emeritus Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fordel faktisk. Bruk den som det det er. Trafikk. Bare å vente på tur det. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kan bruke den som fordel og Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ved å stå i kø hele oppkjøringen? heheh Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ja, kanskje jeg slipper å kjøre så langt Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg stod på tirsdag forresten, første forsøk Bergen. Har ikke vært så aktiv i denne tråden, men likevel, haha Lenke til kommentar
cfg Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, kanskje jeg slipper å kjøre så langt Du får en rute når du skal kjøre opp, så det hjelper lite å stå i kø! Endre bare opp med en lengre oppkjøring! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Oppkjøring i morgen kl 10 Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hvordan gikk det? Endret 7. februar 2011 av glenni92 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Oppkjøring i morgen kl 10 Håper du klarte det, ellers så hadde det svidd å feile 3 ganger på oppkjøringa Lenke til kommentar
SM# Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Stryke 3 ganger på oppkjøring? Impressive. Men, nå har ikke jeg tatt den da, så skal vel holde kjeft til den tid kommer. Forresten, kjørelæreren spurte om det var greit jeg bestilte time selv. Bare ringer jeg inn til vegvesenet da? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Forresten, kjørelæreren spurte om det var greit jeg bestilte time selv. Bare ringer jeg inn til vegvesenet da? Med mindre jeg er veldig ute å sykler skal det vel gå å gjøre dette på nett? Lenke til kommentar
SM# Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg prøvde, men for å kunne bestille måtte man være over 18. Fail. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Får vell slenge meg på tråden, til tross for at oppkjøring ikke finner sted før 3.6.2011. Hadde min første kjøretime på onsdag, og fikk beskjed om at kjørelærer ikke hadde noe å lære meg, og at om det hadde vært oppkjøringen min, hadde jeg bestått. Han la også til at det var noe av det beste han hadde opplevd som kjørelærer *skryteskryte* Er jo for så vidt en fin tilbakemelding det, men står liksom en del på spill, så tenker mye på oppkjøringen allerede nå. Sitter å øver til teorien jevnlig, og planen er å prøve seg på den i vinterferien. Går det gale, kan jeg prøve på nytt i påskeferien, og likevel få tatt teorien før april, sånn at jeg får tatt glattkjøring og langkjøring før Juni nærmer seg. Husker jeg gruet meg voldsomt til traktoroppkjøringen, men bestod til tross for at jeg bare hadde hatt 2 doble kjøretimer. Gjorde et par småfeil, blant annet var tilhengeren oppå fortauet i et kryss (noe som er relativt gale). Husker jeg fortalte om feilen til sensor når vi hadde parkert, og reddet meg visstnok inn på rygging med henger og "teknisk kontroll". Noen som har opplevd dette på oppkjøring til bil? I følge kjørelæreren min skulle jeg strøket når hengeren kom oppå fortauet. Er det noen som har opplevd å redde seg inn på noe annet? Har jobbet med bil i noen år nå, så føler meg veldig trygg på den tekniske biten (uten at jeg vet hva jeg skal sjekke, antar jeg at det er ulike væskenivåer og litt forklaring av oppbygging og virkemåte). Endret 7. februar 2011 av vbjornevik Lenke til kommentar
SM# Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Litt OT, men jeg har alltid trodd du er mellom 30-40 år.... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Får vell slenge meg på tråden, til tross for at oppkjøring ikke finner sted før 3.3.2011. Sitter å øver til teorien jevnlig, og planen er å prøve seg på den i vinterferien. Går det gale, kan jeg prøve på nytt i påskeferien, og likevel få tatt teorien før april, sånn at jeg får tatt glattkjøring og langkjøring før Juni nærmer seg. Dette ga vel absolutt ingen mening? Endret 7. februar 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Får vell slenge meg på tråden, til tross for at oppkjøring ikke finner sted før 3.3.2011. Hadde min første kjøretime på onsdag, og fikk beskjed om at kjørelærer ikke hadde noe å lære meg, og at om det hadde vært oppkjøringen min, hadde jeg bestått. Han la også til at det var noe av det beste han hadde opplevd som kjørelærer *skryteskryte* Er jo for så vidt en fin tilbakemelding det, men står liksom en del på spill, så tenker mye på oppkjøringen allerede nå. Sitter å øver til teorien jevnlig, og planen er å prøve seg på den i vinterferien. Går det gale, kan jeg prøve på nytt i påskeferien, og likevel få tatt teorien før april, sånn at jeg får tatt glattkjøring og langkjøring før Juni nærmer seg. Bare jeg som stusser her? Man kan ikke bestille oppkjøring hos trafikkstasjonen før teoriprøven er overstått, og hvordan kan du ha glattkjøring og langkjøring ETTER du evnt. har klart lappen? Lenke til kommentar
SM# Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg har bestått på teorien. Men stod at man ikke kunne søke før man var 18 år. Får vel ringe inn. EDIT: var vel ikke meg du siktet til Endret 7. februar 2011 av SM# Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Litt OT, men jeg har alltid trodd du er mellom 30-40 år.... Hahaha, hvorfor? @TM B - Mulig jeg ordla meg litt dårlig, men mente at oppkjøring finner sted TIDLIGST 3.6.2011. Se der ja, skriveleif og greier. Skjønner dere! My bad Lettere å forstå nå? Lenke til kommentar
SM# Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bare lest båtrelaterte emner, askeladden du har. Right? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg besto!!!! Syyyykt deilig følelse.. Føles uvirkelig ut egentlig, men er kjempe glad for at jeg har 1 mindre ting å tenke på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå