Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens!

Har oppkjøring 4 april, kl 8 i Oslo..Gruer meg sinnsykt. Har hørt at man får ruta som går litt utenfor byen, altså rundt i stovner, lørnskog område. Noen som har hatt oppkjøring her nylig som har noen tips? Noe man bør være spesiellt obs på i de områdene?

 

Og generelt noen flere tips? :)

 

Håper vi alle består !! :ohmy:

Lenke til kommentar

 

 

Yess. Slike ting jeg er redd for, men får nok bare ta det som det kommer seg :p

 

Lykke til !

 

stemmer :) kan godt være at du får rute rundt i Sandnes og omregn, er sjelden at ruta går rundt i byn der folk lager sine egne gangfelt ;) we fix, masse lykke til!

 

takktakk! Reiser ned nu snart..... :)

Endret av Pilkington1232
Lenke til kommentar

Lykke til, du klarer det! Hadde liksomoppkjøring idag med en annen kjørelærer, og det han sa var at man skulle se på bilen som en tidsmaskin. Rundkjøringa forran deg var i fremtiden, der er du ikke enda. Gjør du en stor feil i rundkjøringa havner den i speilet og blir fortiden, og du skal ikke tenke på den lenger.

 

Liksomoppkjøringa gikk forsåvidt kjempebra. Selv syns jeg det var en del forbedringspotensiale, men at den var stå-verdig. Kjørelæreren hadde nesten bare skryt, og ga med 2 1er feil og 1 2erfeil.

På sikkerhetskontrollen glemte jeg å pumpe opp bremsa (her har jeg hørt du kun skulle trykke inn bremsa og starte bilen. Skal visst pumpes opp først)

Fikk skryt for kjøringa mi forbi buss og steder jeg hadde vikeplikt og at jeg gjorde det kjempebra med unntak av èt kryss hvor det var skiltet farlig kryss. Han sa jeg fint hadde klart å stoppe, men det hadde blitt veldig brått. (toerfeilen)

Jeg stoppet halvveis ute i feltet ved en rundkjøring rett før Hinna, men her også oppstå det ingenting farlig fordi de andre bilene fikk plass til å kjøre forbi uten problemer i sitt eget felt, og når bilen bak meg kjørte forbi la jeg merke til det.

 

Alt i alt mente han at dagens kjøring ville gi meg bestått uten problemer.

Da var det 14 dager igjen til oppkjøring. Smått utålmodig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...