 uker igjen til nestegang jeg før prøve meg. 7748358[/snapback] Hva strøyk du på? Greit å vite i forkant av min oppkjøring i morgen.. 7748362[/snapback] Han mente kjøringen min hadde dårlig flyt, og at dårlig besluttsomhet hadde mye med avgjøringen å gjøre. Det som fikk det til å "vippe over" slik at han strøk meg, var det at jeg så en buss som kom fra venstre, og jeg sku ut på en forkjørsvei. Så jeg hadde en del dårlig bedømming, og tenkte å kjøre ut (ja, når jeg er nervøs gjør jeg ting jeg egentlig ikke tenker så veldig over) sensor "tok over" å bremset meg. Resten av turen tenkte jeg bare på en ting, nå er det gjort . Såe, jaja. Spurte etterpå om at hvis jeg hadde latt bussen passerer, og så kjørt om det hadde hatt noe å si, da sa han at han hadde vært midt mellom det å bestå og ikke bestå. Håper dere andre kan dra nytte av dette! Endret 18. januar 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
jostein013 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Det var synd, Stig. Kan tenke meg hvordan det føles Jeg stod, og er overlykkelig. For en følelse! Takk for alle råd og tips, denne tråden har vært til stor hjelp! Edit: Lykke til til alle som har oppkjøring! Endret 18. januar 2007 av jostein013 Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Da er det en time og 45 minutter til oppkjøring. Må ærlig inrømme at jeg er rimelig nervøs. Men stryker man så stryker man, man må jo bare gjøre sitt beste. Kommer tilbake til saken når alt er ferdig, og får håpe det blir positivt. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det gikk veldig bra, stod jeg vettu.. Har ikke vært hjemmom før nå så har ikke fått postet noe.. Ute og kjører vettu:D Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Grattis! Ennå 5 sure dager igjen til oppkjøring her. Har en dårlig følelse for det.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Det gikk veldig bra, stod jeg vettu..Har ikke vært hjemmom før nå så har ikke fått postet noe.. Ute og kjører vettu:D 7758214[/snapback] Et godt råd: ikke kjør for fort, og ikke tro på at du er verdens beste fører, fordi du er det ikke Endret 19. januar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hm, da begynner tankene rundt oppkjøring å svirre rundt i hue :\ hadde min første kjøretime mandag forrige uke, og glattkjøring idag. onsdag og fredag har jeg langkjøring, så er jeg vel såogsi klar til oppkjøring, mangler bare en dobbeltime i oslo og få tatt teoriprøven. kjørelærern min sa det kanskje var en liten mulighet å få oppkjøring på bursdagen min, 24. mars(lørdag) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg skal også begynne med oppkjøring snart. Eller mer nøyaktig, om akkurat en måned, hvis jeg får time da. har bare en langkjøring igjen med kart og den greia der. Og teorien da så klart. Fikk 9 feil siste onsdag, var 1 slurvfeil som jeg husket, så egentlig hadde jeg klart å få 8 feil. Selvfølgelig ble jeg lyn hakke forbanna, men slik er det nå bare. Skal ta ny prøve neste onsdag. Håper så inderlig at jeg står driten denne gangen. Er bare teorien jeg sliter litt med av en eller annen grunn. Kjøringa går fint. Hadde veiledningstime, og der var den bare en liten bemerkning, ellers kjørte jeg i over en time uten noen feil, bare litt sånn småpirk. Nesten så jeg gruer meg litt til oppkjøringa allerede. Men aller mest til teorien, fordi jeg MÅ stå neste gang hvis jeg skal ha sjanse for å kjøre opp på bursdagen min. Lenke til kommentar
Badon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har oppkjøring imorra kl0920. Noen som har noen kjappe tips? Gidder ikke lese igjennom hele emne. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ta det helt med ro og ikke la deg stresse, ellers gjør du det du kan. Kjørelæreren ville vel ikke latt deg kjøre opp uten at du var klar. Så ro helt ned. Se to ganger på alle skilt og situasjoner så du ikke tar noen forhastede avgjørelser. Ellers er hele denne tråden full av tips, bare å lese. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Må bare spørre. Er det noen her som har bestått oppkjøring til tross for at kjørelærer ikke anbefalte å ta oppkjøring? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Det er jo fint mulig, kjørelæreren din vet best, men han vil også tjene mest mulig penger av deg før du blir ferdig. Du må nesten ta ei vurdering om du er klar. Hvis du ikke er klar til ei oppkjøring, men består; så kan du får det dyrt etterpå. Endret 22. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Badon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ta det helt med ro og ikke la deg stresse, ellers gjør du det du kan. Kjørelæreren ville vel ikke latt deg kjøre opp uten at du var klar. Så ro helt ned. Se to ganger på alle skilt og situasjoner så du ikke tar noen forhastede avgjørelser. Ellers er hele denne tråden full av tips, bare å lese. 7776257[/snapback] Takk for svar Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Må bare spørre. Er det noen her som har bestått oppkjøring til tross for at kjørelærer ikke anbefalte å ta oppkjøring? 7776865[/snapback] Nope, jeg presset på kjørelærer om dette. Strøk med glans. Etter gav jeg opp presset å jobbet med det kjørelæreren mente var viktig. Bestod da på neste oppkjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå