~Xaakoh~ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er vel 3380kr vis du ikke består, består du er det 3580,- Lenke til kommentar
patricia Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg bestå med 0 feil!!!!!!! takk for all hjelpen fine folk! jeg har oppkjøring i morgen! og det snør her i Oslo også! Så hvordan var det egentlig å kjøre på snøen? var det glatt? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg bestå med 0 feil!!!!!!! takk for all hjelpen fine folk! jeg har oppkjøring i morgen! og det snør her i Oslo også! Så hvordan var det egentlig å kjøre på snøen? var det glatt? Det er veldig glatt ja! Du bør kjøre ganske forsiktig iforhold til det du bruker å gjøre når det er fint føre. Men ikke for forsiktig, siden noen sensorer stryker deg for å kjøre for forsiktig óg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Oppkjøring onsdag om 1 uke. Jeg hopper i havet hvis jeg stryker. Hvor mye må du eventuelt ut med for et nytt forsøk? Rundt 1040 kroner til trafikkstasjonen. Om jeg må ut med mer for bilen, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
patricia Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 1 dag igjen!! nå begynner nervene å komme! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det var dyrt. Skulle jeg feile på oppkjøringen min må jeg bare betale litt under 600kr, digg å bo i England. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er rundt 4000kr for ny oppkjøring her i distriktet. Da er dette inkludert leie av bilen og oppvarmingstime. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det var dyrt. Skulle jeg feile på oppkjøringen min må jeg bare betale litt under 600kr, digg å bo i England. Digg å bo i landet med Europas høyeste gjennomsnittsvekt, høy arbeidsledighet, fattigdom, lav lønn etc. England er herlig for de rike, men er du gjennomsnittlig er du f*cked. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, det er rimelig digg. Sykt billig for alt av mat, drikke og andre goder (lever på stipend fra lånekassen og farsbidraget til muttra). Ser poenget ditt, men denne tråden handler da om bilsertifikatet, som er av særs behagelig pris for en midlertidig innbygger her brittanien. Lenke til kommentar
patricia Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 BESTOD!!! Herregud det er deilig ass! Nå blir det kjøring resten av kvelden!!!! Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Oppkjøring på bursdagen min neste uke Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har oppkjøring på onsdag i Bergen, er jævlig nervøs. Det jeg frykter mest, er snøen. Jeg håper at det ikke er glatt. I tillegg sliter jeg litt med parkering/rygging, håper ikke at jeg stryker på det. Hva gjør dere de siste dagene før oppkjøring? Hvor er det lurt å øvelseskjøre (hva slags veier)? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er vel bare å ta det litt ekstra med ro. Være forsiktig med gasspådrag og bremsing, så burde det gå greit. Er vel ikke så mye snø i gatene i Bergen, regner jeg med? Lenke til kommentar
patricia Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har oppkjøring på onsdag i Bergen, er jævlig nervøs. Det jeg frykter mest, er snøen. Jeg håper at det ikke er glatt. I tillegg sliter jeg litt med parkering/rygging, håper ikke at jeg stryker på det. Hva gjør dere de siste dagene før oppkjøring? Hvor er det lurt å øvelseskjøre (hva slags veier)? Det er bare å kjøre etter forholdet! Og sensor tar hensyn til det! Men du burde kjøre med foreldre eller venner på snøen sånn at du blir vandt til det før oppkjøringen! Dessuten tror jeg snøen er borte til onsdag! Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har oppkjøring på onsdag i Bergen, er jævlig nervøs. Det jeg frykter mest, er snøen. Jeg håper at det ikke er glatt. I tillegg sliter jeg litt med parkering/rygging, håper ikke at jeg stryker på det. Hva gjør dere de siste dagene før oppkjøring? Hvor er det lurt å øvelseskjøre (hva slags veier)? Det er bare å kjøre etter forholdet! Og sensor tar hensyn til det! Men du burde kjøre med foreldre eller venner på snøen sånn at du blir vandt til det før oppkjøringen! Dessuten tror jeg snøen er borte til onsdag! Det håper jeg inderlig! Vanligvis hater jeg regnvær, men nå gleder jeg meg hver gang jeg ser regndråper og plussgrader frem til onsdag! Hva slags sikkerhetsspørsmål fikk dere? Måtte dere velge nummer fra 1-9? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg var ute på langkjøring i dag (siste). Fy faen så glatt. Greit nok her hjemme hvor det er måkt og saltet, men når jeg kjørte innover i landet var det et par pluss og regn, sånn at snøen som lå oppå isen ble til sludd. Var en helt ny opplevelse, og jeg likte det dårlig Heldigvis er det meldt 5-6 pluss de fleste dagene neste uke. Endret 9. desember 2011 av St€rk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Har oppkjøring på onsdag i Bergen, er jævlig nervøs. Det jeg frykter mest, er snøen. Jeg håper at det ikke er glatt. I tillegg sliter jeg litt med parkering/rygging, håper ikke at jeg stryker på det. Hva gjør dere de siste dagene før oppkjøring? Hvor er det lurt å øvelseskjøre (hva slags veier)? Det er bare å kjøre etter forholdet! Og sensor tar hensyn til det! Men du burde kjøre med foreldre eller venner på snøen sånn at du blir vandt til det før oppkjøringen! Dessuten tror jeg snøen er borte til onsdag! Det håper jeg inderlig! Vanligvis hater jeg regnvær, men nå gleder jeg meg hver gang jeg ser regndråper og plussgrader frem til onsdag! Hva slags sikkerhetsspørsmål fikk dere? Måtte dere velge nummer fra 1-9? Om det er litt kaldere den dagen men fortsatt regn kan det være underkjølt, og da blir det.... glatt... Du velger kort fra en bunke sensor har med sikkerhetsspm. edit. Fikk forresten å sjekke dekk og felg for skader, og si hvilke skader som er vanligst. Endret 9. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
patricia Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det håper jeg inderlig! Vanligvis hater jeg regnvær, men nå gleder jeg meg hver gang jeg ser regndråper og plussgrader frem til onsdag! Hva slags sikkerhetsspørsmål fikk dere? Måtte dere velge nummer fra 1-9? Jeg fikk: Kjekk dekkdimensjonen! så jeg måtte se etter i vognkortet samt ta han med ut til dekkene for så å vise han tallene og sjekke om det stemte, og det gjør det jo som oftest Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Og da begynner virkelig nervene å komme, fy faen. Meldt stygt vær i morgen, men det burde gå greit. Hovedveiene er uansett fri for is sånn som det er nå. Blir ikke mye kjøring på sidevei, det er jeg nesten helt sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå