AccessV Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Gratulerer så masse! Edit: Mandag skal jeg ha oppkjøring, gleder meg så sykt! Endret 23. februar 2012 av AccessV Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ikke vær nervøs bror! Vis at du vil ha lappen. Er du nervøs går det utover deg.. Lenke til kommentar
Onico Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Har oppkjøring på Risløkka trafikkstasjon, noen tips? rundt Økern der er det jo et skikkelig trafikk-kaos for tiden.. *edit økern Endret 26. februar 2012 av Onico Lenke til kommentar
AccessV Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kjørte opp i Kristiansand Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kjørte opp i Kristiansand WOW ! Har hørt alle stryker der jeg Men vet ikke helt om det er rykter... Gratulerer ihvertfall Lenke til kommentar
AccessV Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kjørte opp i Kristiansand WOW ! Har hørt alle stryker der jeg Men vet ikke helt om det er rykter... Gratulerer ihvertfall Tusen takk Jeg kjenner en del folk som har strykt ja, og det er mange av sensorene her som er veldig strenge. Men klarer man å kjøre slik man gjør til vanlig, så går det nok bra Lenke til kommentar
direkte Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er det best med enkle eller doble kjøretimer? Jeg har øvelseskjørt mye, så kan å kjøre ganske greit, må bare venne meg til bilen som de bruker på kjøreskolen. Men for læringen sin del, blir det best med enkle timer, og så kan jeg øve på det læreren sier hjemme, eller er det bedre og bare ha doble timer så man får kjørt mere når man først kjører med lærer? Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Er det best med enkle eller doble kjøretimer? Jeg har øvelseskjørt mye, så kan å kjøre ganske greit, må bare venne meg til bilen som de bruker på kjøreskolen. Men for læringen sin del, blir det best med enkle timer, og så kan jeg øve på det læreren sier hjemme, eller er det bedre og bare ha doble timer så man får kjørt mere når man først kjører med lærer? Litt både og egentlig. Det viktigste er mengdetrening. Kjør så mye du kan. Jeg for min del ville tatt doble kjøretimer, og øvd en god del privat mellom timene Det var måten jeg gjorde det på, og det fungerte veldig bra. Kjørte opp i Kristiansand WOW ! Har hørt alle stryker der jeg Men vet ikke helt om det er rykter... Gratulerer ihvertfall Tusen takk Jeg kjenner en del folk som har strykt ja, og det er mange av sensorene her som er veldig strenge. Men klarer man å kjøre slik man gjør til vanlig, så går det nok bra Kjørte like greit opp i Mandal jeg Veldig grei plass å kjøre opp ! Men, store stygge feller du kan rote deg opp i der også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har oppkjøring på Risløkka trafikkstasjon, noen tips? rundt Økern der er det jo et skikkelig trafikk-kaos for tiden.. *edit økern Jeg kjørte opp på Risløkka. Er ikke kjent der i det hele tatt, skulle egentlig kjøre opp på Lillestrøm, men var flere måneder ventetid. Tar du til venstre ut fra trafikkstasjonen får du som regel en ganske enkel og grei rute, med mye enveiskjørte gater og "vanlige" veier. Får du til høyre blir det mest sannsynlig bykjøring og ring 3/østre aker. (Husker aldri hva den veien heter...) Lenke til kommentar
direkte Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hva er mørkekjøringsdemonstrasjon? Er det noe man må ha? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ja, du sitter feks i en bil og sier når lærern skal slå av og på nær/fjernlys, så viser de litt hvor vanskelig det er å se folk uten refleks osv... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ja, du sitter feks i en bil og sier når lærern skal slå av og på nær/fjernlys, så viser de litt hvor vanskelig det er å se folk uten refleks osv... Jeg hadde mörkekjöring i traffikalt grunnkurs, men ikke i billæringa Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg hadde mörkekjöring i traffikalt grunnkurs, men ikke i billæringa Mørkekjøringsdemoen er jo en del av Trafikalt grunnkurs så... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Da så, trodde jeg kom billig unna Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Oppkjøring imorra klokka 09:20! Hadde vært inderlig deilig å bestått den. Saaben venter i innkjørselen. 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Lykke til Hvor kjører du opp? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Arendal, sørlandet. Satser på at det går fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå