panden Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Det er sikkert nevnt før her, men, ikke stress. Se deg heller til høyre en gang ekstra istedenfor å gasse på. Jeg husker at jeg var stressa (tror jeg..) og ville "bli ferdig fortest mulig". Dropp den tenkegangen og ta det rolig. Gled deg til sensor sier "bestått", det er digg det . Edit: Posten startet 09/09-2005. Litt sein... Endret 22. september 2006 av panden Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Du bør legge deg for et par timer siden! 6919013[/snapback] Har jo ikke oppkjøring på en lørdag da Har oppkjøring på onsdag 7:50 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det som er UTROLIG viktig er at du får nok søvn. Finn roen under kjøringa. Ikke tenk på forrige feil, tenker du på de blir det ofte verre senere. Konsentrer deg, og aldri tenk "Jeg kan klare dette her! Har jo gått så greit så" For da blir du så selvgod at du ikke ser den fotgjengeren som skal over gangfeltet Tenk noen sekunder framover Lykke til! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Skal gjøre så godt jeg kan. Skal iallefall ut å øve så mye som mulig nå før oppkjøring slik at jeg er forberedt. Skal prøve mitt beste å ikke være nervøs og, men det kommer nok til å bli vanskelig. Håper bare jeg ikke får en sur sensor. Har hørt at i Stavanger så er man enten veldig heldig eller veldig uheldig med sensorene Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Vær så god! Nå slipper dere å lese bøkene og lære trafikkreglene http://dagobah.dy.fi/flash.php?nimi=ajokoulu.swf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 hehe, slapt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvor mye koster oppkjøring? Og betaler jeg kontant? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hvor mye koster oppkjøring?Og betaler jeg kontant? 6937628[/snapback] Som vanlig koster den rundt 2500 NK - 1100 for leie av bil. 800 for selve oppkjøring, 350 for førerkortet om du står, håper jeg ikke glemt noe. ps. du får en regning fra kjørelærer for lei av bil og 800+350 betaler du på biltilsynet.) Endret 25. september 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Høres bra ut, får bare håpe jeg består nå. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 lykke til i morgen, PS hver rolig og ikke stress deg opp om han skriver mye eller du gjør en feil. Ta alt rolig og avslappet. Da har du bestått. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Oppkjøring tirs. 10.10. Ønsk meg lykke til hw-mates Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Oppkjøring tirs. 10.10. Ønsk meg lykke til hw-mates 6944562[/snapback] Lykke til bro' Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Skal begynne med kjøretimer nå snart.. Har øvelses-kjørt i ny og ne med mamma, i 1 år og 2 mnd. Tror dere at dette kommer godt med? Føler jeg kan en del, men glemmer ofte og se i sidespeilet hvert 5 sekund som noen sier en skal.Riktig? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) lykke til i morgen, PS hver rolig og ikke stress deg opp om han skriver mye eller du gjør en feil. Ta alt rolig og avslappet. Da har du bestått. 6944343[/snapback] Takker, er nervøs som fandens nå. Men gleder meg på en måte også. Skal visstnok kjøre litt med kjørelærer først så det er iallefall litt betryggende at jeg har en liten time å våkne på (synes 8 var i det tidligste laget for oppkjøring) @Tha sims, Lykke til, la oss håpe at vi begge består! Føler jeg kan en del, men glemmer ofte og se i sidespeilet hvert 5 sekund som noen sier en skal.Riktig? Man skal prøve å kikke i speilene ganske ofte ja, men tror ikke sensor stryker deg for du tar et par sekunder ekstra mellom speiltittene. Men det er jo bare pluss om du skaffer deg en bra rutine med speilbruk. Endret 26. september 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det der speil greiene er litt oppskrytt, og hvertfall hvert 5 sekund, ikke heng deg opp i det. Greit at man ser der når man ikke har annen å konsentrere seg for. Kl 8 er en fin tid, det hadde jeg og. Det er gost å bli ferdig med det, pluss at du er kanskje mer klar i hjernen da en kl 15.00 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det der speil greiene er litt oppskrytt, og hvertfall hvert 5 sekund, ikke heng deg opp i det. Greit at man ser der når man ikke har annen å konsentrere seg for. Kl 8 er en fin tid, det hadde jeg og. Det er gost å bli ferdig med det, pluss at du er kanskje mer klar i hjernen da en kl 15.00 6945328[/snapback] Takk for det.. Skal prøve å legge en vane å se i speilet litt oftere.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Da var jeg ferdig; vurdering: Bestått Er en helt utrolig føllelse å kjøre bilen alene for første gang Jeg fikk en kjempekjekk sensor. Jeg hadde et par feil(blant annet en vikeplikts feil) Men sensor sa han så jeg kunne kjøre å feilene kun var slapphets feil. Så samlet vurdering; Bestått. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Gratulerer! 14tegn14tegn14tegn14tegn Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Thanks! Må vel snart ut å kjøre litt til nå Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Da var jeg ferdig; vurdering: Bestått Er en helt utrolig føllelse å kjøre bilen alene for første gang Jeg fikk en kjempekjekk sensor. Jeg hadde et par feil(blant annet en vikeplikts feil) Men sensor sa han så jeg kunne kjøre å feilene kun var slapphets feil. Så samlet vurdering; Bestått. 6948287[/snapback] Grattis! Du får ta det litt med ro i starten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå