salamishit Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 kjøpt deg bil? Dessverre, det har jeg ikke råd til. Så får bruke Mamma sin når jeg får lov Du da? Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Dessverre, det har jeg ikke råd til. Så får bruke Mamma sin når jeg får lov Du da? har ikke råd jeg heller så får bruke foreldrene mine sine Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Dessverre, det har jeg ikke råd til. Så får bruke Mamma sin når jeg får lov Du da? er ikke lenge igjen nå kjenner jeg gruer og gleder meg veldig nå Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 er ikke lenge igjen nå kjenner jeg gruer og gleder meg veldig nå Er ikke det :S Samme her, gruer meg og gleder meg samtidig. Skal bli deilig å bli ferdig med det. Det som er litt dumt er at hvis jeg stryker, så får jeg ikke oppkjøring før i april-mai. Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Er ikke det :S Samme her, gruer meg og gleder meg samtidig. Skal bli deilig å bli ferdig med det. Det som er litt dumt er at hvis jeg stryker, så får jeg ikke oppkjøring før i april-mai. ja, håper virkelig ikke jeg stryker! da blir jeg skikkelig skuffa Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Er ikke det :S Samme her, gruer meg og gleder meg samtidig. Skal bli deilig å bli ferdig med det. Det som er litt dumt er at hvis jeg stryker, så får jeg ikke oppkjøring før i april-mai. hadde en testoppkjøring og jeg besto den så får håpe jeg består på mandag har du tatt sånn test? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 hadde en testoppkjøring og jeg besto den så får håpe jeg består på mandag har du tatt sånn test? Nei, har ikke hatt testoppkjøring, eneste er det jeg sa tidligere med at kjørelærer sa at jeg kom til å bestå hvis jeg kjørte likt. Men lurer på en ting angående speilbruk (det jeg er dårlig på :/), hvor ofte skal man se i midtspeilet egentlig? og side speila generelt. Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Nei, har ikke hatt testoppkjøring, eneste er det jeg sa tidligere med at kjørelærer sa at jeg kom til å bestå hvis jeg kjørte likt. Men lurer på en ting angående speilbruk (det jeg er dårlig på :/), hvor ofte skal man se i midtspeilet egentlig? og side speila generelt. tror det man skal se på det midtspeilet hvert andre sekund, vet ikke helt men tror det. pleier bare å så nesten hele tiden så jeg er sikker haha Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Men lurer på en ting angående speilbruk (det jeg er dårlig på :/), hvor ofte skal man se i midtspeilet egentlig? og side speila generelt. Midtspeilet ser jeg i veldig ofte, den oversikten er viktig å ha. Kjører du i by må sidespeilene benyttes mye da det kan komme gående, syklene eller mopeder snikende opp på siden din når som helst. Dette er spesielt skummelt i kryss. Er kjipt om det skulle komme en sykkel på siden av deg du ikke har sett i det du begynner å kjøre og svinge. På landevei ser jeg sjeldnere i sidespeil, bare ikke glem de helt bort. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Midtspeilet ser jeg i veldig ofte, den oversikten er viktig å ha. Kjører du i by må sidespeilene benyttes mye da det kan komme gående, syklene eller mopeder snikende opp på siden din når som helst. Dette er spesielt skummelt i kryss. Er kjipt om det skulle komme en sykkel på siden av deg du ikke har sett i det du begynner å kjøre og svinge. På landevei ser jeg sjeldnere i sidespeil, bare ikke glem de helt bort. Ja okei, blir vel bykjøring tenker jeg, skal huske på når jeg har oppkjøring. Takk for svar Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Da var det oppkjøring imorgen, wish me luck Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Da var det oppkjøring imorgen, wish me luck lykke til! har det imorgen jeg og! skriv her om du her bestått Lenke til kommentar
Snuppa93 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har oppkjøring 1. Februar. Gruer/ gleder meg. Det negative om jeg stryker er at jeg må vente i 2 måneder om jeg ikke får kjørt opp et annet sted :o Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det er vel bare fire ukers karentene? Men ja, jeg er enig i at det er det verste med å stryke (jeg strøk første gangen). Man har ganske lyst til å gå rett inn igjen å prøve på nytt. Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 gruer meg veldig nå. har oppkjøring 12.35 så wish me luck skriver her om jeg har bestått eller ikke Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Da var det oppkjøring imorgen, wish me luck Ble nok stryk ja, jævla dritt det her... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva var det du strøyk på? Fikk du en god forklaring på det? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva var det du strøyk på? Fikk du en god forklaring på det? Jeg kjørte inn på en innkjøring forbudt gate, det var bare lov for taxi og buss å kjøre der. Jeg vet det var en jævla teit feil og burde absolutt ikke skje.men men...sånn kan det gå Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jaja, sånt skjer. Om det ikke var noe mer du gjorde galt så skulle det vel gå greit å unngå den samme feilen igjen senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå