tc47 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Shit.. da jeg fikk lappen bodde jeg hjemme i Bergen, og broren min fikk bil som 21-års gave (og han hadde ikke lappen, haha) og han studerte i utlandet. Så jeg kjørte i flere timer første dag med lappen, også kjørte jeg faktisk HVER eneste dag uten unntak i 3-4 mnd frem til sommerferie da jeg skulle reise (fikk lappen i feb. 2010). Deiliiiiig var det også. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei Oppkjøring i dag jeg (mandag) klokka 09.00 :s Er ganske gira nå skjenner jeg, men tror det går bra bare jeg holder hodet kaldt Noen andre som har kjørt opp hos City i Kristiansund, eller bare i kristiansund for den del, og om noen har erfaringer de vil dele om jeg stryker i dag ? Og ellers får dere ha en god kveld, og lykke til dere som skal ta lappen! Mvh muligenslappensnart Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ikke bestått: - Ikke gode nok plasseringer - Fartstilpasning - Noe svak bilbehandling (girvalg, rattbruk) Surt Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Uffda, får da ny oppkjøring om ikke så lenge. Ikke verdens undergang dette. Er vel 40% som stryker. Bare til å øve på det du fikk beskjed om så blir det lett neste gang. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvor lang tid tar det før man kan kjøre opp på nytt? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 må vertfall vente 4 uker + venteliste da men den er lokal så vertfall 4 uker Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er ikke noe særlig venting her, så blir vel om 4 uker... Følte egentlig ikke hadde like god kontroll som jeg burde, og merker at jeg ofte glemmer å passe på veier fra høyre. Er vel riktig å øve en måned til Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Får man en salgs sperrefrist i 4 uker, eller kan man fortsette å øvelseskjøre og ha kjøretimer som normalt om man stryker på oppkjøringen? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sperrefrist på oppkjøring, og ja, tiden imellom kan brukes på øvelseskjøring og kjøretimer. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Blei forresten litt "lurt" på en parkeringsoppgave. Skulle parkere langs ei gate som hadde gangfelt, men ikke oppbygd. Sto mange andre biler der, som alle hadde to hjul godt plantet over på gangfeltet, slik at en med rullestol ikke kunne bruke det. Det snødde jo i natt, så stripe/markeringer var skjult. Parkerte selvfølgelig likt bilen foran meg, og ofret ikke gangfeltskiltet jeg passerte i starten av gata en tanke. Virker som poenget var å skulle gjøre denne feilen, men det er da en tankevekker Sikkert ikke en særlig alvorlig feil uansett. Endret 14. mars 2011 av Totenkringle Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Oppkjøring på mandag i bergen. Noen som har hatt oppkjøring her og kan si noe om hvor du kjørte, ting å passe på, evnt sikkerhetsspørsmål ? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nå er det drøyt to og et halvt år siden jeg fikk lappen selv, men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvor lang (tidsmessig) ventelisten er forskjellige steder. Husker selv at jeg var heldig som bestilte i slutten av april og fikk kjøre opp to måneder senere p.g.a. en avbestilling. Tre-fire måneder var ikke uvanlig litt utover i mai 2008. Dette var for Drøbak trafikkstasjon, forstod det dithen at det ikke var veldig mye forskjell på stasjonene i Follo-området uansett. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ingen ventetid på Gjøvik. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Ca. tre-fire mnd her når jeg kjørte opp. Bestilte i høstferien og fikk i midten av januar. Endret 19. mars 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå