ugotabanana Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kjørte opp på Billingstad 26 Okt. Gikk rimelig smooth med 2 mindre feil klarte heller ikke svare på kontrollspørsmålet. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva fikk du som spørsmål? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg bestod i dag. Relief! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tre uker til oppkjøringen. ^_^ Gleder meg. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kjørelæreren min har bestilt oppkjøring til meg også. Jeg gjør den andre siden alt annet enn å glede meg. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skal ha glattkjøring i morgen. Gleder meg vilt. Bare to uker til oppkjøring! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Oppkjøring på Mandag, gruer meg veldig, tror jeg blir å stryke Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 To dager til oppkjøring! Et spørsmål: Hva er egentlig en forsvarlig plass å snu på? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 En god plass å snu på er en oversiktlig plass der man ikke hindrer trafikken (begge retninger, og husk fotgjengere! Den helligste trafikant!) F.eks rundkjøringer, parkeringsplasser, blindveier er jo eksempler. Vanlige veikryss kan også gjøre susen, men pass på at noen ganger er dette ikke lov i enkelte kryss (merket med forbudtskilt) Lenke til kommentar
Skruarn Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Laos Då har eg nett vore å lærekjørt litt før dagen imåro. Då har eg nemleg oppkjøring. er eigentleg sjukt nervøs menne føler meg trygg på bilen og områda eg kan få køyrerute i. Einaste eg manglar er litt automatikk og rutine i små ting. Pray for me Endret 10. november 2010 av Skruarn Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Strøk i dag.. Skjønner ingenting. Sensoren mente at jeg kjørte for fort i sentrum, sakket også farten foran gangfelt.. Er dette noe man kan klage på? Evt. hvordan? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Du kjørte nok med for høy risiko. Kanskje forbi busser, vikepliktssituasjoner og lignende? Er ikke bare gangfelt som skal passes på i sentrum..* Synd det, dog. Men du står nok neste gang! Endret 11. november 2010 av Zodihax Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Kjørte 40-50 i sentrum, ingen busser. Sakket farten foran gangfelt, stoppet for fotgjengerne. Hun mente at jeg ikke så en fotgjenger med barnevogn, husker seriøst ikke den fotgjengeren. Men det var nok det eneste. Hadde kanskje litt høy hastighet inn i en sving, og deretter vikeplikt i motorveien. Skulle til å bremse men sensoren reagerte vel før meg.. Endret 11. november 2010 av Anixion Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvor var dette? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Lillestrøm sentrum. Var jeg uheldig med sensoren, eller hadde hun rett? Evt. tips til neste gang? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hadde kanskje litt høy hastighet inn i en sving, og deretter vikeplikt i motorveien. Skulle til å bremse men sensoren reagerte vel før meg.. Måtte sensor gripe inn? Da er vel løpet kjørt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Lillestrøm sentrum. Var jeg uheldig med sensoren, eller hadde hun rett? Evt. tips til neste gang? Jeg skal kjøre opp i Stavanger sentrum. Mange som hadde strøket der ved å kjøre for fort inn i kryss, rundkjøringer og for høy fart i sentrum. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kjørte opp i dag. Sto med glans, men bommet stort på spørsmålet. Hvor mye nyttelast? øøøøøøøøh... Fantastisk å være ferdig med det! 1 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Åssen greide du å drite deg ut på det? Det står jo i avsnitt 8 i vognkortet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå