Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Shit.. da jeg fikk lappen bodde jeg hjemme i Bergen, og broren min fikk bil som 21-års gave (og han hadde ikke lappen, haha) og han studerte i utlandet. Så jeg kjørte i flere timer første dag med lappen, også kjørte jeg faktisk HVER eneste dag uten unntak i 3-4 mnd frem til sommerferie da jeg skulle reise (fikk lappen i feb. 2010). Deiliiiiig var det også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Oppkjøring i dag jeg (mandag) klokka 09.00 :s Er ganske gira nå skjenner jeg, men tror det går bra bare jeg holder hodet kaldt :)

Noen andre som har kjørt opp hos City i Kristiansund, eller bare i kristiansund for den del, og om noen har erfaringer de vil dele om jeg stryker i dag ?

Og ellers får dere ha en god kveld, og lykke til dere som skal ta lappen!

Mvh muligenslappensnart :D

Lenke til kommentar

Blei forresten litt "lurt" på en parkeringsoppgave. Skulle parkere langs ei gate som hadde gangfelt, men ikke oppbygd. Sto mange andre biler der, som alle hadde to hjul godt plantet over på gangfeltet, slik at en med rullestol ikke kunne bruke det. Det snødde jo i natt, så stripe/markeringer var skjult. Parkerte selvfølgelig likt bilen foran meg, og ofret ikke gangfeltskiltet jeg passerte i starten av gata en tanke.

Virker som poenget var å skulle gjøre denne feilen, men det er da en tankevekker :thumbup: Sikkert ikke en særlig alvorlig feil uansett.

Endret av Totenkringle
Lenke til kommentar

Nå er det drøyt to og et halvt år siden jeg fikk lappen selv, men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvor lang (tidsmessig) ventelisten er forskjellige steder. Husker selv at jeg var heldig som bestilte i slutten av april og fikk kjøre opp to måneder senere p.g.a. en avbestilling. Tre-fire måneder var ikke uvanlig litt utover i mai 2008. Dette var for Drøbak trafikkstasjon, forstod det dithen at det ikke var veldig mye forskjell på stasjonene i Follo-området uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...