Pilkington1232 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Oppkjøyring om 5 dagar... Huff å huff :-( Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Lykke til! jeg har oppkjøring nr to om 8 dager, gruer meg allerede:P Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Lykke til! jeg har oppkjøring nr to om 8 dager, gruer meg allerede:P Takk det samme :-) går nok bra skal du se! ;-) Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hva skjedde forrige gang, om jeg får spørre? Ble smått nysjerrig Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hva skjedde forrige gang, om jeg får spørre? Ble smått nysjerrig hehe, litt flaut å si men.. jeg dreit meg fullstendig ut og kjørte mot innkjøring forbudt.. ikke vet jeg hvordan jeg klarte det:P ellers fikk jeg høre at jeg hadde dårlige plasseringer og kjørte for fort mot kryss og rundkjøringer, så mulig jeg hadde strøket selv om jeg ikke hadde gjort den gigafeilen:p føler jeg er mye mer klar nå enn sist da, så håper det går veien! hvor kjører du opp forresten? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Det viktigste tipset å komme med er uansett å finne en måte å roe seg ned på.. Høyt stressnivå gir mange feil, lavt stressnivå gir selvsikkerhet og færre feil. 1 Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Uffda, tror nok du hadde strøket kun basert på plassering osv. hørte om en som gjorde nettopp det, kjørte perfekt utenom at han plasserte seg feil på veien. Kjører opp i Egersund, du da? Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Det viktigste tipset å komme med er uansett å finne en måte å roe seg ned på.. Høyt stressnivå gir mange feil, lavt stressnivå gir selvsikkerhet og færre feil. Er foreløpig ikke nervøs eller stressa. Enn så lenge ihvertfall. Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Uffda, tror nok du hadde strøket kun basert på plassering osv. hørte om en som gjorde nettopp det, kjørte perfekt utenom at han plasserte seg feil på veien. Kjører opp i Egersund, du da? jaa mye mulig det! off er så mye man må huske på oslo her:) Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 *grøss* føler meg heldig som kjører opp på "landsbygda" Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Det viktigste tipset å komme med er uansett å finne en måte å roe seg ned på.. Høyt stressnivå gir mange feil, lavt stressnivå gir selvsikkerhet og færre feil. jaa, jeg var suuupernervøs før min oppkjøring, det hadde nok litt å si det ja.. denne gangen skal jeg prøøøve å være rolig.. har ikke sagt til noen at jeg har oppkjøring, forrige gang visste omtrent alle det, og det gjorde meg enda mer stressa:p Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 *grøss* føler meg heldig som kjører opp på "landsbygda" hehe jaa! håper jeg slipper å kjøre i sentrum:p du må huske å skrive her hvordan det gikk;) Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Når på dagen kjører du? Skal gjøre det, håper på skatt til gode og bestått prøve Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 halv 1 tror jeg det var.. kjørelærer sa det var store muligheter for sentrumsrute da:/ Ja det hørtes ikke dumt ut altså Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg hadde oppkjørt på BE for 1 mnd siden selv, og må si det var ganske spesielt å være i den posisjonen igjen. Det er en kunstig situasjon å sitte der med en som overvåker kjøringen. Nå skal det sies at sensorene til en viss grad nok har forståelse for det. Prøv å ta det med ro, vær skikkelig uthvilt før oppkjøringen, og sørg for å ikke kjøre på tom mage Lenke til kommentar
Pilkington1232 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 satser på det ja en god frokost og no red bull får gjøre susen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Red bull? Kaste i deg ekkelt sukkerklin før oppkjøring? Jeg tenker heller på noe sunt som gir deg energi som varer mer enn 20 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå