JAYZ Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har oppkjøring om litt over to uker. Etter hver time får jeg høre at blikket mitt kan bli et problem. Det må visst "flyte" mer, hvis jeg skal bestå. Lurer på hvordan dette skal gå, er det noen som har tips? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Bare å få inn en rutine hvor du tar "runder" på speilene etc. Samt ser fra høyre til venstre frem og tilbake hele tidne når du kjører fremover Lenke til kommentar
oigarden Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Bestod jeg å! :-D hadde visst strykejernet, som det stod i avisen for en liten stund siden... Hvor var du å surra denne gangen ? Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Utrolig bra tråd! har faktisk kommet meg gjennom alle de 334 siden=P (ikke på en gang vel å merke).. skulle egentlig hatt oppkjøring idag, men avbestilte den for noen dager siden, fordi jeg er så redd for å stryke..har strøket en gang allerede å det var en helt sinnsykt kjip følelse..men satser på oppkjøring om ikke så aaalt for lenge! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Da var det ny oppkjøring imorgen! wish me luck! Lenke til kommentar
Hodoze Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Lykke til! Har lest mye inne på denne tråden! Skal selv ha oppkjøring om litt mindre enn to måneder. Blir ikke akkurat mere beroliget etter å ha lest om en del artige situasjoner Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 strøyk for en stund tilbake. Sensor mente at jeg kjøre litt for fort inn mot noen kryss, litt snar med filskifte og at jeg ikke så meg godt nok bak ved rygging. Siste punkt syns jeg var rimelig latterlig. så meg godt i speil og så bakover 3/4 av ryggingen. Lenke til kommentar
Hodoze Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg håper folk underdriver med grunnene til stryk her, for det høres ikke ut som at det er mye som skal til før det ikke går veien :/ Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 strøyk for en stund tilbake. Sensor mente at jeg kjøre litt for fort inn mot noen kryss, litt snar med filskifte og at jeg ikke så meg godt nok bak ved rygging. Siste punkt syns jeg var rimelig latterlig. så meg godt i speil og så bakover 3/4 av ryggingen. er dette virkelig god nok grunn til å stryke? hørtes veldig strengt ut.. Jeg håper folk underdriver med grunnene til stryk her, for det høres ikke ut som at det er mye som skal til før det ikke går veien :/ tror nok en del underdriver ja;) jeg har selv strøket, og med god grunn, hehe.. men er sikkert noen sensorer som er strengere enn andre.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 var jo selvsagt noen ting til men husker ikke på alt i farten. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Da var det ny oppkjøring imorgen! wish me luck! Lappen!!!! Sinnsykt deilig å være ferdig :DD Lenke til kommentar
Hodoze Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Lappen!!!! Sinnsykt deilig å være ferdig :DD Graluterer Lenke til kommentar
cille89 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Lappen!!!! Sinnsykt deilig å være ferdig :DD Gratulerer! Hvor hadde du oppkjøring? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Gratulerer! Hvor hadde du oppkjøring? Takk! Jeg hadde oppkjøring på Hafslund trafikkstasjon i østfold. En liten nedtur at jeg måtte ta bussen hjem fra skolen dagen jeg får lappen, men men, blir vel kjøring senere idag ! Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Tok lappen i dag. Første forsøk. Er utrolig glad nå, så jeg deler mine erfaringer med dere. Jeg vil gi råd til alle som forbereder seg. Jeg var veldig nervøs (nesten kvalm) i dag tidlig, men prøvde å samle meg og tenke på andre ting. Dette hjelper. Dagen før oppkjøring hadde jeg blandede følelser. Leste rundt på nett, var rastløs og spent. Nok søvn er veldig viktig. Spis mye før oppkjøring, uten mat duger helten ikke. Ha med en brus i bilen og drikk av den før start. 1. Ta det helt rolig. Fikk en drit hyggelig sensor og fikk til og med velge hvilket kontrollspørsmål jeg ville ha. Ikke stress med kontrollspørsmålet, det virker som om det bare er noe lovpålagt tull som de "må" ha med. Men svar så godt du kan, det kan hjelpe deg til å få et kick videre. Ha en god samtale underveis. Dette kan være helt avgjørende, tror jeg. 2. Vanlig kjøretime. Det høres kanskje lett ut, men tro meg - dersom du oppfører deg vanlig går alt bra. Tenk at det er mora di, eller bestefaren din du kjører med. 3. Vær bestemt. Fikk veldig mye skryt for at jeg var bestemt/sta. Dette gir stort pluss, og sensor merker dette. 4. Alle klarer å få lappen. Tenk at det å få førerkort er noe alle klarer. Du skal også klare dette. Ikke nødvendigvis på første forsøk, og det er ikke verdens undergang om du må vente en måned. Håper alle klarer det, det er en utrolig følelse å parkere bilen på stasjonen. Fortell sensor om evntuelle feil du har gjort, da skjønner h*n at du er klar over dette og at det ikke er en (u)vane du driver med. LYKKE TIL 'FELLAS Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Har oppkjøring om litt under 3 uker... Strøket en god del ganger!!!! Om ikke jeg består denne gangen gir jeg opp lappen. Som foreberedelser har jeg tenkt å kjøre bil til ryggen verker og lese til jeg kan spy opp all teorien.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hva er grunnen til at du stryker gang på gang da? Er vel bare å jobbe med de punktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå