TheNarsissist Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Fordi vi måtte ta ferja over fjorden for så å kjøre i litt over en time. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Og det koster 4000 kroner? o.O EDIT: Åja selvfølgelig, tenke ikke på at du kjørte skolebil >.< Endret 19. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ja, de tar seg godt betalt disse kjøreskolene. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg tipper at du kjørte opp med kjøreskolebil, og da er det som vanlig læreren som har ansvaret for å fjerne det. Skjønner at du ble satt ut av det han sa, for håpe du får en snillere sensor neste gang. Ja, kjørte lærebil. Nå må jeg vente ENDA lenger enn det jeg hadde trengt hvis jeg bare hadde beholdt den gamle oppkjøringen datoen, ohh the irony. Neste tar jeg her i hjembyen, her er jeg lommekjent og det vil dempe nervøsiteten betraktelig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Moss right? Kjørte opp her selv, easy as pie Endret 19. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Moss ja, angrer som en barbert Panda på at jeg byttet nå. Hadde jeg tatt Moss hadde jeg nesten garantert stått. Jeg kan kjøre bil og jeg tolker trafikken bra etter 2 år på lett motorsykkel. Dette er bare helt retarda. Når det er sagt synes jeg sensor kunne gjort en litt bedre jobb med å dempe nærvøsiteten min. Han jeg hadde på lett mc klarte det, han her bare reiv av skoleskiltet satt seg inn forklarte og så sur ut resten av turen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Du skal ikke bry deg om hva sensor gjør, du skal kjøre dit han sier. Hvis du tolker trafikken bra etter 2 år på lett sykkel, hvorfor strøk du i dag da? Hva gjorde du? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Gi faen i sensor, bare kjør dit h*n sier og ellers ikke tenk en dritt over at h*n sitter der i det hele tatt. Etter en time kan du jo bare glemme trynet hans/hennes uansett, hvorfor bry seg noe mer? Ta lappen og stikk! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ganske lett å si det nå, men prøv å tenk på hvordan det var å sitte der dritnervøs selv Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Gjør du feil, så bruk kroppspråk og ansiktsutrykk, og si f.eks "fader" eller et eller annet slags ord som beviser at du visste at du gjorde feil der og da. Det var det jeg gjorde på første oppkjøringen.. hvergang jeg visste at jeg gjorde feil så utrykket jeg det, for sensoren ser jo veldig mye på hvordan du reagerer når du gjør feil eller ser at du gjør feil. Og jeg fikk en sensor som ble kalt "slakteren". Det var to andre sensorer som også skulle kjøre og dem begynte å le når de fikk vite hvem sensor jeg fikk. Det hjalp ikke akkurat på nervøsiteten, men jeg klarte iallefall utrykke(bevist) på de tingene jeg gjorde feil. edit: Ja, jeg bestod Endret 28. juli 2012 av Laffe Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Tror alle sensorene er slaktere, strykejern osv det er bare tull uansett. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Joda, men han hadde stryket endel. Spørte på slutten hvor mange han hadde stryket og hvorfor han ble kalt slakteren, så visste han meg alle de han hadde stryket. Det var ikke akkurat mange som hadde bestått i hans liste. Haha 1 Lenke til kommentar
Jenbu Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Er det noe spesielt man må ta med på oppkjøring. Hørt at hvis man ikke har med synsattest så får man ikke kjøre, selv om man har betalt. Er det noe annet man må ta med på oppkjøring? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Øvelseskjørings-bevis. Og leg. Endret 29. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Hva er Øvelseskjørings-bevis? Det holder med legitimasjon. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Den lappen du får når du har tatt trafikalt grunnkurs, husker ikke hva som står på den Den som du alltid må ha med når du øvelseskjører. Endret 29. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Åja, den vet jeg ingenting om, så da må man kanskje ha med den alikevel Ang. synsattest er vel det noe man leverer fra seg og registreres før teorien? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Synsattest gir du til sensoren, var det jeg gjorde i hvert fall. Så kryssa han av på det arket sitt at jeg måtte ha optisk korreksjon etc. Da får du en kode på førerkortet på baksiden. Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har fått oppkjøringsdato 14.august. Noen tips? Hvilke feil er det som folk blir strøket mest av? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Rundkjøring! Der kan du komme til å hindre de som allerede er der inne etc. Plassering når du kjører ut fra feks. bensinstasjon.. ligg godt på din side slik at andre kan kjøre inn dit fra hovedveien. Lyskryss, på gult så kan du kun kjøre om du allerede er halveis inn i krysset. De tinga der er det første jeg kom på, Fikk også høre av en på jobb sist uke at søstra hans strøyk på grunn av alt dette, så det er noe med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå