Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestå med 0 feil!!!!!!! :) takk for all hjelpen fine folk!

jeg har oppkjøring i morgen! og det snør her i Oslo også!

Så hvordan var det egentlig å kjøre på snøen? var det glatt?

Det er veldig glatt ja! Du bør kjøre ganske forsiktig iforhold til det du bruker å gjøre når det er fint føre. Men ikke for forsiktig, siden noen sensorer stryker deg for å kjøre for forsiktig óg.

Lenke til kommentar

Det var dyrt. Skulle jeg feile på oppkjøringen min må jeg bare betale litt under 600kr, digg å bo i England. :)

Digg å bo i landet med Europas høyeste gjennomsnittsvekt, høy arbeidsledighet, fattigdom, lav lønn etc.

England er herlig for de rike, men er du gjennomsnittlig er du f*cked.

Lenke til kommentar

Ja, det er rimelig digg. Sykt billig for alt av mat, drikke og andre goder (lever på stipend fra lånekassen og farsbidraget til muttra).

Ser poenget ditt, men denne tråden handler da om bilsertifikatet, som er av særs behagelig pris for en midlertidig innbygger her brittanien.

Lenke til kommentar

Har oppkjøring på onsdag i Bergen, er jævlig nervøs.

Det jeg frykter mest, er snøen. Jeg håper at det ikke er glatt. I tillegg sliter jeg litt med parkering/rygging, håper ikke at jeg stryker på det.

Hva gjør dere de siste dagene før oppkjøring? Hvor er det lurt å øvelseskjøre (hva slags veier)?

Lenke til kommentar

Det jeg frykter mest, er snøen. Jeg håper at det ikke er glatt. I tillegg sliter jeg litt med parkering/rygging, håper ikke at jeg stryker på det.

Hva gjør dere de siste dagene før oppkjøring? Hvor er det lurt å øvelseskjøre (hva slags veier)?

Det er bare å kjøre etter forholdet! Og sensor tar hensyn til det! Men du burde kjøre med foreldre eller venner på snøen sånn at du blir vandt til det før oppkjøringen! Dessuten tror jeg snøen er borte til onsdag!

Lenke til kommentar

Det er bare å kjøre etter forholdet! Og sensor tar hensyn til det! Men du burde kjøre med foreldre eller venner på snøen sånn at du blir vandt til det før oppkjøringen! Dessuten tror jeg snøen er borte til onsdag!

Det håper jeg inderlig! Vanligvis hater jeg regnvær, men nå gleder jeg meg hver gang jeg ser regndråper og plussgrader frem til onsdag! Hva slags sikkerhetsspørsmål fikk dere? Måtte dere velge nummer fra 1-9?

Lenke til kommentar

Jeg var ute på langkjøring i dag (siste). Fy faen så glatt. Greit nok her hjemme hvor det er måkt og saltet, men når jeg kjørte innover i landet var det et par pluss og regn, sånn at snøen som lå oppå isen ble til sludd. Var en helt ny opplevelse, og jeg likte det dårlig ;)

Heldigvis er det meldt 5-6 pluss de fleste dagene neste uke.

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Det håper jeg inderlig! Vanligvis hater jeg regnvær, men nå gleder jeg meg hver gang jeg ser regndråper og plussgrader frem til onsdag! Hva slags sikkerhetsspørsmål fikk dere? Måtte dere velge nummer fra 1-9?

Om det er litt kaldere den dagen men fortsatt regn kan det være underkjølt, og da blir det.... glatt...

Du velger kort fra en bunke sensor har med sikkerhetsspm.

edit. Fikk forresten å sjekke dekk og felg for skader, og si hvilke skader som er vanligst.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Jeg fikk:

Kjekk dekkdimensjonen! så jeg måtte se etter i vognkortet samt ta han med ut til dekkene for så å vise han tallene og sjekke om det stemte, og det gjør det jo som oftest :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...