Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lenge må man vente før man kan kjøre opp igjen før man mister lappen?

Er begynt å bli litt redd for å miste den. Har kjørt som et svin etter at jeg besto.

Kommer helt an på hvor fort du kjører når man blir stoppet. Alt fra 3mnd til 2 år. Mange faktorer som spiller inn der til å sette noe konkret.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg lukeparkerte for første gang i en folksom middelalderby i en bratt bakke på Sardinia i sommer, 2 år etter jeg fikk lappen; så nei jeg måtte ikke gjøre det på oppkjøringen. Det er ikke noe triks i det egentlig, overasket meg selv med å klare det på første forsøk og uten store vanskeligheter.

Utenom å kjøre måtte jeg finne refleksvesten og sette ut varseltrekant på selve oppkjøringstimen, samt spise kake sammen sensor for å feire 100 års jubileum til vegvesenet eller noe, lol.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har oppkjøring nå på tirsdag.... Gruuueeer meg sånn folkennss!!! Jeg har kjøpt meg bil og alt, så hvis jeg bestå oppkjøringen så blir det helt fantastisk :D men jeg lurte på en ting -

mamma og pappa har ikke bil eller førerkort, så jeg har bare kjørt med kjøreskole, har kjørt lite syns jeg, men er kjempe flink, og jeg er ikke redd for å kjøre.. Men er så redd for å stryke.. åårrh

Lenke til kommentar

folkeeenzz... det snø jo som bare det her i Bergen, og jeg skal ha oppkjøring i mogren :( jeg hadde siste kjøretime i dag og det gikk til helvette i begynelsen, kjørerlærern min brå bremste for meg, flllauut!! :p

Tror egentlig ikke jeg består i morgen, menmen får bare håper på det beste.

Men har dere noe tips til i mogren? Altså at det snø..

folkeeenzz... det snø jo som bare det her i Bergen, og jeg skal ha oppkjøring i mogren :( jeg hadde siste kjøretime i dag og det gikk til helvette i begynelsen, kjørerlærern min brå bremste for meg, flllauut!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...