jigaplow Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Fikk ikke ark med kontrollspørsmål under siste kjøretime jeg desverre, men har en venn som fikk dette. Regner med at det er arket hvor det står om lys, og generelt teknisk av bremser og diverse? Dette kan du få av kjørelæreren din. Bare spør :-) Egentlig burde du ha fått det for lenge siden også. Skal du kjøre opp på Gjøvik? Jeg skal det i morgen :-) Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Du får vente å se til onsdag kveld om du får nerver. Var ikke spesielt nervøs jeg heller, men kvelden og natten før var kjip. Hadde fryktelig rare drømmer den natten :-P Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Dette kan du få av kjørelæreren din. Bare spør :-) Egentlig burde du ha fått det for lenge siden også. Skal du kjøre opp på Gjøvik? Jeg skal det i morgen :-) Stemmer, kjører opp på gjøvik torsdag:) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Stemmer, kjører opp på gjøvik torsdag:) Kult! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Stemmer, kjører opp på gjøvik torsdag:) Hei, fant denne på nettet, kanskje den kan hjelpe deg litt på vei (Linken ligger nederst på siden) http://abtrafikkskol...asp?pageid=5499 Kommer litt ann på sensor, men min var veldig grei på det tekniske spørsmålet. Fikk spørsmål om lufttrykk i dekk, og i den bilen jeg kjørte kom opp varsel i display ved avvik. Sa ifra om dette, og fikk da beskjed om at så lenge jeg viste hvordan lyset så ut og sa hvordan jeg kunne sjekke det uten så var det greit. Hvis du gjør noe annerledes enn boka, forklar hvorfor du gjør det til sensor. Endret 1. januar 2013 av K_7 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hei, fant denne på nettet, kanskje den kan hjelpe deg litt på vei (Linken ligger nederst på siden) http://abtrafikkskol...asp?pageid=5499 Kommer litt ann på sensor, men min var veldig grei på det tekniske spørsmålet. Fikk spørsmål om lufttrykk i dekk, og i den bilen jeg kjørte kom opp varsel i display ved avvik. Sa ifra om dette, og fikk da beskjed om at så lenge jeg viste hvordan lyset så ut og sa hvordan jeg kunne sjekke det uten så var det greit. Hvis du gjør noe annerledes enn boka, forklar hvorfor du gjør det til sensor. Takk for linken! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Får vel oppdatere her selv om det sikkert ikke er så mye av interesse for meg eller dere, men jeg bestod så det sang! Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Får vel oppdatere her selv om det sikkert ikke er så mye av interesse for meg eller dere, men jeg bestod så det sang! Gratulerer! Slippe L må være awesome? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer! Slippe L må være awesome? Nappa den av bakruta og kasta den i gulvinga, hehe! Ganske bra det ja :-) Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Da har jeg også bestått !! Eneste jeg gjorde feil, var å bruke blinklyset mitt litt sent på en høyhastighetsvei EDIT: Første dag med lappen, første dag man blir stoppet av politiet og vinket inn til promillekontroll hahaha Endret 4. januar 2013 av Tommsern92 1 Lenke til kommentar
Averagepilot Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fikk lappen i dag jeg og! har kjørt non-stop i dag i over 5 timer, beste følelsen! 1 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Fikk lappen i dag jeg og! har kjørt non-stop i dag i over 5 timer, beste følelsen! Gratulerer så mye ! Herlig følelse Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Da har jeg også bestått !! Eneste jeg gjorde feil, var å bruke blinklyset mitt litt sent på en høyhastighetsvei EDIT: Første dag med lappen, første dag man blir stoppet av politiet og vinket inn til promillekontroll hahaha Gratulerer! har oppkjøring om 11 dager, er litt nervøs haha. noen tips? Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Da er det oppkjøring 21 Januar, kjenner jeg gruer meg allerede :S har oppkjøring samme dato gruer meg selv. er bare 11 dager igjen nå Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 har oppkjøring samme dato gruer meg selv. er bare 11 dager igjen nå Jeg har fått kjørt veldig mye i det siste så jeg føler meg relativt trygg på at jeg består, men kjenner meg likevel nervøs Hvor i landet er det du skal kjøre opp? Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Skal på billingstad i bærum. får mest sannsynlig oppkjøring i Oslo, kjøre rundt der. deg da? har fått kjørt en del jeg og så føler det samme at jeg er trygg på at jeg består Jeg har fått kjørt veldig mye i det siste så jeg føler meg relativt trygg på at jeg består, men kjenner meg likevel nervøs Hvor i landet er det du skal kjøre opp? Skal på billingstad i bærum. får mest sannsynlig oppkjøring i Oslo, kjøre rundt der. deg da? har fått kjørt en del jeg og så føler det samme at jeg er trygg på at jeg består Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Skal på billingstad i bærum. får mest sannsynlig oppkjøring i Oslo, kjøre rundt der. deg da? har fått kjørt en del jeg og så føler det samme at jeg er trygg på at jeg består Skal på billingstad i bærum. får mest sannsynlig oppkjøring i Oslo, kjøre rundt der. deg da? har fått kjørt en del jeg og så føler det samme at jeg er trygg på at jeg består Jeg har oppkjøring på hafslund trafikkstasjon i Sarpsborg, skal kjøre rundt omkring i Fredrikstad og Sarpsborg. Har den kl 09:25 så er vel greit med trafikk da så, får bare gjøre mitt beste Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg har oppkjøring på hafslund trafikkstasjon i Sarpsborg, skal kjøre rundt omkring i Fredrikstad og Sarpsborg. Har den kl 09:25 så er vel greit med trafikk da så, får bare gjøre mitt beste lykke til! har den 12.35 jeg Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 lykke til! har den 12.35 jeg Hadde en siste kjøretime idag for å terpe, kjørelærer sa at hvis jeg kjørte sånn så kom jeg til å bestå. Dette lover bra Lykke til du og Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hadde en siste kjøretime idag for å terpe, kjørelærer sa at hvis jeg kjørte sånn så kom jeg til å bestå. Dette lover bra Lykke til du og kjøpt deg bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå