Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På mc hadde sensor sett nok og ville ha meg rett hjem på en veg uten noen hindringer, så kjørte jeg feil i krysset og havnet gjennom selveste lillestrøms hovedgate før de byttet om som den er i dag, der fikk jeg med meg 50 vikeplikter og 19 fotgjengerfelt med 120kg sensor bakpå.

Lenke til kommentar

Hvor holder dere til? Så kan vi se her hvor lang ventetid det er på de forskjellige stedene.

 

Jeg bor i Vestfold. I Tønsberg er det ca 2 måneder ventetid på oppkjøring. Regner med at det er det samme i Larvik.

Skulle egentlig hatt oppkjøring i Larvik forrige onsdag, men måtte utsette grunnet et uhell. Kunne få ny oppkjøring førstkommende onsdag men det gikk ikke fordi det ikke var noen som kunne kjøre bilen fra Sandefjord til trafikkstasjonen. De snakker om å sette opp ekstra oppkjøringer før sommeren.

Lenke til kommentar

Da var det min tur til å ha oppkjøring. Tiden er ca 09.25 i morgen. Skal innrømme at jeg er pissnervøs.

Vet hvordan det er. Har oppkjøring på tirsdag og allerede nå så er jeg kjempenervøs. Må passe på å holde fartsgrensa, hender jeg glemmer å tenke på den og plutselig kjører jeg langt over den :S

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Jeg har kjørt veldig mye privat, og kjører så og si perfekt med de bilene jeg er vant til å kjøre. Men når jeg nå hadde min første kjøretime, så gikk det ikke så bra. Jeg synes bilen var veldig annerledes å kjøre enn de jeg er vant med. Når jeg var så vidt borti gasspedalen for bilen fort fremover. Når jeg så vidt var borti bremsepedalen bråstoppet bilen. Og når jeg var så vidt borti rattet svingte bilen mye. På grunn av dette var det vanskelig å kjøre skikkelig. Jeg føler at jeg aldri klarer å venne meg til denne bilen, og jeg tenkte jeg skulle klare meg med få kjøretimer. Bør jeg skifte kjøreskole, eller bruker alle kjøreskolene slike biler?

Endret av direkte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...