Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg betaler vel 420,- timen, men jeg har kun dobbeltimer(til 840,-) Aner ikke hvor mange jeg har hatt, men jeg mangler iallefall bare tentamen og oppkjøring nå  :w00t:

6883310[/snapback]

Tentamen faktisk ? :hmm::)

6884505[/snapback]

Mente sikkert teori prøven... Det skjønte du vel??

Lenke til kommentar

Jeg har oppkjøring på mellom-tung mc på fredag. Kjenner sensoren jeg skal kjøre opp med. Det kan gå både bra og dårlig...

Har hatt lappen på lettmotorsykkel i to år, og lappen på bil siden 7. Juni. Kommer til å kjøre en Suzuki Marauder 800, en litt småfæl sykkel men det funker... :) Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar

Nei, mente faktisk tentamen :p

Kjører en tur med kona til læreren(de driver skolen sammen) hvor det blir helt likt den ekte oppkjøring, bare til en mye rimeligere pris da ;)

Bare for å få en forsmak på hvordan oppkjøringen er, syntes det hørtes lurt ut så jeg takket ja til det. strykprosenten blant de som hadde tentamen var faktisk også en god del lavere enn de som bare gikk rett på.

Teoriprøven er jeg jo ferdig med for lenge siden :p

Lenke til kommentar

Bestått :dribble::love::thumbup::tease:!

Kjørte en rute som gikk fra drøbak og ned til vinterbro og opp igjen til drøbak, bare landevei haha..

Veldig svingete, smale veier med masse bakketopper på den ruta, tok det helt med ro, det var 70-sone, men var ofte nedi 20-40 i mange ganger.

Til syvende og sist så ringte mobiltelefonen til sensor, hun tok den og sa at "bla bla bla, har oppkjøring nå jeg, men han kjører så fint så"(i telefonen) haha :cool:. så hu satt å prata i 2-3min.

På slutten så spurte hun hva jeg syns da.. Da ble jeg egentlig litt nervøs, fordi jeg hadde egentlig ikke gjort en eneste feil, så jeg svarte bare at jeg syns det hadde gått fint for seg.. Så smilte hun og sa noe sånn som at "ja, du har kjørt veldig bra, så kryssa hun av på bestått på lappen og i begrunninga står det "lykke til videre! Meget bra.

Lenke til kommentar
servo, klarte det sånn delvis, men jeg dreit i om jeg fikk feil på det, i følge andre folk jeg har snakka med så har det ingenting å si.

6899481[/snapback]

Det der skal du være litt forsiktig med å si. Mamma sa at hvis sensoren er litt usikker på om han skal gi stryk eller stå på oppkjøinga, så har den tekniske kontrollen litt å si faktisk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...