Nebuchadnezzar Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Følte selv jeg hadde kontroll på ryggingen... Jeg skulle følge fortauskanten noe som jeg ikke klarte. Men jeg var langt unna andre biler, og tok det med ro. Selvfølgelig skulle ryggingen min vært langt bedre enn den var, men jeg utsatte ingen for fare. Tenker bare at hvor ofte er det jeg må rygge opp og ned svingete bakker... Det er uansett noe jeg kan lære meg etter jeg har fått lappen.. Har kjørt veldig mye på smal vei sikkert over hundre småveier, og aldri hatt behov for å rygge noe særlig... Jaja.. Prøve igjen. Det eneste som var Galt var den fortauskanten som jeg kom borti, og ryggingen min. Sensor sa at jeg var nærme noen kanter blant annet den jeg var borti, og ryggingen min. Grunnla dette med at jeg kunne bli bedre med blikkbruken min :/ røve igjen neste gang. Eneste problemet nå, er at jeg føler at jeg føler at uansett hvor bra jeg kjører kommer jeg ikke til å få lappen. Altså at jeg ikke kommer til å kjøre så bra som jeg føler at sensorene forlanger, nemlig helt prikkfritt... Lenke til kommentar
BmwE36 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hei! Sitter her og er ganske nervøs no... Skal ha oppkjøring på Mandag... Så eg lurer på om noen har tips om kordan ein kan bestå og bli rolig før kjøring? Å er det noen som har kjørt opp på Stord? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det at du skal bestå, må du greie på egenhånd. Eneste er å være uthvilt og ta det rolig. Ikke stress under oppkjøringen. Husk vikeplikt Fart etter forholdene Ikke bli defensivt, men heller ikke offensivt. Ta det rolig inn mot kryss Bruk blinklys Bruk speil Som sagt så kan du ta på radioen eller småprate med sensoren! Lykke til Lenke til kommentar
BmwE36 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Takk for det kjenner att det nermer seg nå... :-S Lenke til kommentar
Piglet Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Oppkjøring på torsdag 5 mai, dagen etter bursdagen kjenner jeg gruer meg litt men tror samtidig det vil gå fint. har av og til en tendens til å overse skilt, men dette skal jeg konsentrere meg ekstra om. tror og jeg bare skal ha på radioen, og late som jeg kjører med mamma eller pappa. Dagen før skal jeg gjennomgå tekniske spørsmål med kjørelæreren. Lenke til kommentar
Piglet Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 å der mistet vi like gjerne lappen! ny oppkjøring om 6 mnd. herregud 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 å der mistet vi like gjerne lappen! ny oppkjøring om 6 mnd. herregud Åh? Fortell! Lenke til kommentar
cfg Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Klarte å beholde lappen i over ei uke da! 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 å der mistet vi like gjerne lappen! ny oppkjøring om 6 mnd. herregud Du fortjente det nok. 3 Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 DA ble det lappen på meg og til slutt 1 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Oppkjøring i morgen klokken 10:50 på Billingstad! Både gruer og gleder meg! Har blitt skrytt opp i skyene av kjørelæreren min så jeg håper han har rett! 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Selvfølgelig har han rett, han hadde ikke gitt deg oppkjøring hvis ikke. Lykke til! Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Viste seg at du hadde rett Zodihax! Men herreguuuud for en jævlig opplevelse jeg hadde!! Alt startet med at når jeg trappet opp hos kjørelæren min klokken 10:05 hadde han bestemt seg for plutselig å bruke en annen bil enn den jeg var vant til! Men jeg satte meg inn og kjørte til Billingstad, følte meg litt ukomfortabel mtp at jeg ikke hadde fått kjørt inn og blitt vant til bilen. Så var det tid for oppkjøringen og sensor komer gående. Hun setter seg inn i bilen min og spør om jeg har et opplæringskort, noe jeg aldri har hørt om. Så roper hun på kjørelæreren min som kommer bort og forteller at alt er elektronisk lagret. Men hun sier da at jeg ikke ligger inne i systemet til Biltilsynet og skriver en lapp hvor det står følgende: "OPPKJØRING ER IKKE GJENNOMFØRT GRUNNET MANGLENDE DOKUMENTASJON PÅ OBLIGATORISK SIKKERHETSKURS PÅ BANE" Den gir hun til meg (som fortsatt sitter klar til å kjøre i forsetet og lurer på hva som skjer), før hun går ut av bilen og inn på Biltilsynet.... Nå rekker jeg ikke skrive mer fordi forumet har nedetid om ETT minutt! Fortsettelse følger! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Haha herregud, gi oss oppfølgeren på dette snarest! Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har så lyst til å ta oppkjøringen før sommerferien, men jeg vet ikke om tiden strekker til. Skole og jobb samtidig gir dessverre ikke så mye fritid. Noen som vet hvor lang ventetid det vanligvis er i sommerferien? Snakker om Risløkka her i Oslo. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Tror ikke den er mindre om sommeren for å si det slik, spesielt ikke i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå