TheNarsissist Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Yes, fikk flyttet oppkjøringen fra 16.8 her hjemme til NÅ PÅ TORSDAG i Larvik. Noen som har kjørt opp i Larvik? Kommer jeg til å få noen oppgaver utenom sikkerhetssjekk? Bakkestart, parkering els? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Du skal sikkert rygge litt bare. Er det normalt med bakkestart og parkering på oppkjøring? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Vet ikke defor jeg spør Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Hmm, jeg måtte ryggeparkere. En venn av meg måtte lukeparkert på oppkjøring, sa han - men det tror jeg ikke er så vanlig. Bakkestart gjorde jeg ikke. Endret 17. juli 2012 av Quote Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Det er vel naturlig med parkering, når man kommer tilbake til trafikkstasjonen. Det kan godt hende at ruten er lagt opp slik at du må gjøre bakkestart, men det er ikke nødvendigvis normalt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Takk for svar, gruer meg litt. Men det jævligste er at jeg må betale dobbel pris fordi det er et stykke unna. Håper for Jesus skyld at jeg ikke failer. Satser på at det går, har både lett mc teori, lett mc oppkjøring og teori bil på føste forsøk. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Sist gang jeg var i Larvik synes jeg det kun var oppoverbakker i sentrum, så en bakkestart må du vel ikke se bort i fra Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Oki, hvordan er trafikken og veiene sånn ellers i Larvik? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg kommer fra en litt mindre by, så jeg synes det var et stort sentrum med mange farer (vikeplikt, skilting, fotgjengere o.l), som sagt mange bakker. Synes også at det mye biler i selve sentrum, både parkerte og i bevegelse. Men nesten best å la noen som er fra Larvik svare på det, skriver kun det jeg husker Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Takk for svar, er vel ikke værre enn Oslo regner jeg med. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Nei, akkurat det vil jeg ikke tro Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Imorgen er dagen, skal klare det. Håper jeg får sove i natt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Kjør som om det er en vanlig kjøretime, ikke noe problem Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Da reiser jeg ut, oppkjøring om to timer gruer meg Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hvordan gikk det med deg? Jeg strøk glatt:( 8k ut av vinduet og lang ventetid. Kjørte bra på vei ditt, også da jeg kjørte med mamma dagen før. Nervene tok helt overhånd. Startet med at sensor rev av skoleskiltet bak på bilen "Den skal ikke være på bilen under oppkjøring, det må du vite!" I en litt gretten tone, da knakk jeg rett og slett sammen og kjørte hele turen som en idiot. Han var tydeligvis ikke ken på å snakke heller noe som kunne ha hjulpet litt. Shit happends, får kjøpe meg et busskort i morgen. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Så sensoren mente at det var ditt ansvar å fjerne skoleskiltet? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Så sensoren mente at det var ditt ansvar å fjerne skoleskiltet? Jepp Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg tipper at du kjørte opp med kjøreskolebil, og da er det som vanlig læreren som har ansvaret for å fjerne det. Skjønner at du ble satt ut av det han sa, for håpe du får en snillere sensor neste gang. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hvorfor koster det dobbelt så mye på en annen trafikkstasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå