Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig bra forum, har sittet og lest og lest nå i sikkert en time, veldig mange nyttige tips bakover, selv har jeg oppkjøring i slutten av mai.. er en stund til.. men kjenner allikevel på nervene, tanken om og stryke er jo helt grusom.

 

selv om jeg selv vet at når du sitter i det, så forsvinner nok veldig mye av nervøsiteten. kunsten er vell og holde fokus, farts redusere til vikeplikt/kryss - observasjons rutine (innvendig speil, tegn, utvendig speil og skulder ''blind sone'') og så klart hode fartsgrensa. god tone med sensor skader vell ikke det heller.. klarer mann det så tror jeg man er godt på vei. eller? :)

 

har noen hat oppkjøring i Bergen i det siste, og vil dele erfaringer? rute/ sensor osv..

 

skal bli deilig og få en B på det hellige korte :w00t: .. nå hviler det bare en ensom M der...... :hm:

 

om noen har noen fantastiske tips, så takker jeg og bukker ! :eek::green:

Lenke til kommentar

For meg var det da det var jævligst. :p

 

ja, det er det jeg frykter skal skje og. :hrm: . så dermed har jeg bestemt meg for at når jeg er inni i bilen, er det fokus ! :dribble: så får jeg heller være litt nervøs først .. hjelper vell kanskje med kjøre time før og :) lenge siden du hadde den, og isåfall hvor ? :green:

.

Lenke til kommentar

Nedtellinga har startet! Dommen faller 16. april på Mysen. Om prøveoppkjøring bestått med glans har noe å si, føler jeg at jeg ligger godt an :) Å kjøre i og rundt Mysen er som å kjøre berg-og-dalbane i 80-sone med høyreregelkryss bak alle kneiker. Artig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...