makila Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hehe, joda du har rett i det. Men det er en god del trafikk og mye som skjer i Oslo. Hadde vært mer behagelig å kjøre opp hvor jeg har vokst opp og kan alle veiene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Lykke til dere som har oppkjøring! Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Takk for det "tc47" Og det gikk bra! Lappen er i boks! Endret 10. august 2010 av Performance27 Lenke til kommentar
makila Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kan vel si det jeg like bra her. Bestod oppkjøringen "med glans", som sensor sa Fikk en fin rute gjennom Bærum. Var helt latterlig nervøs da vi satt oss i bilen, men sensoren var rimelig kul, så det gikk fint så fort vi begynte å kjøre. Systemet var nede så de fikk ikke registrert arket jeg fikk fra sensoren, så må ned dit i morgen igjen. Fikk et midlertidig førerkort... Men har desverre ikke en bil å kjøre akkurat nå. Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så bra! Gratulerer Var bra nervøs når jeg satt meg inn i bilen selv, fikk en flott rute jeg også, dog inn i Asker sentrum osv. Hva var navnet på sensoren du fikk? har ingen bil, må vente til'n far kommer fra jobb Lenke til kommentar
makila Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg glemte vel å gratulere deg ser jeg... Grattis! Hehe Sensoren heter Frode, artig type. Hadde du samme sensor eller? Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hehe, hadde ikke det, hadde ei hyggelig dame faktisk, June var navnet hennes:) Endret 10. august 2010 av Performance27 Lenke til kommentar
RVat Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Bestått , fikk en drit enkel rute med 90% landevei utover Sola og til Sandnes og tilbake, var den eneste som skulle ut og kjøre akkurat da kan være derfor jeg bare fikk en enkel rute, men alikevel! Lenke til kommentar
KimHauugli Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Min første kjøretime nå på Mandag 08:30 :s. Gruer meg, men tror ikke det skal være ett problem siden jeg har øvelseskjørt i 2 år. Blindsonen, høyreregelen osv er ikke noe jeg blir og slite med vil jeg tro Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 RVat, Gratulerer ! Hawkinz, er ikke noe å grue seg til, i hvertfall ikke hvis du har kjørt såpass lenge, så lenge du klarer å ha kontroll på nervene går det helt fint! Lenke til kommentar
mjau91 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Bestod igår var oppkjøring nummer 2, og hadde ikke akkurat store forhåpninger. Men sensor var storfornøyd, og hadde bare positivt å si.fikk en rute jeg håpet på, og en utrolig hyggelig sensor. Kan ikke tro det selv enda, sykt å kjøre alene savner kjørelærern min allerede, og synes det er såå trist at jeg ikke skal ha fler kjøretimer :/ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Til dere som har bestått. Klarte dere det tekniske spørsmålet? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skal ha oppkjøring i morgen på Voss, noen som kjenner til veiene på Voss? Jeg har ikke peiling, men det var det kjørelæreren min kunne gi meg. Har ikke øvd på de tekniske spørsmålene, så er litt redd... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Klarte det tekniske spørsmålet... Veldig lett, han spurte hvor mange kilo hvert dekk tåler, som står på siden av dekket=) Kan du litt om bil, så klarer du det. Kjørerlæreren går gjennom spørsmåla med deg før prøven også, gjorde hvertfall min=) Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Til dere som har bestått. Klarte dere det tekniske spørsmålet? Klarte ikke det for et år siden, men besto lett likevel. Ble bedt å trekke ut et kort av det jeg vil anslå var en bunke på ca 30-40 stk. Hva er ABS-bremser? Bremser som sikrer at hjulene ikke låser seg når du trykker bremsen i bånn, kort fortalt. http://justfuckinggoogleit.com/ Endret 15. august 2010 av bluechamp Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Stod på oppkjøring! Deilig Lenke til kommentar
KimHauugli Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dobbel kjøretime imorra. Gleder meg som faen. Kjørelærern va så fornøyd med meg i går at jeg gikk rett fra Trinn 2 til Trinn 3 etter 1 kjøretime Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Til dere som har bestått. Klarte dere det tekniske spørsmålet? Ja, dog var det lett og ruta mi var også veldig lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå