Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stryke 3 ganger på oppkjøring? Impressive.

Men, nå har ikke jeg tatt den da, så skal vel holde kjeft til den tid kommer.

Forresten, kjørelæreren spurte om det var greit jeg bestilte time selv. Bare ringer jeg inn til vegvesenet da?

Lenke til kommentar

Får vell slenge meg på tråden, til tross for at oppkjøring ikke finner sted før 3.6.2011.

Hadde min første kjøretime på onsdag, og fikk beskjed om at kjørelærer ikke hadde noe å lære meg, og at om det hadde vært oppkjøringen min, hadde jeg bestått. Han la også til at det var noe av det beste han hadde opplevd som kjørelærer :p *skryteskryte*

Er jo for så vidt en fin tilbakemelding det, men står liksom en del på spill, så tenker mye på oppkjøringen allerede nå. Sitter å øver til teorien jevnlig, og planen er å prøve seg på den i vinterferien. Går det gale, kan jeg prøve på nytt i påskeferien, og likevel få tatt teorien før april, sånn at jeg får tatt glattkjøring og langkjøring før Juni nærmer seg.

Husker jeg gruet meg voldsomt til traktoroppkjøringen, men bestod til tross for at jeg bare hadde hatt 2 doble kjøretimer. Gjorde et par småfeil, blant annet var tilhengeren oppå fortauet i et kryss (noe som er relativt gale). Husker jeg fortalte om feilen til sensor når vi hadde parkert, og reddet meg visstnok inn på rygging med henger og "teknisk kontroll".

Noen som har opplevd dette på oppkjøring til bil? I følge kjørelæreren min skulle jeg strøket når hengeren kom oppå fortauet. Er det noen som har opplevd å redde seg inn på noe annet?

Har jobbet med bil i noen år nå, så føler meg veldig trygg på den tekniske biten (uten at jeg vet hva jeg skal sjekke, antar jeg at det er ulike væskenivåer og litt forklaring av oppbygging og virkemåte).

Endret av vbjornevik
Lenke til kommentar

Får vell slenge meg på tråden, til tross for at oppkjøring ikke finner sted før 3.3.2011.

Sitter å øver til teorien jevnlig, og planen er å prøve seg på den i vinterferien. Går det gale, kan jeg prøve på nytt i påskeferien, og likevel få tatt teorien før april, sånn at jeg får tatt glattkjøring og langkjøring før Juni nærmer seg.

Dette ga vel absolutt ingen mening?

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Får vell slenge meg på tråden, til tross for at oppkjøring ikke finner sted før 3.3.2011.

Hadde min første kjøretime på onsdag, og fikk beskjed om at kjørelærer ikke hadde noe å lære meg, og at om det hadde vært oppkjøringen min, hadde jeg bestått. Han la også til at det var noe av det beste han hadde opplevd som kjørelærer :p *skryteskryte*

Er jo for så vidt en fin tilbakemelding det, men står liksom en del på spill, så tenker mye på oppkjøringen allerede nå. Sitter å øver til teorien jevnlig, og planen er å prøve seg på den i vinterferien. Går det gale, kan jeg prøve på nytt i påskeferien, og likevel få tatt teorien før april, sånn at jeg får tatt glattkjøring og langkjøring før Juni nærmer seg.

Bare jeg som stusser her? :p

Man kan ikke bestille oppkjøring hos trafikkstasjonen før teoriprøven er overstått, og hvordan kan du ha glattkjøring og langkjøring ETTER du evnt. har klart lappen? :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...