Sk!ppy Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Lykke tl! Jeg har 17 dager igjen! Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Lykke tl! Jeg har 17 dager igjen! Takk, det samme! Hvor kjører du opp? Lenke til kommentar
Hodoze Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 15 dager igjen her Ikke lenge til når man tenker på det... Men jeg tenker ikke så mye på det, får ta det som det kommer Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hvor kjører du opp? Stavanger. Er redd for å stresse, for da gjør jeg feil Telte feil, er faktisk bare 16 dager igjen. Hvor kjører du opp? Endret 1. april 2013 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Stavanger. Er redd for å stresse, for da gjør jeg feil Telte feil, er faktisk bare 16 dager igjen. Hvor kjører du opp? Ooh, misunner deg ikke gitt.. Ikke overtenk det, da blir du nervøs, som igjen sannsynligvis gir 14 feil du aldri ville gjort ellers Eigersund, okka by Lenke til kommentar
JinxOx Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Folkens! Har oppkjøring 4 april, kl 8 i Oslo..Gruer meg sinnsykt. Har hørt at man får ruta som går litt utenfor byen, altså rundt i stovner, lørnskog område. Noen som har hatt oppkjøring her nylig som har noen tips? Noe man bør være spesiellt obs på i de områdene? Og generelt noen flere tips? Håper vi alle består !! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hvis du vil ha tips er det bare å lese bakover i tråden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ooh, misunner deg ikke gitt.. Ikke overtenk det, da blir du nervøs, som igjen sannsynligvis gir 14 feil du aldri ville gjort ellers Har hørt at det ikke er den letteste byen å kjøre opp i, men jeg burde nå igrunn klare meg fint om jeg ikke stresser Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har hørt at det ikke er den letteste byen å kjøre opp i, men jeg burde nå igrunn klare meg fint om jeg ikke stresser Nettopp liker igrunnen å kjøre i Stavanger, men tåler virkelig ikke dem som går over usynlige gangfelt....... Arrrrg.. Ver obs på de, løper rett uti veien de :/ Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 23 timer igjen :| dette går bra! venter spent på oppdatering imorgen! 4 dager igjen heeer... Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 dette går bra! venter spent på oppdatering imorgen! 4 dager igjen heeer... begynner å få litt nerver nå, men tenker på det som en vanlig men dyyyyr kjøretime får trossalt 90min oppvarming Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Nettopp liker igrunnen å kjøre i Stavanger, men tåler virkelig ikke dem som går over usynlige gangfelt....... Arrrrg.. Ver obs på de, løper rett uti veien de :/ Yess. Slike ting jeg er redd for, men får nok bare ta det som det kommer seg Lykke til ! Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Yess. Slike ting jeg er redd for, men får nok bare ta det som det kommer seg Lykke til ! stemmer kan godt være at du får rute rundt i Sandnes og omregn, er sjelden at ruta går rundt i byn der folk lager sine egne gangfelt we fix, masse lykke til! takktakk! Reiser ned nu snart..... Endret 2. april 2013 av Pilkington1232 Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 AAAAAAAAAWYEEEEEEAH!! Nailed it Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Herlig! Gratulerer!! du må gjerne fortelle hvordan det var;) Lenke til kommentar
bimm3r Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Oppkjøring i morgen klokka 8.10, gruer meg noe sinnsykt :S Kjører bra i rundkjøringer, landevei osv, men når jeg kommer inn i Ålesund sentrum får jeg panikk Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Lykke til, du klarer det! Hadde liksomoppkjøring idag med en annen kjørelærer, og det han sa var at man skulle se på bilen som en tidsmaskin. Rundkjøringa forran deg var i fremtiden, der er du ikke enda. Gjør du en stor feil i rundkjøringa havner den i speilet og blir fortiden, og du skal ikke tenke på den lenger. Liksomoppkjøringa gikk forsåvidt kjempebra. Selv syns jeg det var en del forbedringspotensiale, men at den var stå-verdig. Kjørelæreren hadde nesten bare skryt, og ga med 2 1er feil og 1 2erfeil. På sikkerhetskontrollen glemte jeg å pumpe opp bremsa (her har jeg hørt du kun skulle trykke inn bremsa og starte bilen. Skal visst pumpes opp først) Fikk skryt for kjøringa mi forbi buss og steder jeg hadde vikeplikt og at jeg gjorde det kjempebra med unntak av èt kryss hvor det var skiltet farlig kryss. Han sa jeg fint hadde klart å stoppe, men det hadde blitt veldig brått. (toerfeilen) Jeg stoppet halvveis ute i feltet ved en rundkjøring rett før Hinna, men her også oppstå det ingenting farlig fordi de andre bilene fikk plass til å kjøre forbi uten problemer i sitt eget felt, og når bilen bak meg kjørte forbi la jeg merke til det. Alt i alt mente han at dagens kjøring ville gi meg bestått uten problemer. Da var det 14 dager igjen til oppkjøring. Smått utålmodig. Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 hvordan gikk det bimm3r? imorgen er det min tur, gruer meg ekstreeeemt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå