Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjedde forrige gang, om jeg får spørre? Ble smått nysjerrig :p

hehe, litt flaut å si men..:p jeg dreit meg fullstendig ut og kjørte mot innkjøring forbudt.. ikke vet jeg hvordan jeg klarte det:P ellers fikk jeg høre at jeg hadde dårlige plasseringer og kjørte for fort mot kryss og rundkjøringer, så mulig jeg hadde strøket selv om jeg ikke hadde gjort den gigafeilen:p føler jeg er mye mer klar nå enn sist da, så håper det går veien! hvor kjører du opp forresten?:)

Lenke til kommentar

Uffda, tror nok du hadde strøket kun basert på plassering osv. :p hørte om en som gjorde nettopp det, kjørte perfekt utenom at han plasserte seg feil på veien. Kjører opp i Egersund, du da? :)

jaa mye mulig det! off er så mye man må huske på:p oslo her:)

Lenke til kommentar

Det viktigste tipset å komme med er uansett å finne en måte å roe seg ned på..

Høyt stressnivå gir mange feil, lavt stressnivå gir selvsikkerhet og færre feil.

jaa, jeg var suuupernervøs før min oppkjøring, det hadde nok litt å si det ja..

denne gangen skal jeg prøøøve å være rolig.. har ikke sagt til noen at jeg har oppkjøring, forrige gang visste omtrent alle det, og det gjorde meg enda mer stressa:p

Lenke til kommentar

Jeg hadde oppkjørt på BE for 1 mnd siden selv, og må si det var ganske spesielt å være i den posisjonen igjen.

Det er en kunstig situasjon å sitte der med en som overvåker kjøringen.

Nå skal det sies at sensorene til en viss grad nok har forståelse for det.

Prøv å ta det med ro, vær skikkelig uthvilt før oppkjøringen, og sørg for å ikke kjøre på tom mage :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...