Zodihax Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Da burde du ikke bestått. 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvor lenge må man vente før man kan kjøre opp igjen før man mister lappen? Er begynt å bli litt redd for å miste den. Har kjørt som et svin etter at jeg besto. Kommer helt an på hvor fort du kjører når man blir stoppet. Alt fra 3mnd til 2 år. Mange faktorer som spiller inn der til å sette noe konkret. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg er fortsatt et stykke unna lappen, men kan jeg spørre hvor mange kjøretimer dere som har bestått her har hatt? Selv har jeg hatt 11, og jeg er ikke ferdig på trinn tre enda, engang og jeg synes det er litt mange.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg tok vel 3 + de obligatoriske (glattkjøring, langkjøring, veiledningstime, oppvarmingstime) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Tror jeg hadde 16 dobbelttimer eller noe Husker ikke, men jævlig mange var det i hvert fall.. Endret 3. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hadde 5-6 dobbelttimer... Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hadde 4 dobbelttimer. Eller 3 Lenke til kommentar
patricia Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Oppkjøring om 4 dager!Nervøs! Måtte dere som har tatt lappen lukeparkere? Skal kjøre i Oslo btw kl 11:00 hva måtte dere gjøre uten om å kjøre? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg lukeparkerte for første gang i en folksom middelalderby i en bratt bakke på Sardinia i sommer, 2 år etter jeg fikk lappen; så nei jeg måtte ikke gjøre det på oppkjøringen. Det er ikke noe triks i det egentlig, overasket meg selv med å klare det på første forsøk og uten store vanskeligheter. Utenom å kjøre måtte jeg finne refleksvesten og sette ut varseltrekant på selve oppkjøringstimen, samt spise kake sammen sensor for å feire 100 års jubileum til vegvesenet eller noe, lol. 5 Lenke til kommentar
adrian2 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har oppkjøring nå på tirsdag.... Gruuueeer meg sånn folkennss!!! Jeg har kjøpt meg bil og alt, så hvis jeg bestå oppkjøringen så blir det helt fantastisk men jeg lurte på en ting - mamma og pappa har ikke bil eller førerkort, så jeg har bare kjørt med kjøreskole, har kjørt lite syns jeg, men er kjempe flink, og jeg er ikke redd for å kjøre.. Men er så redd for å stryke.. åårrh Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Husk at oppkjøringen skal vise at du er klar til å fortsette øvingen på egenhånd Bra med bil da! Første turen med lappen er fantastisk. 2 Lenke til kommentar
adrian2 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 jeg gleder meg sånn!!!! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Går nok veldig bra! Sørg for en god natts søvn i natt så du er opplagt og våken på den store dagen. Lykke til! Lenke til kommentar
adrian2 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 folkeeenzz... det snø jo som bare det her i Bergen, og jeg skal ha oppkjøring i mogren jeg hadde siste kjøretime i dag og det gikk til helvette i begynelsen, kjørerlærern min brå bremste for meg, flllauut!! Tror egentlig ikke jeg består i morgen, menmen får bare håper på det beste. Men har dere noe tips til i mogren? Altså at det snø.. folkeeenzz... det snø jo som bare det her i Bergen, og jeg skal ha oppkjøring i mogren jeg hadde siste kjøretime i dag og det gikk til helvette i begynelsen, kjørerlærern min brå bremste for meg, flllauut!! Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg fikk sertifikatet idag, veldig fornøyd nå! ekstra letta med tanke på at jeg har strøket før. Tips til deg som skal kjøre opp er bla å beholde roen,tenk at det er en vanlig kjøretime med sensor ellers er det meste remset opp her. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Når det snør kjører du i den hastigheten du føler er forsvarlig i forhold til forholdene, så går det fint. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Oppkjøring onsdag om 1 uke. Jeg hopper i havet hvis jeg stryker. Lenke til kommentar
adrian2 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg bestå med 0 feil!!!!!!! takk for all hjelpen fine folk! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Oppkjøring onsdag om 1 uke. Jeg hopper i havet hvis jeg stryker. Hvor mye må du eventuelt ut med for et nytt forsøk? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvor mye må du eventuelt ut med for et nytt forsøk? På min kjøreskole var det 2500,- til kjøreskole for leie av bil, og ca 840 (husker ikke eksakt sum) til trafikkstasjonen for førerprøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå